ანსუ ფატი ჩემპიონთა ლიგის ყველა დროის რეკორდსმენია!

  • 11-12-2019, 02:29
  • ანსუ ფატი ჩემპიონთა ლიგის ყველა დროის რეკორდსმენია!

    "ინტერსა" და "ბარსელონას" შორის ჩემპიონთა ლიგის ბოლო ტურში გამართული შეხვედრა (1-2) ტურნირის ისტორიაში შევიდა.

    მატჩი კატალონიური გუნდისთვის, სატურნირო თვალსაზრისით, მნიშვნელობას არ ატარებდა და ერნესტო ვალვერდემ გადახალისებული შემადგენლობით ითამაშა. ამის მიუხედავად, "ბლაუგრანამ" მოტივირებული მეტოქე მისსავე მოედანზე დაამარცხა და ჯგუფში ჩატოვა. გამარჯვების გოლი კი ანსუ ფატიმ გაიტანა.

    "ბარსას" ამომავალი ვარსკვლავი ჩემპიონთა ლიგის ისტორიაში ყველაზე ახალგაზრდა გოლის გამტანი გახდა. 17 წლისა და 40 დღის ფეხბურთელმა პიტერ ოფორი-ქუაის მიერ 1997 წელს დამყარებული რეკორდი გააუმჯობესა. "ოლიმპიაკოსის" განელი თავდამსხმელი, 22 წლის წინ, "რუსენბორგის" კარში გოლის გატანის დროს, 17 წლისა და 194 დღის იყო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 12:38

    ანსუმანე, ძაან მაგარი ხარ და ასე გააგრძელე.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 10:52

    აშენდა ტოტალიზატორები ინტერის ვერ მოგებით. სავარაუდოც იყო :)))

    5
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 10:50

    ჰეიიი ოსმაან ასწორებს ფიფას თამაში?მეგობრებთან ერთად?

    ითამაშებეეე და მერე ბიქეიმ ა ლეჯენდ ჩართე და ფატიიიი ააყომარე

    7
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 10:47

    ამდენი რამეა სალაპარაკოც და განსახილველიც და ნეტა რატო არ გკიდიათ რეალს ვინ შეხვდება ? სულ რეალი და რონალდუ როგორ უნდა “ისმოდეს” -_-

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 09:49

    ანჩელოტიც გაუყენეს კუდიგორის გზას, ამ 4 თვეში რამდენი მწვრთნელი გაუშვეს ტოპ კლუბებიდან, ერთი ვალვერდეს არ დაადგა საშველი.

    3
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 09:49

    ლაუტარო რა გიჟია! უეჭველი უნდა ითრიონ ეგ. ტიპმა დაცვა გაგვიფარჩაკა. დაცვა საშინელება იყო დღეს საერთოდ. არაა ეს 3 მცველიანი სტილი ჩვენი

    3
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 09:46

    ეს პატარა ბიჭი გენიოსია, დამიჯერეთ, მესის 100%-ით შეცვლის!

    5
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 09:31

    მიუხედავად იმისა , რომ მჯეროდა დემბელეს წარმატების , მაინც უნდა ვაღიარო , რომ სუბიექტურია ჩემი მხრიდან დემბელეს შეფასება , ეს იცი რას გავს , საკუთარ თავს არ გინდა გამოუტყდე რომ შეცდი შეფასებაში , გგონია რომ ფეხბურთის ცოდნას დაგიწუნებს ვიღაც და რა სხვაზე ნაკლები რითი ხარ . თუმცა არის კიდევ ისიც , რომ იმდენი ხანია ფეხბურთს ვუყურებ , ჩანს როცა ნიჭია ფეხბურთელში , მეც მეგონა რომ მოერეოდა დემბელე საკუთარ თავს , მაგრამ მენტალურად ვერ დაღვინდა , თუ ბოლო ტრავმა მაინც ვერ ასწავლის ვერაფერს , მეც მომხრე ვარ გაიყიდოს და მთელი დრო ფატის დაეთმოს , რომელიც უკვე ფროფესიონალია , სახეზე ეტყობა .

    3
    გასულია
    Coutinho 7 გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 08:46

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Don_Andresito
    პირველადგილოსნები დალაგდა უკვე. ჩვენ ჩელსის ან ტოტეს შეგვახვედრებენ. ტოტე კარგი იქნებოდა, მოუს სახე როცა მესის დაინახავს. მარა მოდით ვისაც გინდათ მაზიანს გიდებთ :D რეალის სავარაუდო მეტოქეები არიან სიტი ბავარია ლივე იუვე ლაიფციგი. მე უკვე ვიცი ვის აირჩევს პპერესი :D და გიმაზავთ აქვე. პროსტა რამხელა სირცხვილი და თავის მოჭრა იქნება ესე ნაგლად ლაიფციგს რო დააჯახებენ ჯგუფის წაგებულ გუნდს, მოგებულ ბარსას კიდე ჩელსი ან ტოტე შეხვდება

    რა პრობლემაა, ბურთებს კარგად გაათბობენ, გაყინავენ რომ არ აერიოთ და "შემთხვევით" შეხვდება ლაიფციგი, ისე რომ სინდისი არც შეაწუხებთ.

    არც ლაიფციგია ხელწამოსაკრავი გუნდი და არც მასთან ექნება ადვილი თამაშები

    4
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 08:46

    გუშინ ჩამეძინა და ეხლა ვნახე ანგარიშები.ნუ სასიამოვნოა როცა ფორსმაჟორულ ნოტაზე დავასრულეთ ჯგუფური ეტაპი.შეიძლება ინტერისთვის კარგიც იყო ჯგუფში ჩარჩენა.მიაწვება ბოლომდე მთელი ძალებით სერია ას.მომკალით და მაინც მგონია რომ ტოტალიზატორის ხელი ურევია აქ.მოტივირებულ ინტერი უნდა უგებდეს გადახალისებული ბარსელონას.

    აი რაც შეეხება აიაქსს.უდიდესი მინუსი ჩემგან შენ ჰააგს.რატომ?ამას წინათ ავღნიშნე კიდევაც და კიდე დავწერ.გუნდს გადამწყვეტი თამაში აქვს ლიგაზე ვალენსიასთან.ჰოდა ამ თამაშის წინ ჰააგს ჰოლანდიის ჩემპიონატში გამოყავს ძირითადი შემადგენლობა და მაინც აგებს თამაშს. ჯერ ერთი ფეხბურთელები მაგ თამაშში ვალენსიაზე ფიქრობდნენ.მეორეც ერთი გუნდმა ვერ მოასწრო ძალების აღდგენა და მოკლედ რომ ვთქვათ ჰააგმა გაიჩალიჩა თავისივე უტვინობით.დამსახურებულად დაისაჯა.
    მარა ყველაზე დიდი პრიკოლი იცით რა არის? ჰააგიც და გვარდიოლაც იგივე სისულელეს გაიმეორებენ შემდეგშიც,ამაში დარწმუნებული ვარ.იმიტომ რომ ტოტალური ფეხბურთის მქადაგებელი მწვრთნელები საერთოდ სხვა სამყაროში არიან.

    ციტატა: Don_Andresito
    პირველადგილოსნები დალაგდა უკვე. ჩვენ ჩელსის ან ტოტეს შეგვახვედრებენ. ტოტე კარგი იქნებოდა, მოუს სახე როცა მესის დაინახავს. მარა მოდით ვისაც გინდათ მაზიანს გიდებთ :D რეალის სავარაუდო მეტოქეები არიან სიტი ბავარია ლივე იუვე ლაიფციგი. მე უკვე ვიცი ვის აირჩევს პპერესი :D და გიმაზავთ აქვე. პროსტა რამხელა სირცხვილი და თავის მოჭრა იქნება ესე ნაგლად ლაიფციგს რო დააჯახებენ ჯგუფის წაგებულ გუნდს, მოგებულ ბარსას კიდე ჩელსი ან ტოტე შეხვდება

    ძმა პერესს აქვს მარაზმის 2 ვარიანტი.ან ლაიფციგის დააჯახოს ან კიდე ძლიერს დააჯახოს და ვარის ოთახებში შუქები გამორთოს.ხალხს კიდე რომ არ ჯერა პერესის მაიმუნობების აი ეგ არის უინტელექტობა და მდაბიოობა

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 08:01

    ციტატა: Don_Andresito
    პირველადგილოსნები დალაგდა უკვე. ჩვენ ჩელსის ან ტოტეს შეგვახვედრებენ. ტოტე კარგი იქნებოდა, მოუს სახე როცა მესის დაინახავს. მარა მოდით ვისაც გინდათ მაზიანს გიდებთ :D რეალის სავარაუდო მეტოქეები არიან სიტი ბავარია ლივე იუვე ლაიფციგი. მე უკვე ვიცი ვის აირჩევს პპერესი :D და გიმაზავთ აქვე. პროსტა რამხელა სირცხვილი და თავის მოჭრა იქნება ესე ნაგლად ლაიფციგს რო დააჯახებენ ჯგუფის წაგებულ გუნდს, მოგებულ ბარსას კიდე ჩელსი ან ტოტე შეხვდება

    რა პრობლემაა, ბურთებს კარგად გაათბობენ, გაყინავენ რომ არ აერიოთ და "შემთხვევით" შეხვდება ლაიფციგი, ისე რომ სინდისი არც შეაწუხებთ.

    3
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 03:50

    Yvelaperi taviszea ukve damokidebulii ndoba aq gundisgan shedegsac Deb's da valverdem absoliturad yvelas misca shansi gansakutrebit wels alenia da peresi 2 rive gasashvebebi Arian

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 03:25

    Dzaan igbala kia da tfui eshmaks. Warmatebebi dalshe kide.

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 03:19

    ტოდიბოს რაც შეეხება, საყრდენის ფუნქციებს ასრულებს ხშირად, ბურთის ამოტანა უფრო ევალებოდა დღეს ვიდრე დაცვის ცენტრში თამაში, ორივეს კარგად ართმევდა თავს. საინტერესო თამაში იყო. 3 მცველს დატესტვა უფრო რთული მატჩებისთვის დემო ტაქტიკა იყო და ძალიან არ მიდნა ეგეთი პრინციპით ვითამაშოთ, 5 მცველი ბარსაში? რა უბედურებაა ვალვერდესაც კი არ ეკადრება

    3
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 03:18

    ანუ დღეს ლაუტაროს თამაშს ვუყურეთ და არ მოგვეწონა ? რაღაცნაირია , სპრინტზე ნელია დიბალასავით , მაგრამ სხარტი და მოქნილია ძალიან ... ცალფეხაც არაა ... დემბელე და სუარესი თუ წავლენ , ცუდი შევსება არ იქნება ლაუტარო-სანჩო... ჯეიდონი მაოცებს ისე ვითარდება ... ხალხს კიდევ ნეიმარის დაბრუნება რატომ უნდა ვერ ვხვდები, მორჩა მაგის ფეხბურთი ...

    7
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:55

    პირველადგილოსნები დალაგდა უკვე. ჩვენ ჩელსის ან ტოტეს შეგვახვედრებენ. ტოტე კარგი იქნებოდა, მოუს სახე როცა მესის დაინახავს. მარა მოდით ვისაც გინდათ მაზიანს გიდებთ :D რეალის სავარაუდო მეტოქეები არიან სიტი ბავარია ლივე იუვე ლაიფციგი. მე უკვე ვიცი ვის აირჩევს პპერესი :D და გიმაზავთ აქვე. პროსტა რამხელა სირცხვილი და თავის მოჭრა იქნება ესე ნაგლად ლაიფციგს რო დააჯახებენ ჯგუფის წაგებულ გუნდს, მოგებულ ბარსას კიდე ჩელსი ან ტოტე შეხვდება

    11
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:48

    ციტატა: Don_Andresito
    ტოდიბო როგორ მოგეწონათ? და მაგის გაშვებაზეა ლაპარაკი?

    არავითარ შემთხვევაში არ უნდა გავუშვათ ეს ბიჭი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:44

    ტოდიბო როგორ მოგეწონათ? და მაგის გაშვებაზეა ლაპარაკი?

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:42

    ბრავო ფატი ბრავოოო

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:37

    დროოო მიეციიიიიი დროოოოოოოო


    მალე წაეთრას ეს ვალვერდე

    5
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV