"ბარსელონა" მზადაა ტოდიბო 10 მილიონად გაყიდოს

  • 15-12-2019, 20:13
  • "ბარსელონა" მზადაა ტოდიბო 10 მილიონად გაყიდოს

    "ბარსელონა" აპირებს გუნდის 19 წლის ცენტრალური მცველი ჟან-კლერ ტოდიბო, იანვრის სატრანფსერო ფანჯრის დროს, გუნდიდან გაუშვას.

    ცნობილია, რომ ფრანგი უკანახაზელის დამატების სურვილს "მილანი", "ლევერკუზენი" და "უოტფორდი" გამოთქვამენ. ბოლო დროს, ყველაზე მეტად იტალიური კლუბი აქტიურობდა. Sport-ის ცნობით, "ბარსელონა" მზად იყო, ტოდიბო "როსონერიში" 12 მილიონ ევროდ გაეშვა და ფეხბურთელის გამოსყიდვის უფლება დაეტოვებინა.

    Mundo Deportivo-ს მიერ დღეს გავრცელებული ინფომრაციის თანახმად, "ბლაუგრანა" ფეხბურთელს 10 მილიონადაც შეელევა, მაგრამ გარიგებაში გამოსყიდვის უფლება ჩადებული უნდა იყოს.

    ჟან-კლერ ტოდიბო "ბარსელონაში" მიმდინარე წლის იანვარში, "ტულუზიდან" ერთ მილიონ ევროდ გადმოვიდა. კატალონიური გუნდის მაისურით მან 5 თამაში ჩაატარა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    16 დეკემბერი 2019 23:25

    ამათ ხო არ ანძა? მეტი დრო უნდა მისცენ კაი ფუტბალისტი გამოვა,ან ამას თუ უშვენბენ მერე ვინმეს ყიდვას აპირებენ თუ სამი მცველის იმედათ უნდა ვიყოთ სეზონში?!

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    16 დეკემბერი 2019 01:03

    ციტატა: Nika92
    ინტერთან თამაშის მერე როგორ ველოდებოდი იმ ინფოს რო აღარ ყიდიან მეტ შანს და მეტ დროს მისცემდნენ ხოლმე ესენი კი რას აკეთებენ პირიქით ფას აკლებენ თფუ რა ჩობანი ხელმძღვანელობა გვყავს რა

    აბაა რა კაი ფეხბურთი Iთამაშა, ბურთი როგორ ამოქონდა. ლანგლეა უკეთესი? ტიპი ჩაალპო სკამზე. თორე დარწმუნებული ვარ ნდობა, სეზონში 15-20 თამაში და ძალიან მაგარ მცველს მივიღებთ. ამათმა კიდე 10 მილიონადო, ვინ უნდა იყიდონ უკეთEსი და რამდენად?

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 დეკემბერი 2019 22:48

    ფუ რა სამი ასოა ეს ბართომეუ ამის გაყიდვა როგორ შეიძლება

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Nika92 გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 22:45

    ინტერთან თამაშის მერე როგორ ველოდებოდი იმ ინფოს რო აღარ ყიდიან მეტ შანს და მეტ დროს მისცემდნენ ხოლმე ესენი კი რას აკეთებენ პირიქით ფას აკლებენ თფუ რა ჩობანი ხელმძღვანელობა გვყავს რა

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 22:44

    იდიოტი ბართომეუ!

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Bola Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 22:32

    არადა ძაან კაი ბიჭი ჩანს და არაა გასაყიდი. პროსტა არ ენდობიან როცა შეუძლია თამაში და სხვების დასვენება.

    9
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    15 დეკემბერი 2019 22:30

    Kai raa ... chemi azrit zalian mshromelia da araa gasashvebi... mwvrtneli ashkarat ver iyenebs axakgazrdebs .. gvardiola sjirdeba

    2
    საიტზეა
    marco reus 11 Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 22:08

    ახალი წელი მოდის და თოვლისბაბუად მაინც გამოდექით ბლეად, ეგ ფული გინდ აგიღიათ გინდ არ🤦‍♂️

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    საიტზეა
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 21:50

    გააჩუქეთ ბარემ

    2
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 21:43

    ჰოლანდიაში ძალიან დაიძაბა სიტუაცია.
    AZ 1-0 ajax

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 21:20

    ბარემ გააჩუქეთ ფარჩაკებო.

    ცოტა ძვირი მაინც დაადეთ. ჯერ ნორნალური გინდი ინტერის მერე ამას არ გაყიდიდა. და თუ ყიდი ფასი მაინც დააადე.

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 21:09

    სისულელეა არ გაყიდიან ამას, თუ გაუშვებენ მხოლოდ გამოსყიდვის უფლებით.
    არსენალი-სიტის ვუყურებ და ბარსას პრეზიდენტი ხოსეპ მარია ბართოლომეუ-ო 😂😂😂

    4
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    GiorgiM86 გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 20:59

    ამის გაყიდვა არ შეიძლება; პიკე წავა მალე, უმტიტი ტრამვიანობს, ლენგლე კიდევ არაა სტაბილური.

    4
    გასულია
    10გიო10 გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 20:28

    რა კარგი მონაცემები აქვს და ეს ქლიბვერდე ვერ იყენებს მაგის ბლაგვტვინა დედა.....

    7
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 20:23

    არ უნდა გავყიდოთ ზაფხულამდე. დაიმტვრევიან პიკე უმტო ალბა და მერე ვის დააყენებს ეს ცხვირვერდე.

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge