"ბარსელონამ" ჯგუფური ეტაპი "ინტერის" დამარცხებით დაასრულა

  • 11-12-2019, 02:05
  • "ბარსელონამ" ჯგუფური ეტაპი "ინტერის" დამარცხებით დაასრულა

    "ბარსელონას" ჩემპიონთა ლიგის მე-6 ტურის წინ ჯგუფში პირველობა განაღდებული ჰქონდა და მთავარმა მწვრთნელმა "ინტერთან" შემადგენლობა გადაახალისა, თუმცა, მეტოქესთან, რომელსაც ჯგუფიდან გასასვლელად გამარჯვება სჭირდებოდა, გამარჯვების მოპოვება მაინც მოახერხა. 

    "სან სიროზე" სამი გოლი ვიხილეთ: ჯერ "ბარსელონა" კარლეს პერესმა დააწინაურა, შემდეგ რომელუ ლუკაკუმ ანგარიში გაათანაბრა, მატჩის ბოლოს კი ანსუ ფატიმ საბოლოო ანგარიში დააფიქსირა. აღსანიშნავია, რომ "ბარსას" ორივე ფეხბურთელისთვის თამაში და გოლი სადებიუტო იყო, ფატი კი ჩემპიონთა ლიგის ისტორიაში ყველაზე ახალგაზრდა გამტანი გახდა.

    პარალელურად, დორტმუნდის "ბორუსიამ" "სლავია" 2-1 დაამარცხა და ჯგუფში მეორე ადგილი დაიკავა.  

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 22:16

    ციტატა: პენდრაგონი
    ტოდიბო, ვაგე, ფატი <3 ტოდიბოს ბუსის ადგილასაც შეუძლია თამაში თავისუფლად

    ზუსტად 100% გეთანხმები ! ზუსტად ეგ არის მაგის (ტოდიბო) სათამაშო პოზიცია უნარებით საყრდენია ჩემი სუბიექტური აზრით

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 15:22

    სურათზე სამი, შავი მუშკეტერი.

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:49

    ციტატა: აბრაგი
    აბა ინტერი ბოლომდე გადაერთო ჩემპიონატზე,უნდა ვნახო რონალდუს ცრემლები

    ინტერი უეფაზე ითამაშებს და არც იქ იქნება დასვენებული.

    0
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 14:03

    ბრავო ფატის ხო ვამბობდი მაგარს სთხრისთქო

    2
    გასულია
    აბრაგი წევრი [?]

    11 დეკემბერი 2019 03:41

    აბა ინტერი ბოლომდე გადაერთო ჩემპიონატზე,უნდა ვნახო რონალდუს ცრემლები

    11
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 03:21

    Afrikis nakrebia tu barca ver gaigeb am suratit)

    14
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 03:15

    ტოდიბო, ვაგე, ფატი <3 ტოდიბოს ბუსის ადგილასაც შეუძლია თამაში თავისუფლად

    5
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:22

    ციტატა: M10 S9 D11
    2010 წლის ბოღმა ამოვიღე

    იმ ინტერიდან მხოლოდ ლოგოა დარჩენილი

    თან სად ჯგუფირი და სად ნახ ფინალი.
    დღემდე მახსოვსსს

    მაურინიო რო სუპერმენივიყ დარბოდაა

    ეგ ბოღმა 5-0 აკოვიღე კლასიკოზე და მაურინიოს რო ნახევარი ფინალიფსნ გამოვაგდებთ მაშინ ამოვიღეებ

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:17

    2010 წლის ბოღმა ამოვიღე

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:12

    მთელი დორტმუნდი უნდა უკოცნიდეს ბარსას ერთ ადგილს.

    2
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:11

    ასეა თუ ისე კარგი მატჩი იყო ,მაგრამ ტოდობიოს და ფატის მეტი დრო უნდა მისცეს ვალერიამ ნევრები დამწყდა დღეს ფირპოს და ლანგლეს ბოდიალით ფირპოს ნორმალური პასი არ გაუკეთებია მთელ მატჩში რაც შეეხება ინტერს გამიხარდა რომ ჩარჩა ეგ ძაღლი გუნდი ჯგუფში ისედა უკეთეს თამაშს ველოდი ინტერისგან მაგრამ მთალდ ჩაფლავდნენ პატარა ბავშვებთან 😊😁

    3
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    BaRCeLoNiSiMOo საიტის ლეგენდა  [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:10

    ვალენსიას პირველზე გასვლით ჯგუფში,რეალს ძალიან დიდი შანსია უკვე ან სიტი ბაიერნი იუვე და ან ლივერპული შეხვდეს. თუ ლიგიდან გავარდნენ ლა ლიგას მიაწვებიან ბოლომდე და ეგ ვერაა კაი ამბავი, იმედია მანამდე ფორა გვექნება რეალთან.

    9
    --------------------
    "ფეხბურთი მარტივი თამაშია, მაგრამ მისი მარტივად თამაში ძალიან რთულია, ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენია , ფეხბურთს თავით თამაშობ, ფეხები კი ამაში გეხმარებიან" - იოჰან კრუიფი
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:10

    ტოდიბო არენდით ვაუშვან რომელიმე სერია ა ს გუნდში ხელი არ ახლოთ არ გაყიდოთ. გაყიდვა ვისითაც უნდა დაიწყოთ ეგ ლენგლეა
    :))))

    მოვა იქითა წელს ტრენერი და მიხედავს ტოდიბოს
    ვაგეც კაი ბიჭია.
    დაიწყოს ეს კოპა მაინც რო მისცენ მააგათ დრო

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:08

    არ ველოდი ახალგაზრდების ასეთ კარგ თამაშს, პირპო იმენა დებილია რა უნდა მაგას ბარსაში ბევრი წუნი აქ ძაან

    3
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:07

    ინტერის გახერხვით

    2
    გასულია
    ნაკაიძე წევრი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:07

    ვის ველოდებით აბა შემდეგს?😃 ნებისმიერი :))

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV