მესი: იგივე მახეში აღარ უნდა გავებათ

  • 11-12-2019, 23:53
  • მესი: იგივე მახეში აღარ უნდა გავებათ

    Adidas Nemesis 19 ბუცების პრეზენტაციაზე, "ბარსელონას" კაპიტანმა, ლიონელ მესიმ, მოახლოებული "ელ კლასიკოს" შესახებ ისაუბრა. 

    "ძალიან ძლიერ "რეალს" ველი. ისინი ასეთ მატჩებს განსაკუთრებით მონდომებულნი ხვდებიან. 

    ორივე გუნდი კარგ ფორმაშია, მაგრამ "ელ კლასიკო" განსაკუთრებული შეხვედრაა და აქ საბოლოო შედეგზე გავლენას მხოლოდ ფორმა არ ახდენს". 

    მესიმ კომენტარი სეზონის დარჩენილ ნაწილზეც გააკეთა.

    "ახალი წლიდან ყველაფერი ახალი ფურცლიდან უნდა დავიწყოთ. ჩემპიონთა ლიგა უფრო რთული ხდება. წარსულში დაშვებული შეცდომებისგან უნდა ვისწავლოთ და კონცენტრირება აწმყოზე მოვახდინოთ. იგივე მახეში აღარ უნდა გავებათ - ეს ძალიან დიდი შეცდომა იქნება. 

    ლა ლიგაში კონკურენცია გაიზარდა - ნებისმიერ გუნდს ნებისმიერის დამარცხება შეუძლია. სტუმრად თამაში განსაკუთრებით რთულია". - განაცხადა არგენტინელმა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 დეკემბერი 2019 04:02

    დავაი ლომო ჯერ რეალს უნდა ჩაახტე და მერე ლიგა დადო სეზონის ბოლოს

    13
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    12 დეკემბერი 2019 03:42

    რეალთან ფრეც შეიძლება. ნუ ელით მორიგ 5-1 5-0 ან კიდე უარესს. რაც შეეხება ლეოს ნათქვამს, იზვინი ბრატ,საფეხბურთო ღმერთი ხარ მარა აღარ მჯერა არც შენი არც სხვების. აღარ მეგონა რო ოდესმე კიდე დაუშვებდი ქამ ბექს, შენი ბრალი არაფერი არაა, მარა მოხდა კიდე. სამარცხვინო რამ მოხდა და მონაწილე იყავი გინდა თუ არა. შენი ბრალი ყველაზე ბოლოს არის, გუნდი მწვრთნელი და სხვა ყველა ჩაჩმორდა. მარა შენი მჯეროდა და დავრწმუნდი რო მარტო ვერ იზამ ყველაფერს. ასე რომ არც ეს მჯერა. არ გყავს საჭირო დონის გუნდელები

    8
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    12 დეკემბერი 2019 02:06

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ეჭვიც არ მეპარება,რომ წელს ვალს დაგვიბრუნებენ, ანუ ხელს არ შეგვიშლიან "ბნელი ძალები"! მილანს გააყიდინეს 2005 ფინალი და 2007 წელს დაუბრუნეს ვალი, დროა ჩვენც მივიღოთ ის, რაც გვეკუთვნის!

    ??

    ვერ მივხვდი რა გინდა.

    ????

    რა მნიშვნელობა აქ 2 კითხვის ნიშანს დაწერ(თ) , 4-ს თუ 10-ს ? joy

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    12 დეკემბერი 2019 02:02

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ეჭვიც არ მეპარება,რომ წელს ვალს დაგვიბრუნებენ, ანუ ხელს არ შეგვიშლიან "ბნელი ძალები"! მილანს გააყიდინეს 2005 ფინალი და 2007 წელს დაუბრუნეს ვალი, დროა ჩვენც მივიღოთ ის, რაც გვეკუთვნის!

    ??

    ვერ მივხვდი რა გინდა.

    ????

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    12 დეკემბერი 2019 00:28

    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ეჭვიც არ მეპარება,რომ წელს ვალს დაგვიბრუნებენ, ანუ ხელს არ შეგვიშლიან "ბნელი ძალები"! მილანს გააყიდინეს 2005 ფინალი და 2007 წელს დაუბრუნეს ვალი, დროა ჩვენც მივიღოთ ის, რაც გვეკუთვნის!

    ??

    ვერ მივხვდი რა გინდა.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Visca el barca ფანი [?]

    12 დეკემბერი 2019 00:25

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ეჭვიც არ მეპარება,რომ წელს ვალს დაგვიბრუნებენ, ანუ ხელს არ შეგვიშლიან "ბნელი ძალები"! მილანს გააყიდინეს 2005 ფინალი და 2007 წელს დაუბრუნეს ვალი, დროა ჩვენც მივიღოთ ის, რაც გვეკუთვნის!

    ??

    1
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    12 დეკემბერი 2019 00:15

    ეჭვიც არ მეპარება,რომ წელს ვალს დაგვიბრუნებენ, ანუ ხელს არ შეგვიშლიან "ბნელი ძალები"! მილანს გააყიდინეს 2005 ფინალი და 2007 წელს დაუბრუნეს ვალი, დროა ჩვენც მივიღოთ ის, რაც გვეკუთვნის!

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 23:58

    100000000% იანი ხარ ლეო.

    4
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 23:58

    ბოღმის დედის პირში უნდა შევაწუწოთ ლეო

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV