გვარდიოლამ, შესაძლოა, "ბარსელონა" ჩაიბაროს

  • 15-12-2019, 07:45
  • გვარდიოლამ, შესაძლოა, "ბარსელონა" ჩაიბაროს

    მომავალ ზაფხულს "მანჩესტერ სიტის" მთავარი მწვრთნელი, ხოსეპ გვარდიოლა, შესაძლოა, მშობლიურ კლუბში დაბრუნდეს.

    Express-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" ელოდება კატალონიელი სპეციალისტის გადაწყვეტილებას, დატოვოს თუ არა მანჩესტერული კლუბი სეზონის ბოლოს.

    პეპის კონტაქტი "ქალაქელებთან" 2021 წლის ზაფხულამდეა გათვლილი, თუმცა შეთანხმების თანახმად, ორივე მხარეს შეუძლია 2020 წელს კონტრაქტი გაწყვიტოს.

    ცოტა ხნის წინ ის ინფორმაციაც გავრცელდა, რომ ინგლისის მოქმედმა ჩემპიონება გვარდიოლას შემცვლელის ძებნა უკვე დაიწყეს.

    რაც შეეხება ერნესტო ვალვერდეს, გაზაფხულზე უნდა გადაწყდეს გაახანგრძლივებს თუ არა ბასკი სპეციალისტი კონტრაქტს კატალონიელებთან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 34 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    tonnoo ფანი [?]

    17 დეკემბერი 2019 06:35

    realshi tu zizu dabrunda pepi rato ver dabrundeba barcashi geli geli modi pep <3

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 21:29

    ეხლა პეეპი და მერე ხავიი ამის ასისტენტად მერე მწვრთნელად ერნანდესი <3 და ეგააა <3
    <3

    2
    გასულია
    alen halilovic ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 20:04

    არ გვინდა არა, მაღალი დონის მწვრთნელი გვყავს ისედაც. და კლუბიც ფინანსურ მოგებას ნახულობს, ყველაფერი კარგადაა.

    6
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:17

    ყველაფერი სჰეიძლება წარმოვიდგინო მარა პეპის დაბრუნებას ნამდვილად ვერ წარმოვიდგენ თუმცა ბარსას კი დახატავდა და მეც ძალიან გამიხარდებოდა მართლა რომ მოვიდეს...

    9
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 18:10

    სანამ აჩკებიანი ბუჰღალტერი კლუბის პრეზიდენტია არა მგონია პეპი დაბრუნდეს

    3
    გასულია
    Bola Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 16:05

    შანსი არაა არ მოვა. ჯერ ბართომეუს გამო და მერე კიდე ავტორიტეტების გამოც. სანამ მესი პიკე სუარესი ბუსკევი ალბა და ესეთი კალიბრის იგროკები არ წავლენ მანამდე არ მოვა. მესის ამხელა ავტორიტეტს ვერ გადაფარავს და მის დაკრიშულ ხალხს ვერ გააჩერებს გუნდში. ცოტა მერე წლების შემდეგ მოვა და როცა გუნდს ჩავარდნა ექნება მერე მოხოდავს ისევ ალბათ

    6
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 15:53

    არ მგონია ბარათოს ხელში დაბრუნდეს,როსელის გამო დატოვა ბარსა,ბართო და როსელის კი განუყრელი ტანდემია,მაგენს მარტო ფული აინტერესებთ

    2
    გასულია
    becool ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 14:51

    თავად უკვე რამდენჯერ თქვა და არ დაბრუნდება ხო ვიცით.

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    15 დეკემბერი 2019 14:24

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Andres_Iniesta

    არა მოვიდეს. თი მოვიდა ზუსტად ვიცი 2009-2011 წლის სეზონს დაააბრუნებს და ბარსა იქნება ის ძველი ბარსა, მარა მგონია რო თვითონ არ მოვა.

    ტვქა კიდევაც ლაპორტამ, მარა 1 თვის წინ გვარდის ოჯახის წევრმა თქვა გამორიცხული არაფერიაო..

    პრინციპულიცაა ისე გვარდი

    პრინციპული რას ნიშნავს დავარტყით , ვაფურთხეთ და ისე გავაგდეთ თუ რა ვუქენით რო არ უნდოდეს აქ დაბრუნება :დ უბრალოდ მაგრად მჯერა , რო ხელმძღვანელობასთან აქ რაღაც ნიდარაზუმენია😂 წინააღმდეგ შემთხვევაში ბარსა მაგისთვის რიგითი კლუბი ყოფილა

    მეც ეგ ბაზარი მგონია, როსელი ბართომეუსთან ვერ თანხმდება, ამათთან არც ჩავი მოვა ჩემი აზრით

    3
    გასულია
    messi წევრი [?]

    15 დეკემბერი 2019 14:17

    გვეშველაააააა გადავრჩითთთთთ

    2
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 14:15

    ციტატა: NS50
    აი ზუსტადაც რომ მოითხოვენ ისევ იგივეს განმეორებას, ისევ მოითხოვენ 6 ტიტულის ერთ წელიწადში მოგებას, ისევ მოითხოვენ შეუჩერებელი გუნდის ჩამოყალიბებას, მაგრამ ეს ყველაფერი რომ ვერ შეძლოს აი მანდ დაერხევა,.დაიწყებენ აი აღარ ყავს ჩავი, ინიესტა, პუიოლი და.ვერაფერს ვერ აკეთებსო

    არავინ დაუწყებს საღად მოაზროვნე . და მაგის თქმა ახლაც შეუძლიათ სიტიში რო ვერ იგებს ლიგას :) და წავიდეს ვაბშე დაანებოს მწვრთნელობას თავი

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 14:10

    აი ზუსტადაც რომ მოითხოვენ ისევ იგივეს განმეორებას, ისევ მოითხოვენ 6 ტიტულის ერთ წელიწადში მოგებას, ისევ მოითხოვენ შეუჩერებელი გუნდის ჩამოყალიბებას, მაგრამ ეს ყველაფერი რომ ვერ შეძლოს აი მანდ დაერხევა,.დაიწყებენ აი აღარ ყავს ჩავი, ინიესტა, პუიოლი და.ვერაფერს ვერ აკეთებსო

    3
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 13:58

    ციტატა: Andres_Iniesta

    არა მოვიდეს. თი მოვიდა ზუსტად ვიცი 2009-2011 წლის სეზონს დაააბრუნებს და ბარსა იქნება ის ძველი ბარსა, მარა მგონია რო თვითონ არ მოვა.

    ტვქა კიდევაც ლაპორტამ, მარა 1 თვის წინ გვარდის ოჯახის წევრმა თქვა გამორიცხული არაფერიაო..

    პრინციპულიცაა ისე გვარდი

    პრინციპული რას ნიშნავს დავარტყით , ვაფურთხეთ და ისე გავაგდეთ თუ რა ვუქენით რო არ უნდოდეს აქ დაბრუნება :დ უბრალოდ მაგრად მჯერა , რო ხელმძღვანელობასთან აქ რაღაც ნიდარაზუმენია😂 წინააღმდეგ შემთხვევაში ბარსა მაგისთვის რიგითი კლუბი ყოფილა

    0
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 13:53

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: marco reus 11
    ,მე მაინც არ მესმის ამ კაცის მიდგომა. რო რაც ვქენი იმას მაინც ვეღარ ვიზამ და რააზრი აქვს მანდ დაბრუნებას არასდროს დავბრუნდებიო. თუ ნამდვილი კულეა ( არ მეპარება ეჭვი რო არის) ადგეს და ცადოს , არავინ არაფერს დააბრალებს მაინც ვერ იგებს გუნდი ლიგას და დავიჯერო შიდა ჩემპიონატსაც ვერ მოიგებს პეპი? ეგეც ჯანდაბას თუ ვერ მოიგებს , სცადოს. დარწმუნებული ვარ სულ რო უტიტულოდ გვამყოფოს ორისეზონი მაინც არავინ დაივიწყებს პეპს რა აქ გაკეთებული აქ. ჩემთვის ფერგიუსონის საქციელში უფრო ჩანს კლუბის სიყვარული, ვიდრე პეპპის:) წასულიყო მესიც მაშინ მეტი უკეთესი რაუნდა ვქნა ბარსაშიო ეთქვა და :დ გამოწვევები თავგადასავლები და აშ ბაზარი არაა, მარა არასდროს დავბრუნდები მანდ იმიტორო იმას მაიმც ვერ ვიზამ რაც ვქენიო აქ არაა მაინცდამაინც სიყვარული კლუბის მიმართ გამოხატული

    რა მოსატანაი ფერგის ერთგულება და გინდ მესისი.
    მარა პეპი იდეთი ჯიშის ადამიანია ახალი გამოწვები მოწონს.
    იდეაში ამოწურა კიდეც თავი ბარსაში.


    მარა ცალკეა ბართომეუს მარზტვის დროს არ მოვა.
    იმიტორო პეპს სრული დომინაცია უნდა და ბართომეუ აშკარად ერევა

    ციტატა: messi-neymar
    რომც მოვიდეს ერთი ორი სეზონი უნდა გუნდი რომ დაალაგოს თავის გემოზე, შიდა ჩემპიონატს კი მოიგებს მარა ლიგაზე ვერაფერს იზამს

    როცა ჩაიბარა 1 ად ბარსა ბევრად გაფარჩაკებული იყო მაშინდელი ბარსა ვიდრე ახლანდელი.

    ბარსაში რო ამოწურა თავისი თავი ეგ ვაბშე არ ეტყობოდა იმ გუნდს. ჩელსისთან ტოტალური უიღბლობის გამო და სანჩესის ფეხფალოსობის გამო გამოვვარდით. 4 ძელი და რა მომენტები კოული მეკარწდ იდგა უბრალოდ არ უნდოდა ბურთს კარში შესვლა. თუარა ლიგას ვდებდით ისევ . გამოწვევებისთვის კია უკვე 8 წლის წასული გულს გადააყოლებდა ბევრ რამეს. რავიცი. უფრო დიდი შანსია , რო ბართომეუსთან ვერ ბალახობდეს რა მართლაც. რას გაიგებ.
    ციტატა: NS50
    ციტატა: marco reus 11
    ,მე მაინც არ მესმის ამ კაცის მიდგომა. რო რაც ვქენი იმას მაინც ვეღარ ვიზამ და რააზრი აქვს მანდ დაბრუნებას არასდროს დავბრუნდებიო. თუ ნამდვილი კულეა ( არ მეპარება ეჭვი რო არის) ადგეს და ცადოს , არავინ არაფერს დააბრალებს მაინც ვერ იგებს გუნდი ლიგას და დავიჯერო შიდა ჩემპიონატსაც ვერ მოიგებს პეპი? ეგეც ჯანდაბას თუ ვერ მოიგებს , სცადოს. დარწმუნებული ვარ სულ რო უტიტულოდ გვამყოფოს ორისეზონი მაინც არავინ დაივიწყებს პეპს რა აქ გაკეთებული აქ. ჩემთვის ფერგიუსონის საქციელში უფრო ჩანს კლუბის სიყვარული, ვიდრე პეპპის:) წასულიყო მესიც მაშინ მეტი უკეთესი რაუნდა ვქნა ბარსაშიო ეთქვა და :დ გამოწვევები თავგადასავლები და აშ ბაზარი არაა, მარა არასდროს დავბრუნდები მანდ იმიტორო იმას მაიმც ვერ ვიზამ რაც ვქენიო აქ არაა მაინცდამაინც სიყვარული კლუბის მიმართ გამოხატული

    ხო მაგრამ ზუსტად მაგ ზეწოლის ეშინია, რო ვეღარ ითამაშოს გუნდმა ისევ ისე? რო ვერაფერი მოიგოს? უტრიალებს ეს კითხვები და ეჭვები თავში. მე ვფიქრობ რომ უფრო ეშინია სახელი არ გაუტყდეს

    აი რატო უნდა გაუტყდეს, საკუთარი თავის რწმენა მაგას თუარ აქვს სხვას ვაბშე როგორ ექნება. რატო ვერ უნდა აათამაშოს პეპმა ბარსა ნებისმიერ სხვა მწვრთნელზე უკეთ , ამაში არაა ლოგიკა . ისევ ისე არავინ მოთხოვს . თუ მაქსიმუმს დადებს თავისას ისევ ბარსაში წარმატებას ისევ მიაღწევს აქ მჯერა. და ხალდიც ორმაგად დაუფასებს. აქ უფრო მეტი შანსი აქ დაჟე წარმატების (ლიგის მოგების) ვიდრე სიტიში და ბავარიაში და რავიცი სხვაგან

    არა მოვიდეს. თი მოვიდა ზუსტად ვიცი 2009-2011 წლის სეზონს დაააბრუნებს და ბარსა იქნება ის ძველი ბარსა, მარა მგონია რო თვითონ არ მოვა.

    ტვქა კიდევაც ლაპორტამ, მარა 1 თვის წინ გვარდის ოჯახის წევრმა თქვა გამორიცხული არაფერიაო..

    პრინციპულიცაა ისე გვარდი

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 13:41

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: marco reus 11
    ,მე მაინც არ მესმის ამ კაცის მიდგომა. რო რაც ვქენი იმას მაინც ვეღარ ვიზამ და რააზრი აქვს მანდ დაბრუნებას არასდროს დავბრუნდებიო. თუ ნამდვილი კულეა ( არ მეპარება ეჭვი რო არის) ადგეს და ცადოს , არავინ არაფერს დააბრალებს მაინც ვერ იგებს გუნდი ლიგას და დავიჯერო შიდა ჩემპიონატსაც ვერ მოიგებს პეპი? ეგეც ჯანდაბას თუ ვერ მოიგებს , სცადოს. დარწმუნებული ვარ სულ რო უტიტულოდ გვამყოფოს ორისეზონი მაინც არავინ დაივიწყებს პეპს რა აქ გაკეთებული აქ. ჩემთვის ფერგიუსონის საქციელში უფრო ჩანს კლუბის სიყვარული, ვიდრე პეპპის:) წასულიყო მესიც მაშინ მეტი უკეთესი რაუნდა ვქნა ბარსაშიო ეთქვა და :დ გამოწვევები თავგადასავლები და აშ ბაზარი არაა, მარა არასდროს დავბრუნდები მანდ იმიტორო იმას მაიმც ვერ ვიზამ რაც ვქენიო აქ არაა მაინცდამაინც სიყვარული კლუბის მიმართ გამოხატული

    რა მოსატანაი ფერგის ერთგულება და გინდ მესისი.
    მარა პეპი იდეთი ჯიშის ადამიანია ახალი გამოწვები მოწონს.
    იდეაში ამოწურა კიდეც თავი ბარსაში.


    მარა ცალკეა ბართომეუს მარზტვის დროს არ მოვა.
    იმიტორო პეპს სრული დომინაცია უნდა და ბართომეუ აშკარად ერევა

    ციტატა: messi-neymar
    რომც მოვიდეს ერთი ორი სეზონი უნდა გუნდი რომ დაალაგოს თავის გემოზე, შიდა ჩემპიონატს კი მოიგებს მარა ლიგაზე ვერაფერს იზამს

    როცა ჩაიბარა 1 ად ბარსა ბევრად გაფარჩაკებული იყო მაშინდელი ბარსა ვიდრე ახლანდელი.

    ბარსაში რო ამოწურა თავისი თავი ეგ ვაბშე არ ეტყობოდა იმ გუნდს. ჩელსისთან ტოტალური უიღბლობის გამო და სანჩესის ფეხფალოსობის გამო გამოვვარდით. 4 ძელი და რა მომენტები კოული მეკარწდ იდგა უბრალოდ არ უნდოდა ბურთს კარში შესვლა. თუარა ლიგას ვდებდით ისევ . გამოწვევებისთვის კია უკვე 8 წლის წასული გულს გადააყოლებდა ბევრ რამეს. რავიცი. უფრო დიდი შანსია , რო ბართომეუსთან ვერ ბალახობდეს რა მართლაც. რას გაიგებ.
    ციტატა: NS50
    ციტატა: marco reus 11
    ,მე მაინც არ მესმის ამ კაცის მიდგომა. რო რაც ვქენი იმას მაინც ვეღარ ვიზამ და რააზრი აქვს მანდ დაბრუნებას არასდროს დავბრუნდებიო. თუ ნამდვილი კულეა ( არ მეპარება ეჭვი რო არის) ადგეს და ცადოს , არავინ არაფერს დააბრალებს მაინც ვერ იგებს გუნდი ლიგას და დავიჯერო შიდა ჩემპიონატსაც ვერ მოიგებს პეპი? ეგეც ჯანდაბას თუ ვერ მოიგებს , სცადოს. დარწმუნებული ვარ სულ რო უტიტულოდ გვამყოფოს ორისეზონი მაინც არავინ დაივიწყებს პეპს რა აქ გაკეთებული აქ. ჩემთვის ფერგიუსონის საქციელში უფრო ჩანს კლუბის სიყვარული, ვიდრე პეპპის:) წასულიყო მესიც მაშინ მეტი უკეთესი რაუნდა ვქნა ბარსაშიო ეთქვა და :დ გამოწვევები თავგადასავლები და აშ ბაზარი არაა, მარა არასდროს დავბრუნდები მანდ იმიტორო იმას მაიმც ვერ ვიზამ რაც ვქენიო აქ არაა მაინცდამაინც სიყვარული კლუბის მიმართ გამოხატული

    ხო მაგრამ ზუსტად მაგ ზეწოლის ეშინია, რო ვეღარ ითამაშოს გუნდმა ისევ ისე? რო ვერაფერი მოიგოს? უტრიალებს ეს კითხვები და ეჭვები თავში. მე ვფიქრობ რომ უფრო ეშინია სახელი არ გაუტყდეს

    აი რატო უნდა გაუტყდეს, საკუთარი თავის რწმენა მაგას თუარ აქვს სხვას ვაბშე როგორ ექნება. რატო ვერ უნდა აათამაშოს პეპმა ბარსა ნებისმიერ სხვა მწვრთნელზე უკეთ , ამაში არაა ლოგიკა . ისევ ისე არავინ მოთხოვს . თუ მაქსიმუმს დადებს თავისას ისევ ბარსაში წარმატებას ისევ მიაღწევს აქ მჯერა. და ხალდიც ორმაგად დაუფასებს. აქ უფრო მეტი შანსი აქ დაჟე წარმატების (ლიგის მოგების) ვიდრე სიტიში და ბავარიაში და რავიცი სხვაგან

    0
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 13:21

    ციტატა: marco reus 11
    ,მე მაინც არ მესმის ამ კაცის მიდგომა. რო რაც ვქენი იმას მაინც ვეღარ ვიზამ და რააზრი აქვს მანდ დაბრუნებას არასდროს დავბრუნდებიო. თუ ნამდვილი კულეა ( არ მეპარება ეჭვი რო არის) ადგეს და ცადოს , არავინ არაფერს დააბრალებს მაინც ვერ იგებს გუნდი ლიგას და დავიჯერო შიდა ჩემპიონატსაც ვერ მოიგებს პეპი? ეგეც ჯანდაბას თუ ვერ მოიგებს , სცადოს. დარწმუნებული ვარ სულ რო უტიტულოდ გვამყოფოს ორისეზონი მაინც არავინ დაივიწყებს პეპს რა აქ გაკეთებული აქ. ჩემთვის ფერგიუსონის საქციელში უფრო ჩანს კლუბის სიყვარული, ვიდრე პეპპის:) წასულიყო მესიც მაშინ მეტი უკეთესი რაუნდა ვქნა ბარსაშიო ეთქვა და :დ გამოწვევები თავგადასავლები და აშ ბაზარი არაა, მარა არასდროს დავბრუნდები მანდ იმიტორო იმას მაიმც ვერ ვიზამ რაც ვქენიო აქ არაა მაინცდამაინც სიყვარული კლუბის მიმართ გამოხატული

    რა მოსატანაი ფერგის ერთგულება და გინდ მესისი.
    მარა პეპი იდეთი ჯიშის ადამიანია ახალი გამოწვები მოწონს.
    იდეაში ამოწურა კიდეც თავი ბარსაში.


    მარა ცალკეა ბართომეუს მარზტვის დროს არ მოვა.
    იმიტორო პეპს სრული დომინაცია უნდა და ბართომეუ აშკარად ერევა

    ციტატა: messi-neymar
    რომც მოვიდეს ერთი ორი სეზონი უნდა გუნდი რომ დაალაგოს თავის გემოზე, შიდა ჩემპიონატს კი მოიგებს მარა ლიგაზე ვერაფერს იზამს

    როცა ჩაიბარა 1 ად ბარსა ბევრად გაფარჩაკებული იყო მაშინდელი ბარსა ვიდრე ახლანდელი.

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 13:04

    ციტატა: marco reus 11
    ,მე მაინც არ მესმის ამ კაცის მიდგომა. რო რაც ვქენი იმას მაინც ვეღარ ვიზამ და რააზრი აქვს მანდ დაბრუნებას არასდროს დავბრუნდებიო. თუ ნამდვილი კულეა ( არ მეპარება ეჭვი რო არის) ადგეს და ცადოს , არავინ არაფერს დააბრალებს მაინც ვერ იგებს გუნდი ლიგას და დავიჯერო შიდა ჩემპიონატსაც ვერ მოიგებს პეპი? ეგეც ჯანდაბას თუ ვერ მოიგებს , სცადოს. დარწმუნებული ვარ სულ რო უტიტულოდ გვამყოფოს ორისეზონი მაინც არავინ დაივიწყებს პეპს რა აქ გაკეთებული აქ. ჩემთვის ფერგიუსონის საქციელში უფრო ჩანს კლუბის სიყვარული, ვიდრე პეპპის:) წასულიყო მესიც მაშინ მეტი უკეთესი რაუნდა ვქნა ბარსაშიო ეთქვა და :დ გამოწვევები თავგადასავლები და აშ ბაზარი არაა, მარა არასდროს დავბრუნდები მანდ იმიტორო იმას მაიმც ვერ ვიზამ რაც ვქენიო აქ არაა მაინცდამაინც სიყვარული კლუბის მიმართ გამოხატული

    ხო მაგრამ ზუსტად მაგ ზეწოლის ეშინია, რო ვეღარ ითამაშოს გუნდმა ისევ ისე? რო ვერაფერი მოიგოს? უტრიალებს ეს კითხვები და ეჭვები თავში. მე ვფიქრობ რომ უფრო ეშინია სახელი არ გაუტყდეს

    1
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 13:01

    ოჰო ჰო ჰო ჰო რამდენს გაუჩნდება ინფაქტის ნიშნები ამ ინფორმაციის გაგებისას laughing laughing laughing
    ჯერ იყო ახალგაზრდობა დაუმახინჯა მერე ცხოვრება ჯოჯოხედათ უქცია.პერესი რომ არა წარმომიდგენია რა ჯოჯოხეთის გავლა მოუწევდათ laughing laughing laughing
    მოდი გვარდი მოდი laughing laughing laughing

    7
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 12:23

    ,მე მაინც არ მესმის ამ კაცის მიდგომა. რო რაც ვქენი იმას მაინც ვეღარ ვიზამ და რააზრი აქვს მანდ დაბრუნებას არასდროს დავბრუნდებიო. თუ ნამდვილი კულეა ( არ მეპარება ეჭვი რო არის) ადგეს და ცადოს , არავინ არაფერს დააბრალებს მაინც ვერ იგებს გუნდი ლიგას და დავიჯერო შიდა ჩემპიონატსაც ვერ მოიგებს პეპი? ეგეც ჯანდაბას თუ ვერ მოიგებს , სცადოს. დარწმუნებული ვარ სულ რო უტიტულოდ გვამყოფოს ორისეზონი მაინც არავინ დაივიწყებს პეპს რა აქ გაკეთებული აქ. ჩემთვის ფერგიუსონის საქციელში უფრო ჩანს კლუბის სიყვარული, ვიდრე პეპპის:) წასულიყო მესიც მაშინ მეტი უკეთესი რაუნდა ვქნა ბარსაშიო ეთქვა და :დ გამოწვევები თავგადასავლები და აშ ბაზარი არაა, მარა არასდროს დავბრუნდები მანდ იმიტორო იმას მაიმც ვერ ვიზამ რაც ვქენიო აქ არაა მაინცდამაინც სიყვარული კლუბის მიმართ გამოხატული

    6
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 12:16

    ციტატა: messi-neymar
    რომც მოვიდეს ერთი ორი სეზონი უნდა გუნდი რომ დაალაგოს თავის გემოზე, შიდა ჩემპიონატს კი მოიგებს მარა ლიგაზე ვერაფერს იზამს

    გუნდი,რომელის 2008 წელს ჩაიბარა,გაცილებით ცუდ ფორმაში იყო,ვიდრე ახლაა! 18 ქულით წააგო ჩემპიონატი და სამეფო მონენს ჯერ კორიდორი გაუკეთა,მერე 4-1 წააგო,მაგრამ გასაშვები გაუშვა,ძირითადისთვის მხოლოდ ალვეში დაიმატა და ტრიპლეტი მოიგო პირველივე სეზონში. ახლა ზუსტად გვარდი სჭირდება ბარსას,რომ ფრენკი,არტური,დემბო,ფატი,სემედუ და ტოდიბო აქციოს ტოპ ვარსკვლავად.
    მგონია,რომ თუ წელს ლიგა მოიგო სიტიში,მაშინ ბარსაში დაბრუნდება,სხვა შემთხვევაში არა.

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge