ინტერი-ბარსელონა 1-2: შეფასებები

  • 11-12-2019, 02:01
  • ინტერი-ბარსელონა 1-2: შეფასებები

    წარმოგიდგენთ "ბარსელონას" ფეხბურთელების შეფასებას "ინტერთან" მატჩის შემდეგ კატალონიური Sport-ის ვერსიით. 

    ნეტუ - 7

    ვაგე - 7

    ტოდიბო - 5

    უმტიტი - 4

    ლანგლე - 5

    ფირპო - 4

    რაკიტიჩი - 5

    ვიდალი - 5

    ალენია - 7

    პერესი - 8

    გრიზმანი - 5

    სუარესი - 6

    დე იონგი - 7

    ფატი - 7

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ინტერი
    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 17:32

    ციტატა: CHEPE
    რა ხალხია ჩემი ლენგლედ აჯვავენ და ის ნაგავი ზანგი დემბელე რომ ხეა აფანატებენ😅😅😅😅
    გაგახსენოთ გინდა რამდენი მომენტებიც ქონდა 100% გოლები რომ გამოაძრო ფეხებიდან ინტერის იგროკეებს???
    დაუნახაობაა და მეტი არაფერი👌👌
    რამოსისნაირი დედანაქაჩი მცველი უნდა გყავდეთ გუნდში და 200 წითელს აიკიდებდა უაზროდ

    ლენგლე კარგი მცველია

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 10:37

    BARCELONA (5-3-2): Neto 6.5, Waguè 5.5, Todibo 6.5, Lenglet 5, Umtiti 5.5, Firpo 6; Vidal 6, Rakitic 6 (63 'De Jong 6), Alena 6.5; Griezmann 6.5 (63 'Suarez 6), Carles Pérez 6.5 (85' Fati 6.5).

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 09:47

    მაგარი არასწორი შეფასებაა ))) whoscored ტოდიბოს 8 უწერია უმაღლესი. არადა ბავშვმა მართლა რა კარგად ითამაშა აქ კიდე 5 დაუწერეს

    6
    --------------------
    № 10
    გასულია
    lukicha-barca Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 03:12

    ვალოდიას პირში დვესტიტიში მაგრამ იმას არავინ იძახის კონტეს რომ ჩაუდო ცხვირამ მეორე სასტავით:)))

    18
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:49

    ციტატა: beso312
    ციტატა: BlauGrana_DS
    მოკლედ, დე იონგი და ფატი რო მეიმედება, მათთან ერთად ნეტუ, ტოდიბო და პერესი, 1-2 წელიწადში ისეთი გუნდი დადგება--კამფეტ!

    პერესი გამოაკელი არაფერი გამოვა მაგისგან ვაგე დაამატე .ტოდიბოს ბურტის ამოტანა მომეწონა დგეს ვერცერტი დზირიტადის დგევანდელ მცველს ბარსასი ვერ ამოაქვს ასე თავისუფლად საგოლ კაი იყო

    და შეფასება როგორი იყო? 5 :D სასაცილოა პროსტა რა 5 ტო, 7 მაინც ეკუთნოდა. საჰაერო ორთაბრძოლები მოიგო, თან ლუკაკუს პროტივ. პასსი კარგი აქვს და ბურთი ისე ამოქონდა მეთქი ვინაა ეს, უცებ ვერ მივხვდი რო ეგ იყო. თავის ფეხების გადატარებებით და რავი. და მაგის გაშვება უნდათ? როცა მიეცი დრო და ვარანზე ნაკლები არ დადგება. ამ ასაკში იყო ვარანი მოუმ ძირითადს რო შეაჩვია და მალე პეპე ამოაგდო. უმტიტის რამხელა ტენქიკური წუნი ქონდა, ლანგლეც კიდე არაა ცუდი მცველი მარა არც ტოპ კლასია. ამ ბიჭში კიდე უდიდესი პოტენციალი დევს რომელსაც გამოიყენებდა პეპიც ლუჩოც ზიდანიც ვენგერიც და სხვა უამრავი მწვრთნელიც მარა გენიოსი უახლოესი 2 თვე აღარ გააკარებს გუნდს. თასის თამაშებს უნდა დაელოდოს ან 12 მილიონად გაყიდიან. მერე აიღებენ და 50 ად მოიყვანენ ვინმე 3-4 წლით დიდ მცველს რომელსაც არც ერთი მონაცემი არ ექნბა უკეთესი. ლინდელოფიო წერენ, ბურთი კარგად ამოაქვსო, მე მაგის კარგად ამოტანილი ბურთი ვერ ვნახე. დე ლიხტს შეხედეთ რა დღეშია, გუნდის ზარალია თავიდან ბოლომდე. ამ ბიჭს კიდე სკამზე ვკლავთ. ვაგესაც აქვს მომავალი და ამასაც. ვაგეს კიდე სემედოსთან შანსი ნაკლები აქვს, თან N2 პრიორიტეტი რობერტოა მაინც და ვაგე გააიჯარონ ბაზარი არაა 1-2 წლით მარა ტოდიბო უნდა გახდეს ნელ ნელა გუნდის წევრი. N3 მცველი მაინც

    12
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:39

    ალენიამ კარგად ითამაშა,ასე უნდა გააგრძელოს ,ვაგეც და ტოდიბო,პერესი და ფატი,დააკვირდით პირტიტველა ბიჭების მომავალი წინ აქვთ,მაგრა მჭირდება ამათი

    3
    გასულია
    beso312 გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:20

    ციტატა: BlauGrana_DS
    მოკლედ, დე იონგი და ფატი რო მეიმედება, მათთან ერთად ნეტუ, ტოდიბო და პერესი, 1-2 წელიწადში ისეთი გუნდი დადგება--კამფეტ!

    პერესი გამოაკელი არაფერი გამოვა მაგისგან ვაგე დაამატე .ტოდიბოს ბურტის ამოტანა მომეწონა დგეს ვერცერტი დზირიტადის დგევანდელ მცველს ბარსასი ვერ ამოაქვს ასე თავისუფლად საგოლ კაი იყო

    6
    გასულია
    FC BARCELONA გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:09

    რა შვიდი ფატიმ 11 წუთში გოლი და 2 წარმატებული დრიბლინგი შეასრულა თან რა გოლი რა 7 ხოარ აკონსერვებს ეს sport-ი

    2
    --------------------
    ანსუ ფატი ბარსას მომავალია!! ძირითადში ანსუ!!!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:09

    ტოდიბოს რატო ჩაგრავენ აშკარად მეტი დაიმსახურა რაის 5 ან ლენგლეს რატო უმტიტიზე მეტი ქულა ყველამ ათრია დღეს ვისაც არ დაეზარა განსაკუთრებით ლაუტარომ არც პერესს ეკუთვნოდა მაგხელა შეფასება

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ი.ხ.მ.ს.ნ. გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:08

    ტოდიბოს მეტი ეკუთნოდა ჩემი აზრით

    5
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:07

    მოკლედ, დე იონგი და ფატი რო მეიმედება, მათთან ერთად ნეტუ, ტოდიბო და პერესი, 1-2 წელიწადში ისეთი გუნდი დადგება--კამფეტ!

    3
    გასულია
    Coutinho 7 გულშემატკივარი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:06

    დებიუტანტი გოლებით მოვიგეთ 😁😍😍

    5
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:05

    რა პერესი 8 გოლის გარდა იმენა სიღორის განსახიერებ იყო, ფატიმ უფრო მაგარი გოლიც გაიტანა და უფრო მაგრდაც ითამაშა ბოლო 8-9 წუთი ვიდრე მაგან მთელი 80 წუთი, ტოდიბოსაც 6 ეკუთნოდა სუ მცირე, უმტიტიც არ ყოფილა ლენგლეზე უარესი თავით კარგათ იგერიებდა ჩაწოდებულებს

    6
    გასულია
    ნაკაიძე წევრი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:05

    ფატი სკამიდან შემოსვლისას უფრო პროდუქტიულია აშკარად ♥️ გილოცავთ...

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:05

    ლენგლეს უმტიტზე მაღალი? კარგიგ რა

    ლენგლე იყო უველაზე ცუდი

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:03

    ტოდიბო 5 ? Wtf

    3
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    11 დეკემბერი 2019 02:02

    ფატი-10 კაცმა ბოლობოლო რაქნა. კაცმა რა ბავშვმა😂😂😂

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV