ანსუ ფატი: როდესაც გოლი გავიტანე, სტადიონი დადუმდა

  • 11-12-2019, 13:51
  • ანსუ ფატი: როდესაც გოლი გავიტანე, სტადიონი დადუმდა

    ანსუ ფატიმ "ინტერის" წინააღმდეგ გამარჯვების გოლი გაიტანა და ჩემპიონთა ლიგის ისტორიაში ყველაზე ახალგაზრდა ფეხბურთელი გახდა, რომელმაც მეტოქის კარი აიღო.

    ფატიმ კარლეს პერესი შეცვალა და მოედანზე შემოსვლიდან ერთ წუთში წუთზე გოლიც გაიფორმა.

    "გატანილი გოლითა და გუნდის გამარჯვებით ძალიან გახარებული ვარ. ეს ოცნებაა, ყველაფერი ძალიან სწრაფად ვითარდება. ახლა უბრალოდ სიამოვნებას ვიღებ და საუკეთესოსგან ვსწავლობ.

    ბურთი სუარესს გადავეცი, მან უკან დამიბრუნა. როდესაც გოლი გავიტანე, გაოგნებული ვიყავი, რადგან მთელს სტადიონზე სიჩუმე იყო. ვფიქრობდი, რა გავაკეთე? ძალიან ბედნიერი ვარ. ყოველ ჯერზე, როცა შანსს ვიღებ, ვცდილობ მაქსიმალურად გამოვიყენო. გავიტანო გოლი ან ჩემი სამუშაო კარგად შევასრულო." - ციტირებს ანსუ ფატის სიტყვებს Sport.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 დეკემბერი 2019 03:49

    სტადიონი კი არა 10 წუთი მეც ჩუმად ვიჯექი აი არ მიველოდი მასტი ისე გამოხტა და გაიტანა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 17:26

    აი შენ რა დედა......ი გაიზრდებიიიიიიი 😂😂😂😂 ოქროს ბიჭუნა ხარ ოქროსი

    5
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 17:20

    ციტატა: tigresa
    ციტატა: kingarturo
    ისადა რეალს სავარაუდო მეტოქეები ვინც ჰყავს, ლაიფციგის გარდა რომელს გამოაგდებს მარტივად?

    ბაიერნი, სიტი, პსჟ (ვერ შეხვდება), იუვენტუსი, ლივერპული, ბარსა (ვერ შეხვდება), ვალენსია (ვერ შეხვდება) და ლაიფციგი. ესენი არიან პირველადგილოსნები, ნუ ლაიფციგის გარდა მეტი ისეთი არავინ

    ლაიპციგიც მაგარი გუნდია

    1
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 15:02

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ანსუუუუუ ძააააააან მაგაროოოოოოოოოოოოო, სამეფო მონების ჯალათობას გისურვებ <3<3

    წინასწარ თავს იზღვევენ უკვე ჰალაზე დდდ არა უკვე მაგათი ხერხვა ჩვეულებრივი პროცესია იმდენად ხშირად ვახერხებთ მაგას, მარა ყოველ ჯერზე სასიამოვნოა მაინც.

    ახლა ვნახე ჰალაზე კომენტარები, ძაან გაბლატავდნენ და ერთი კარგი თრევა უნდა მოვუწყოთ, მაგათი საბლატაო სად რა არი? მონები უნდა ვათრიოთ და მინიმუმ შემდეგ კლასიკომდე მოვაკეტინოთ.

    12
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:42

    ციტატა: tigresa
    ციტატა: kingarturo
    ისადა რეალს სავარაუდო მეტოქეები ვინც ჰყავს, ლაიფციგის გარდა რომელს გამოაგდებს მარტივად?

    ბაიერნი, სიტი, პსჟ (ვერ შეხვდება), იუვენტუსი, ლივერპული, ბარსა (ვერ შეხვდება), ვალენსია (ვერ შეხვდება) და ლაიფციგი. ესენი არიან პირველადგილოსნები, ნუ ლაიფციგის გარდა მეტი ისეთი არავინ

    ჰოდა მაქედან ლაიპციგს მოუგებს მარტივად ერთი, დანარჩენებთან გაუჭირდება ჩემი აზრით.

    5
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:31

    ციტატა: kingarturo
    ისადა რეალს სავარაუდო მეტოქეები ვინც ჰყავს, ლაიფციგის გარდა რომელს გამოაგდებს მარტივად?

    ბაიერნი, სიტი, პსჟ (ვერ შეხვდება), იუვენტუსი, ლივერპული, ბარსა (ვერ შეხვდება), ვალენსია (ვერ შეხვდება) და ლაიფციგი. ესენი არიან პირველადგილოსნები, ნუ ლაიფციგის გარდა მეტი ისეთი არავინ

    2
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:07

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ანსუუუუუ ძააააააან მაგაროოოოოოოოოოოოო, სამეფო მონების ჯალათობას გისურვებ <3<3

    წინასწარ თავს იზღვევენ უკვე ჰალაზე დდდ არა უკვე მაგათი ხერხვა ჩვეულებრივი პროცესია იმდენად ხშირად ვახერხებთ მაგას, მარა ყოველ ჯერზე სასიამოვნოა მაინც.

    5
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:02

    ანსუუუუუ ძააააააან მაგაროოოოოოოოოოოოო, სამეფო მონების ჯალათობას გისურვებ <3<3

    9
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:02

    ისადა რეალს სავარაუდო მეტოქეები ვინც ჰყავს, ლაიფციგის გარდა რომელს გამოაგდებს მარტივად?

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge