ჯენარო გატუზო: "ბარსელონას" შიშის გარეშე შევხვდებით

  • 16-12-2019, 19:54
  • ჯენარო გატუზო: "ბარსელონას" შიშის გარეშე შევხვდებით

    "ნაპოლის" ახალი მთავარი მწვრთნელი, ჯენარო გატუზო, "ბარსელონასთან" მომავალ დაპირისპირებაზე კომენტარს აკეთებს. 

    "ბარსელონა" დიდი გუნდია, ასე რომ დიდი გამოწვევა გვაქვს. ორი საოცარი თამაში შედგება. 

    "ბარსას" შიშის გარეშე შევხვდებით". - ამბობს იტალიელი. 

    გატუზო, რომელიც ბოლოს სათავეში "მილანს" ედგა, "ნაპოლის" მთავარი მწვრთნელის პოსტზე, გუნდში არსებული კრიზისის გამო, კარლო ანჩელოტის ნაცვლად დანიშნეს. 

    მისი სადებიუტო მატჩი წარუმატებელი აღმოჩნდა - გუნდი საკუთარ მოედანზე "პარმასთან" 1-2 დამარცხდა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    17 დეკემბერი 2019 08:37

    შიში რა შუაშია იმდენს ბალოტელი ხარ რაა stuck_out_tongue_winking_eye

    0
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    17 დეკემბერი 2019 02:18

    მამენტ კარგი მოტივატორია. ძალიან აბუჩად იგდებენ აქ რინოს და არასწორია :დ

    1
    გასულია
    აბრაგი წევრი [?]

    16 დეკემბერი 2019 23:18

    ყველაზე საშიში წელია სიტი,პრემირლიგაზე დღეს ხელი თავიდანვე,და ჩემი ლიგაზე გაუწევენ რეალს უეჭველიბჩაუდებენ ეგ 200% თავს დავდებ,საერთო ჯამში 3 ბურთით დაიმახსოვრეთ,ღამის ზიზღით არ ვამბობ,უბრალოლოგიკურად შემადგენლობიდან გამომდინარე

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 დეკემბერი 2019 21:42

    ვკითხულობ კომენტარებს და ვერაფრით ვხვდები რატომ ჩამოწერეთ სიტი. ტყუილად არ ჩაიქნია ხელი ეპლ-ზე გვარდიმ, ლიგას უმიზნებს და ძაან შორს წავა. იმედია ჩვენ არ შეგვხვდება,თორე მაგ მატჩს რა მაყურებინებს? გადაუვლის ჩმორვერდეს. აქამდე ან მსაჯი აგდებდა(ლივესთან) ან მსაჯი და უიღბლობა(ლორენტეს ხელი და უამრავი გაფუჭებული მომენტი) და დროა ეგ დასრულდეს.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    16 დეკემბერი 2019 21:05

    ციტატა: ღამურა
    სიტი რაც გვარდიოლა მივიდე ყოველ წელს ფავორიტია ხოლმე მარა ჰე

    სიტის ფავორიტობა არ გაიშვა. თU გინდ ტურნირზე და გინდ რეალთან

    ციტატა: gabe-barca
    Karlos to gaushveb da amas danishnav iqaq gunds darxeuli

    ეს იდიოტმა დე ლაურენტესმა ამათ დასასჯელად გადაწყვიტა. ფეხბურთელებს აჯანყებაზე გატუზოს დანიშვნით უპასუხა :D

    2
    გასულია
    DINAMO82 წევრი [?]

    16 დეკემბერი 2019 20:58

    ეხლა დავიჯერე, რომ მართლა მაგარი ყოფილა პერესი, ნახეთ რა გუნდი გაუჩალიჩა რეალს! აბა ბართუშას ვინ მიცა მაგის უკანალი? ,,ნაპოლი"? ეგია გუნდი? ამით ერთობა გატუზო? უფრო სერიოზულად; რეალი ბრუნდება, თავის ჟილკით და ბოლო წამებზე გატანილი გოლებით. კულეებს უნდა გვიხაროდეს, იქნებ მოეშვან ამ თვითკმაყოფილებას და გაუშვან ვალიკო. ვალიკო მშვიდად იყო კლასიკოების და ლა ლიგის მოგების გამო. თანაც ამას აკეთებდა გუნდის სტაგნაციის, თუ გნებავთ დეგრადაციის პირობებში. ის აქამდე რეალის ჩავარდნით სარგებლობდა. აწი აშკარად უნდა გამოჩნდეს ვალიკო რომ თავის თავს ვეღარ გადაახტება და დროზე მოაშორონ ბარსას. საჭიროა ახალი, სრული პოტენციალის ამმოქმედებელი მწვრთნელი, თორემ იგივე ორმოში ჩახტება ბარსა, რომელშიც აგერ ორი წელია ხტება..

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 დეკემბერი 2019 20:42

    2006 - შიც არ გეშინოდა,მაგრამ გათრიეს სანსიროზე! მიგაჩმორებთ ნეაპოლშიც და კამპნოუზეც!

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 დეკემბერი 2019 20:11

    ხო ნელა იყავით

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ღამურა ფანი [?]

    16 დეკემბერი 2019 20:01

    სიტი რაც გვარდიოლა მივიდე ყოველ წელს ფავორიტია ხოლმე მარა ჰე

    9
    --------------------
    ⚽⚽🎲🎲
    გასულია
    gabe-barca გულშემატკივარი [?]

    16 დეკემბერი 2019 19:57

    Karlos to gaushveb da amas danishnav iqaq gunds darxeuli

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV