დავიდ ალაბა: კოუტინიო უნდა ვიყიდოთ

  • 15-12-2019, 17:56
  • დავიდ ალაბა: კოუტინიო უნდა ვიყიდოთ

    მიუნხენის "ბაიერნის" ავსტრიელი ფეხბურთელი დავიდ ალაბა მიიჩნევს, რომ მისმა კლუბმა "ბარსელონას" საკუთრებაში მყოფი ფილიპე კოუტინიო უნდა გამოისყიდოს.

    "ვერდერთან" ანგარიშით 6-1 მოგებულ შეხვედრაში, კოუტინიომ თავი 3 გოლითა და 2 შედეგიანი გადაცემით გამოიჩინა, რამაც, რა გასაკვირია, ალაბაც აღაფრთოვანა.

    "დღევანდელი თამაშის გათვალისწინებით, კოუტინიო უნდა ვიყიდოთ, ასე არაა?" - ალაბას მიერ გუშინდელი თამაშის შემდეგ წარმოთქმულ ამ სიტყვებს Goal ციტირებს.

    ფილიპე კოუტინიო "ბაიერნში" იჯარით თამაშობს. სეზონის ბოლოს, მიუნხენელებს მისი 120 მილიონ ევროდ გამოსყიდვის უფლება აქვთ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    15 დეკემბერი 2019 22:34

    Me mevaseba kou .. guli mwydeba barsashi rom ver moikida fexi.. arada ra mondomebuli iyo mosclashi.

    4
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 22:23

    Alkantara mogvayvanina amis shesanishnavi iqneboda iq mainc kimixs atamashebeen wesiit tviton uari arundatqvas es dambele lengle itokshi Barca sircxvilebi arian

    0
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 21:12

    რა ფანტასტიკის ჟანრი იქნება, არტური-ფრენკი-დებრუინი ნახევარ დაცვაში და პეპი მწვრთნელად.

    3
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 დეკემბერი 2019 19:41

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: M10 S9 D11
    ხოდა დაიტოვეთ მერე მაგის ადგილი მაინც არაა ბარსაში

    არც *ლემბელეს ადგილია ბარსაში და საბოლოოდ რაკიტიჩს უფრო დიდი წვლილი აქვს ბარსას მოპოვებულ ტიტულებში ვიდრე *ლემბელეს!

    და მერე?

    ციტატა: • ხავიესტა •
    ციტატა: M10 S9 D11
    ხოდა დაიტოვეთ მერე მაგის ადგილი მაინც არაა ბარსაში

    კოუტინიო დეიოშნგი არტური

    არაა მაგის ადგილი მანდ არა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    • ხავიესტა • გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 19:29

    ციტატა: M10 S9 D11
    ხოდა დაიტოვეთ მერე მაგის ადგილი მაინც არაა ბარსაში

    კოუტინიო დეიოშნგი არტური

    0
    გასულია
    messi წევრი [?]

    15 დეკემბერი 2019 19:16

    ბაიერნმა კი არა ბარსამ უნდა დაიბრუნოს კოუ ის ხომ ჯერ კიდევ ბარსას საკუთრებაა

    1
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 19:09

    კოუ მე მომწონს მაგრამ რატომღაც ბარსაში ვერ ათამაშდა შეიძლება ვალვერდეს გამო ან სხვა მიზეზის გამო. ისე კი მაგარი ფეხბურთელია.

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:52

    ციტატა: me da barca
    ბაიერნის ძუნწმა ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა, რომ ჯერ კიდევ დააკვირდებიან და მერე თუ გადაწყვიტავენ ყიდვას, ფასის დაგდებას ეცდებიან 80 მდე. ისიც ითქვა ტიაგო უკმაყოფილოაო თავისი მდგომარეობთ და ბარსა ეცდება მის დაბრუნებასო, მაგრამ ფასი იწყება 70 დან. ანუ 25-ად ნაყიდ ფეხბურთელს 70 აფასებენ, ხოლო 145 ნაყიდს (ბონუსებით) 80-ად უნდათ.
    მესმის ტიაგოს გაყიდვის მერე ფასები ავარდა, მაგრამ წლებიც მოემატა საკმაოდ, გაზაფხულზე 29 გახდება.

    მამენტ ტიაგოს დაბრუნება ცუდი არ იქნებოდა. ჩავისაც გაუსწორდებოდა მომავალში. მიქარა რო წავიდა მარა გვარდიოლას გაყვა და ეგაა. თან კონკურენციას გაექცა. წესით არტურმა უფრო დიდი დონე უნდა დადოს ვიდრე ტიაგომ მარა არაპროფესიონალია. როგორ უნდა იყოს მაგის იმედზე, დემბელე 2 ია. სეზონის მეორე ნახევარში დავაკვირდეთ კიდე. თუ ისევ ქალები ტრიპერები ტრავმები სასმელი და თხილამურები დააყენა პირველ ადგილზე მოს..ია პატრონიც, ტიაგო გაქაჩავს ერთი 2 წელი კიდე. ოღონთ იმ ფასად არა როგორც თქვი. 50 მაქსიმუმ. ანუ კოუ მივცეთ და დაგვიმატონ ერთი 60-70. თუ არა და კოუტინიო დააბრუნონ და ეგ იქნება. ეს მკვლელი ცხვირა აღარ იქნება შემდეგ წელს

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:51

    სელტას დედა არ ყავს.
    მალიორკას ფეხბურთელი გაუგდეს და 5 წუთში იქეთ გაუტანა გოლი. (2:2)

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:49

    ციტატა: BARCELONA(iniesta)
    ამასთან რა შუაშია,მაგრამ მარლონი რო გვყავდა მერე რო გავანათხოვრეთ ახლა სასუოლოში თამაშობს მგონი.ეგ ისევ ჩვენი საკუთრებაა თუ გაყიდეს?

    გაყიდეს 6 მილიონად მარა გამოსყიდვის უფლება აქვთ.

    3
    გასულია
    BARCELONA(iniesta) ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:44

    ამასთან რა შუაშია,მაგრამ მარლონი რო გვყავდა მერე რო გავანათხოვრეთ ახლა სასუოლოში თამაშობს მგონი.ეგ ისევ ჩვენი საკუთრებაა თუ გაყიდეს?

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:32

    ბაიერნის ძუნწმა ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა, რომ ჯერ კიდევ დააკვირდებიან და მერე თუ გადაწყვიტავენ ყიდვას, ფასის დაგდებას ეცდებიან 80 მდე. ისიც ითქვა ტიაგო უკმაყოფილოაო თავისი მდგომარეობთ და ბარსა ეცდება მის დაბრუნებასო, მაგრამ ფასი იწყება 70 დან. ანუ 25-ად ნაყიდ ფეხბურთელს 70 აფასებენ, ხოლო 145 ნაყიდს (ბონუსებით) 80-ად უნდათ.
    მესმის ტიაგოს გაყიდვის მერე ფასები ავარდა, მაგრამ წლებიც მოემატა საკმაოდ, გაზაფხულზე 29 გახდება.

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:32

    კოუს წარმატებებს ვუსურვებ, მისი "ფიასკო" ჩმორვერდეს ბრალია. ბავარიამ თუ გამოსყიდვა გადაწყვიტა,მაშინ კიმიხი + 50 მილიონი კარგი ვარიანტია.

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    getsby Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:04

    შანსი არარი ბავარია ამაში არ გადაიხდის ამხელა თანხას მეც აგერ ვარ და თქვენც, შეიძლება დაგდებაზე იჩალიჩოს ან ვაფშე კიდე ერთ სეზონი უფასოდ ყოლაზე და მერე საერთოდ უფასოდაც დაიტოვის.

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 დეკემბერი 2019 17:58

    ხოდა დაიტოვეთ მერე მაგის ადგილი მაინც არაა ბარსაში

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge