ერნესტო ვალვერდე: მიუხედავად დაბრკოლებებისა, "ელ კლასიკო" ჩატარდება

  • 11-12-2019, 13:28
  • ერნესტო ვალვერდე: მიუხედავად დაბრკოლებებისა, "ელ კლასიკო" ჩატარდება

    კატალონიაში მიმდინარე პოლიტიკური პროცესების გამო, "ბარსელონასა" და "რეალს" შორის გასამართი დაპირისპირება 18 დეკემბრისთვის გადაიდო. "დემოკრატიული ცუნამის" მიერ გაკეთებული განცხადებით ირკვევა, რომ 18 დეკემბერს, "კამპ ნოუსთან", მატჩის დაწყებამდე 4 საათით ადრე, დიდი საპროტესტო აქცია გაიმართება. როგორც ორგანიზატორები აანსონსებენ, აქციაზე მისვლას 18 000-მდე ადამიანი აპირებს. ამან კი "ელ კლასიკოს" ჩატარება კითხვის ნიშნის ქვეშ დააყენა.

    მიუხედავად დაგეგმილი მანიფესტაციისა, ერნესტო ვალვერდეს სჯერა, რომ "ელ კლასიკო" ჩატარებას საფრთხე არ დაემუქრება.

    "ვფიქრობ, მატჩი ჩატარდება. გაგვიჭირდება თუ არა სტადიონამდე მისვლა, შეხვედრა მაინც გაიმართება. თამაშის დროა, ჩვენ "ელ კლასიკოსთვის" ოქტომბრიდან ვიცდით. ადამიანებს გამოხატვის თავისუფლება აქვთ სტადიონზე." - ციტირებს ვალვერდეს სიტყვებს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 დეკემბერი 2019 03:48

    დავაი ვალიკო უნდა ჩაახტე ზიდანს და მონებს გლანდებში

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 19:59

    მოუთმენლად ველოდები იმის ყურებას თუ როგორ წააგებს რეალი. (4-0-ს)

    1
    გასულია
    DINAMO82 წევრი [?]

    11 დეკემბერი 2019 19:35

    ციტატა: me da barca
    გამოდის, რომ ეს საპროტესტო აქცია იმ დღეს დაამთხვიეს. თუ ეს კლუბი უყვართ, რატომ დაამთხვიეს და რატომ უნდა უნდოდეთ ელ კლასიკოს ჩაშლა მეორედ? შეკვეთაა თუ რა პონტია. თქვენი ცუნამი და თქვენი დედაც...

    უკვე ესპანეთის უშიშროების სამსახურმა, დადო დოკუმენტები, რომელიც კატალონიის აბუნტებაში რუსეთის ჩარევას ადასტურებს.

    0
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 17:28

    ვალიკო თუ გინდა რო საგინებლად არ გაიხადო საქმე, რაც ახალი არ იქნება, მინიმუმ ზიდანს კიდევ ერთხელ უნდა ჩაუტარო გაკვეთილი და იმ ქათმებს მაგრად უნდა ჩავახტეთ

    0
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 15:07

    მოვიგებთ კლასიკოს ყველა ვარიანტში .. კლასიკოზე სუარესი და მთელი გუნდი ისეთ ხოდზეა ხოლმე რომ რავი😂😂 შანსი არ ექნებათ

    6
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:46

    გამოდის, რომ ეს საპროტესტო აქცია იმ დღეს დაამთხვიეს. თუ ეს კლუბი უყვართ, რატომ დაამთხვიეს და რატომ უნდა უნდოდეთ ელ კლასიკოს ჩაშლა მეორედ? შეკვეთაა თუ რა პონტია. თქვენი ცუნამი და თქვენი დედაც...

    4
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:18

    Bolo wlebis sauketeso klasiko iqneba chemi azrit dzaan magari tamashi unda iyoos

    5
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:01

    ძაან მომენატრა სამეფო მონების თრევა და იმედია 4-5 გოლს გავუტანთ. უნდა ვათრიოთ ალჟირელი ბელადი!

    11
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 13:52

    ციტატა: kingarturo
    წელს ლიგა უნდა დავდოთ, მთავარია ლეო ფორმაში იყოს და ნებისმიერ მეტოქეს დავამარცხებთ. გრანდები ჩასვრილები არიან, გამოჩნდება ახლა გადამწყვეტ მატჩებში ვის რა შეუძლია.

    წელს უნდა შევიდეს ბარსელონა ბოღმაში საკუთარ თავს უნდა გადაახტნენ და დადონ თასი იმედია ლივერპულს გადავაყრებით სადმე და ჯავრსაც ვიყრით,

    9
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV