იტალიური პრესა ანსუ ფატის ბრწყინვალე თამაშს ეხმაურება

  • 11-12-2019, 16:55
  • იტალიური პრესა ანსუ ფატის ბრწყინვალე თამაშს ეხმაურება

    ანსუ ფატიმ "ინტერთან" გატანილი გოლით მსოფლიოს ყურადღება მიიპყრო. გარდა იმისა, რომ ეს გოლი "ბარსელონასთვის" გამარჯვების მომტანი აღმოჩნდა, ფატი ჩემპიონთა ლიგის რეკორდსმენი გახდა. "ბლაუგრანას" შემტევი ლიგის ისტორიაში ყველაზე ახალგაზრდა ფეხბურთელია, რომელმაც გოლი გაიტანა.

    ფატის გოლმა მილანის "ინტერი" ჯგუფში ჩატოვა და კლუბი უკვე ევროპის ლიგაზე გადაერთვება. იტალიური პრესა ანსუ ფატის თამაშს გამოეხმაურა და ესპანელი სპორტული გამოცემების გარეკანზე მოხვდა.

    Gazzetta dello Sport-ის გარეკანი: "ანსუმ ინტერი დასაჯა"

    Tuttosport გარეკანი: "ახალმა მესიმ "ინტერი" დასაჯა"

    პრესაში ასევე ნათქვამია, რომ რეკორდსმენმა ბავშვმა "ინტერი" გამოაგდო.

    თუკი ანსუ ფატი აქამდე შიდა ჩემპიონატში გამოირჩეოდა, თავისი შესაძლებლობები ახლა უკვე ევროპულ არენაზეც დაამტკიცა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ანსუ ფატი
    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 დეკემბერი 2019 03:52

    იმედია არ შეწყვეტს განვითარებას უდიდესი ტალანტია ეს ბიჭი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 22:17

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ისე ცოტა როლანდოსნაირია

    გოლს რო იტანს აეე
    ღმერთიიი ვარ ისე შლის ხელებს

    თან უკვე ზემდტეად აუვარდა თავში.
    მოკლედ ახალი პატივმოყვარე რონალდუუ იბადება


    ხელებს თუ შლის უეჭველი ღმერთი ჰგონია მისი თავი :დ ??

    იიიიიი


    :ddd იი კი არა ცოტა ხო შეგიძლია რო ზრდილობიანად ან გააზრებით წერო რამე :დ აი :დ შენ მაინც არ გეცინება ამ შენც იიიი ებზე და ხელებს შლის და ღმერთი ჰგონია თავიო :დ კაი რა კაი რა :დდდდსსსდდ

    ჩემ ფეხებს თუ ვერ მიხვდი რა ვიგულისხმე
    ეს ჩახვევა და იმაზე კაიფი რო ღმერთივით შლის ხელს ჩენ უფრო გაუაზრებელს გხდის.

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 21:05

    ახალი მესი არა კვახი, ფატიზე ათჯერ მაგარი იყო ბოიან კრკიჩი მარა ახლა სადარის ღმერთმაიცის :( ყველაზე ახლოს სტილითაც და ნიჭითაც ბოიანი იყოს მესისთან, ფატის დიდი მომავალი აქ თუ სლემბელეს არ მიბაძავს, მესისთან შედარება კი აფსურდია

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 21:00

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ისე ცოტა როლანდოსნაირია

    გოლს რო იტანს აეე
    ღმერთიიი ვარ ისე შლის ხელებს

    თან უკვე ზემდტეად აუვარდა თავში.
    მოკლედ ახალი პატივმოყვარე რონალდუუ იბადება


    ხელებს თუ შლის უეჭველი ღმერთი ჰგონია მისი თავი :დ ??

    იიიიიი

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 18:12

    ახალი მესი კიდევ კარგა ხანს არ დაიბადება. რა მესი, ვისაც ახალი მესი უწოდეს ყველამ ჩაიკუკა. ამიტომ არ მომწონს მესის, რომ ადარებენ.

    13
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 18:05

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ისე ცოტა როლანდოსნაირია

    გოლს რო იტანს აეე
    ღმერთიიი ვარ ისე შლის ხელებს

    თან უკვე ზემდტეად აუვარდა თავში.
    მოკლედ ახალი პატივმოყვარე რონალდუუ იბადება

    რონალდუს მიღწევები გაიმეოროს, მასეთი გოლეადორი დადგეს და მერე თუ უნდა შეიკიც გადაირტყას ჩვენ ეგ არ ვიდარდოთ

    8
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 17:36

    ისე ცოტა როლანდოსნაირია

    გოლს რო იტანს აეე
    ღმერთიიი ვარ ისე შლის ხელებს

    თან უკვე ზემდტეად აუვარდა თავში.
    მოკლედ ახალი პატივმოყვარე რონალდუუ იბადება

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 17:17

    ლენგლე სუფთა ჩვარია, პიკეს რამე რომ მოუვიდეს დაღუპულები ვართ ლიგაზე.უმტიტი უნდა შევიდეს ფორმაში მალე.

    9
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 17:02

    ეს ბავშვი მართლა საოცრებაა, დიდ წარმატებას მიაღწევს,ეჭვი არ მეპარება.

    10
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge