ივან რაკიტიჩმა გადაწყვეტილება მიიღო

  • 13-12-2019, 00:20
  • ივან რაკიტიჩმა გადაწყვეტილება მიიღო

    ხორვატი ნახევარმცველის, ივან რაკიტიჩის მომავალი საკმაოდ დიდი ხანია ბურუსითაა მოცული. 

    სეზონის დაწყების შემდეგ, 31 წლის ფეხბურთელი, რომელსაც იქამდე ერნესტო ვალვერდე ყველაზე მეტად ენდობოდა, შემადგენლობიდან ამოვარდა,  "ბარსელონას" სპორტულმა დირექტორმა კი განაცხადა, რომ ის გუნდის გეგმებში აღარ შედიოდა. 

    სიტუაციით უკმაყოფილებას თავად რაკიტიჩიც გამოთქვამდა და ბუნებრივია, რომ მისი წასვლა თითქმის გადაწყვეტილად სჩანდა - იმის გათვალისწინებითაც, რომ ტრანსფერით რამდენიმე დიდი კლუბი იყო დაინტერესებული. 

    თუმცა, რაკიტიჩმა მთავარი მწვრთნელის ნდობა დაიბრუნა. ვალვერდემ ბოლო თამაშების შემდეგ გადაწყვიტა, რომ ფეხბურთელს მეტ სათამაშო დროს მისცემს და შესაბამისად, პრობლემაც აღარ არსებობს. ესპანური გამოცემა Marca-ს ინფორმაციით, ივან რაკიტიჩმა იანვარში კლუბის დატოვება გადაიფიქრა. 


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    14 დეკემბერი 2019 03:34

    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: katalomia
    Amis 20-30 limonad gayidvas ajobebs kide chventan darches, klasi aqvs da ver daukargavt rac unda ar mogvwondes misi xedva fexburtisadmi. Anu misi klasi bevrad aghemateba mis sateansfero ghirebulebas.

    რა კაი იქნებოდა შენსავით რომ აზროვნებდეს აქ მინიმუმ 4 კაცი


    Komplimentistvis saaghol.

    1
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 14:57

    იმიტომ ათამაშებენ რო ფასი მოემატოს და გაყიდონ და ამას უკვე იმედები მიეცა დაბრუნდება არტური და მოგსვამს სკამზე

    3
    გასულია
    Bola Culé [?]

    13 დეკემბერი 2019 12:40

    :დდდ ივანაა მაგიტო გათამაშეა რო აღარ წასულიყავი :დ მოგსვამენ სკამზე ისევ :დდ ეეჰ გატყუებენ ძმაო :დ

    2
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 12:34

    ფანჯრის მერე ისევ დასვამენ სკამზე

    ასეთი სულელი არ ჩანდა

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 დეკემბერი 2019 12:32

    სკამზე იჯდეს,რა პრობლემაა.....
    არტური დაბრუნდება და გადასვამს სკამზე!

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 12:12

    მიხვდნენ იმ ლაწირაკი ბრაზილიელი სი რიკო ბავშვის იმედად ვერ იქნებოდნენ და ტოვეს ლომი დდ

    5
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 12:03

    წურბელაა

    2
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    13 დეკემბერი 2019 06:47

    ციტატა: katalomia
    Amis 20-30 limonad gayidvas ajobebs kide chventan darches, klasi aqvs da ver daukargavt rac unda ar mogvwondes misi xedva fexburtisadmi. Anu misi klasi bevrad aghemateba mis sateansfero ghirebulebas.

    რა კაი იქნებოდა შენსავით რომ აზროვნებდეს აქ მინიმუმ 4 კაცი

    19
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 03:25

    Amis 20-30 limonad gayidvas ajobebs kide chventan darches, klasi aqvs da ver daukargavt rac unda ar mogvwondes misi xedva fexburtisadmi. Anu misi klasi bevrad aghemateba mis sateansfero ghirebulebas.

    10
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 01:12

    Barsashidaamtavrebs karieras da wava Sadme xavi iniestas nairad

    7
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    13 დეკემბერი 2019 00:52

    ძაანაც კაი , არაა დასაკარგი <3

    19
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 00:42

    ამის იანვარში გაშვება სისულელე იქნება, ბარსა არტურის იმედად ვერ დარჩება

    22
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2019 00:37

    რაკიტიჩის ნაირ ფეხბურთელს ესე ადვილად სკამზე ვერ გადააგდებ... ვიცოდი რომ ადრე თუ გვიან თავის ადგილს დაიბრუნებდა <3 ურალოდ არტურის და დეიონგის დრო არუნდა დაიკარგოს ორივემ საკმარისი სათამაშო დრო უნდა მიიღოს

    16
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 დეკემბერი 2019 00:33

    ფუ შენი რააა ვიცოდი ვიცოდი რო მინიმუმ ზაფხულამდე შეგვეტენებოდა ეს მძორი

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge