კოუტინიოს ბენეფისი "ბაიერნთან" ერთად - ჰეთ-თრიქი, ორი ასისტი და 6-1 [ვიდეო]

  • 14-12-2019, 21:21
  • კოუტინიოს ბენეფისი "ბაიერნთან" ერთად - ჰეთ-თრიქი, ორი ასისტი და 6-1 [ვიდეო]

    როცა "ბარსელონა" "სოსიედადთან" სამი ქულის აღებას უშედეგოდ ცდილობდა, "ალიანც არენაზე" კატალონიური გუნდიდან "ბაიერნში" განათხოვრებული შემტევის, ფილიპე კოუტინიოს ბენეფისი შედგა. 

    ბრაზილიელმა ფეხბურთელმა ბრემენის "ვერდერის" წინააღმდეგ გამართულ შეხვედრაში ჰეთ-თრიქის შესრულება მოახერხა და ამასთან ერთად, ორი საგოლე პასიც მიითვალა. მატჩი "ბაიერნის" გამარჯვებით, 6-1 დასრულდა. 

    "ბარსელონასგან" განსხვავებით, "ბაიერნი" ჩემპიონატში ლიდერი არაა. მიუნხენელები მეოთხე ადგილზე არიან და პირველ პოზიციაზე მყოფ მიონხენგლადბახის "ბორუსიას" ოთხი ქულით ჩამორჩებიან. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    tonnoo ფანი [?]

    17 დეკემბერი 2019 06:49

    ციტატა: Barca_MNS
    გვარდიოლს (ან ტენ ჰააგის) მოსვლა და ამის დაბრუნება ბარსელონას ისევ ტოპ გუნდად აქცევს, იმედია არ შემედავებით,რომ დღეს ბარსასგან სახელი დარჩა მაქსიმუმ 3 ფეხბურთელის ინდივიდუალური თამაში გუნდი არაა

    pepi tu movida coutinhos uechveli daabrunebs da 1-2 mis chveul transfertan ertad martla isev top klubat iqceva barca
    mara me cous da de jongis ertad yomari minda vnaxo

    0
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    16 დეკემბერი 2019 17:59

    ციტატა: Messiah
    ათასში ერთხელ ბენზემაც ყვავდებაო

    ბენზემას და ამას ადარებ ერთმანეთს?
    ტიპი პრ ლიგის საუკეთესო მოთამაშე და ერთ ერთი საუკეთესოა თავის პოზიციაზე (და არა იმაზე სადაც ვალვერდე აყენებს)

    1
    გასულია
    Greengreen გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 15:29

    ჩემი კოუუ confused confused heart_eyes

    2
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    15 დეკემბერი 2019 12:32

    გვარდიოლს (ან ტენ ჰააგის) მოსვლა და ამის დაბრუნება ბარსელონას ისევ ტოპ გუნდად აქცევს, იმედია არ შემედავებით,რომ დღეს ბარსასგან სახელი დარჩა მაქსიმუმ 3 ფეხბურთელის ინდივიდუალური თამაში გუნდი არაა

    3
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    15 დეკემბერი 2019 10:05

    აუჰ დაიწყეთ უკვე ხო? ერთი თამაში ითამაშა და დემბელე უკვე გასაშვებია და კოუტონიო დასაბრუნებელი. ნუ დემბელე ისედაც გასაშვებია მაგრამ კოუ სუფთა 10-იანია და ფლანგზე თამაში იმიტო უჭირს რო სისწრაფე იმდენი არ აქვს რაც ფლანგელს უნდა ჰქონდეს. კლოპთან კი თამაშობდა მარცხენა ვინგერად მაგრამ განსხვავებული სტილით თამაშობდა მარტო კიარ გარბოდა და აწოდებდა, ცენტრში შედიოდა

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    15 დეკემბერი 2019 01:23

    ყველა ის გოლი და ასისტი ვალვერდეს ჯანში რასაც წელს კოუ გააკეთებს

    7
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    15 დეკემბერი 2019 00:42

    15 matchshi hqonda 3 goli da 2 asisti. Iq kide ert matchshi .tavi gaigija am chemaalam

    2
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    14 დეკემბერი 2019 23:42

    ბოლო მაინც თავის სტილშო რო შეასრულაა, საღოლ კოუ

    10
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    14 დეკემბერი 2019 23:17

    ის შავი შამბლა დატოვეს და ეს გაუშვეს..ათამაშდება და ყველას დაანახებს ვინცაა და რაც შეუძლია :)
    თუ დაბრუნების რამე შანსი მაინც არის უნდა დააბრუნონ ამ უუნაროებმა , გუნდის გარდა ყველაფერივართ უკვე გული მერევა ამ ხელმძღვანელობაზე

    15
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    14 დეკემბერი 2019 22:21

    Baierni moigebs wels ligas age naxavt

    9
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    14 დეკემბერი 2019 21:57

    კოუს რომ გაყშვებ და უინტელექტოო სლემბელეს დატოვებ იქ აქვს დარხეული გუნდს

    19
    გასულია
    10.12.20.... წევრი [?]

    14 დეკემბერი 2019 21:41

    ვალვერდეა გასაშვები სასწრაფოდ

    9
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    14 დეკემბერი 2019 21:32

    ძმობას გაფიცებ ეს ვინ გააძრო ან რატო გააძრო laughing laughing ეხლა მალე იბრაგიმოვიჩზეც შემოგვთავაზებენ სტატიას ))) ღადაობა.

    ციტატა: MALUMA
    დემბელე უნდა *ააჯვას და კოუ უნდა დაბრუნდეს ვინც მეთანხმებით Like!

    კოუტიონიომ თავის შანსები ვერ გამოიყენა და ეხლა არ თქვა არასწორ პოზიციაზე იდგაო. დღეს ზუსტად იმავე პოზიციაზე მოი*ნა დედის თავ*რაკი პროსტა ეგაა რო ლა ლიგის თამაში მარტივი არაა ბუნდესლიგაში და პრემიერლიგაში სხვა იგრაა. აქ სლაბი გუნდიც კი ძლიერთან ყველაფერს აკეთებს. დემბელესი რა გითხრა მაგ ბიჭის რეალური თამაში ჯერ მე არ მინახავს ტიპი სულ ტრანვაშია. )))

    8
    --------------------
    № 10
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    14 დეკემბერი 2019 21:24

    რა კოუტინიო ბიჭოოოოო კაროჩე აგარ უნდა უყურო ამათ თამაშს სანამ ეს ლეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე ყავათ

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge