ფრენკი დე იონგის რეაქცია "აიაქსის" გავარდნაზე - [VIDEO]

  • 11-12-2019, 11:25
  • ფრენკი დე იონგის რეაქცია "აიაქსის" გავარდნაზე - [VIDEO]

    ჩემპიონთა ლიგის ბოლო ტური, ისევე, როგორც მთლიანად ჯგუფური ეტაპი, ფრენკი დე იონგისთვის და მისი გუნდისთვის წარმატებული გამოდგა, რასაც ჰოლანდიელის ყოფილ გუნდზე, "აიაქსზე" ვერ ვიტყვით.

    "აიაქსი", გუშინ, "ბარსელონას" პარალელურად თამაშობდა. ამსტერდამელებს, 1/8-ფინალში გასასვლელად, "ვალენსიასთან" შინ გამართულ მატჩში ქულის აღებაც ჰყოფნიდათ, მაგრამ გასული გათამაშების ნახევარფინალისტებმა 0-1 წაააგეს.

    მილანში გამართული მატჩის შემდეგ, დე იონგმა მისი აღმზრდელი გუნდის შედეგი გაიგო, რეაქცია კი კამერებმა დააფიქსირეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    msd10911 წევრი [?]

    12 დეკემბერი 2019 10:38

    ra jigaria❤

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 დეკემბერი 2019 03:45

    აუ როგორ გაუტყდა :( მეც მაგრად მეწყინა აიაქსი რო გავარდა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 13:42

    ციტატა: ana anukii
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Msoplioshi ar arseboobs mwvrtneli da gundi barcasi ro ar shurdes

    რა უნდა შურდეს ვალვერდემ სულ რომ დააქცია გუნდი ეგ? ზედიზედ ორი ლიგა სამარცხვინოდ რომ წაგვაგებინა ??😓😓😓

    De jongis transperi vigulisxme meti araperi

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: ana anukii
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Msoplioshi ar arseboobs mwvrtneli da gundi barcasi ro ar shurdes

    რა უნდა შურდეს ვალვერდემ სულ რომ დააქცია გუნდი ეგ? ზედიზედ ორი ლიგა სამარცხვინოდ რომ წაგვაგებინა ??😓😓😓

    De jongis transperi vigulisxme meti araperi
    utitulo sezoni ar qonia barcas valverdes xelshi sxvatashoris

    0
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 12:58

    წელს უნდა აიღო ფრენკი ლიგის თასი ვალვერდესაც უნდა გადაახტეთ რამენაირად.

    12
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 12:37

    ციტატა: B.A.r.c.A
    Msoplioshi ar arseboobs mwvrtneli da gundi barcasi ro ar shurdes

    რა უნდა შურდეს ვალვერდემ სულ რომ დააქცია გუნდი ეგ? ზედიზედ ორი ლიგა სამარცხვინოდ რომ წაგვაგებინა ??😓😓😓

    7
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 12:35

    ფრენკი რა ჯიგარიაა <3<3
    ეს გამარჯვება, ჩვენზე მეტად, დორტმუნდს გაუხარდა. ჩმორიკომ ბარსას(თვის) მოაგებინოს ის მატჩი,რომელიც ზე მნიშვნელოვანია და მერე შეაქეთ. ყველაფერს წარმოვიდგენდი,მაგრამ ჩმორზე კარგს თუ დაწერდნენ ნამდვილად არ ველოდი joy cry

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 12:16

    Msoplioshi ar arseboobs mwvrtneli da gundi barcasi ro ar shurdes

    4
    გასულია
    Geo_Barca გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 12:04

    კი ვაგინებთ ამ ვალოდიას მარა ესაა მიზეზი თუ რატო არ გაუშვეს. საგინებელიცაა და ჩასაწიხლი მარა ინტერს რო 2 გუნდით მოუგო დასაფასებელი არავინ ელოდა მაგას ალბათ არც დორტმუნდი

    22
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 11:40

    რა მაგარი კაცია

    7
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 11:26

    ძაან უყვარს აიაქსი

    მიდირ ა ფრენნ მოგვიყვანე დონიიი

    11
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge