სესკ ფაბრეგასი: მესის 40 წლამდე თამაში შეუძლია

  • 13-12-2019, 20:02
  • სესკ ფაბრეგასი: მესის 40 წლამდე თამაში შეუძლია

    "ბარსელონას" ყოფილ და "მონაკოს" ამჟამინდელ შემტევს, სესკ ფაბრეგასს მიაჩნია, რომ ლიონელ მესის 40 წლამდე თამაში თავისუფლად შეუძლია.

    "მესი ძლიერი მენტალიტეტის მქონე მოთამაშეა. ამ ხარისხით თამაში მას 40 წლამდე შეუძლია." - ციტირებს ფაბრეგასის სიტყვებს Tribuna.

    საკუთარ მომავალზე მესიმ "ოქროს ბურთის" დაჯილდოებაზე ისაუბრა. არგენტინელის თქმით, იგი აცნობიერებს ასაკის მატებას და კარიერის ხანგრძლიობა დამოკიდებული იქნება იმაზე, თუ როგორ იგრძნობს მომავალში თავს.

    "ვაცნობიერებ ჩემს ასაკს და ეს მომენტები კიდევ უფრო სასიამოვნოა, რადგან ვგრძნობ, რომ ჩემი ფეხბურთიდან წასვლის დრო ახლოვდება, ეს კი ძალიან რთულია ჩემთვის. ვიმედოვნებ, ღმერთი მომცემს შესაძლებლობას, რომ ფეხბურთით უფრო დიდხანს ვისიამოვნო."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    becool ფანი [?]

    14 დეკემბერი 2019 01:59

    ისე სურვილის შემთხვებაში შეიძლება უფრო მეტი ხანიც ითამაშოს,მაგრამ გაქსუებული და მით უფრო კასტილებით მობაჯბაჯე სათვალეებიანი მოხუცი მესის ხილვა,რომელიც ბურთს ძლივსღა დააგორებს და დრიბლინგს ვეღარ აკეთებს,კარგი სანახავი არ იქნება მოედანზე უბრალოდ.
    სანამ საუკეთესოთა შორის იქნება და ეფექტურად თამაშს შეძლებს მანამდე უნდა დარჩეს.

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 დეკემბერი 2019 21:13

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    რატო არა

    ვერ ითამეებს ვერა დდდ

    ახლა არ მკითხო რატოო ამის ახსნა არ უნდა გჭირდებოდეს წესით დდ

    ფაქტი დავასახელე წეღან 38 წლის ადურისის სახით და მესი რატო ვერ ითამაშებს ადურისზე ნაკლები კლასიაქ თუ რა

    ციტატა: gurgenidze
    Kenchiayra rodisaa ?

    ორშაბათს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 21:08

    ციტატა: M10 S9 D11
    რატო არა

    ვერ ითამეებს ვერა დდდ

    ახლა არ მკითხო რატოო ამის ახსნა არ უნდა გჭირდებოდეს წესით დდ

    ციტატა: gurgenidze
    Kenchiayra rodisaa ?

    ორშაბათს 15:00 საათზე, სილქ უნივერსალზე.

    5
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    13 დეკემბერი 2019 21:04

    Kenchiayra rodisaa ?

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 დეკემბერი 2019 20:54

    ნეტა მართლა 40 წლამდე დარჩეს ბარსაში
    ციტატა: BEQA BARCA
    პროფესიონალური კარიერა სამწუხაროდ არა მგონია 40 წლამდე.

    რატო არა სადაც 38წლის ადურისი თამაშობს რომელმაც ისეთი მაკრატელა დაგვაჭედა ლა ლიგის პირველ თამაშში ბევრს რო შეშურდება რატო ვერ ითამაშებს მესი 40 წლამდე ძაან მაინტერესებს მითუმეტეს ისეთი სათამაშო სტილი აქვს მესის სირბილი ნაკლებად უწევს ეხლაც დადის მასტი მოედანზე მარა მაინც საუკეთესოა ყველაზე

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    13 დეკემბერი 2019 20:16

    აბა შენ 25 ისამაც ვერ ითამაშე რასაც ელოდნენ შენგან ბარსაში :დ

    5
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 დეკემბერი 2019 20:12

    2025 წლამდე დარჩეს და 20 წელი შეუსრულდება პირველ გუნდში!

    11
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 20:07

    პროფესიონალური კარიერა სამწუხაროდ არა მგონია 40 წლამდე.

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge