"ბარსელონამ" "დორტმუნდი" გაანაწყენა

  • 10-12-2019, 17:53
  • "ბარსელონამ" "დორტმუნდი" გაანაწყენა

    ჩემპიონთა ლიგაზე დღეს გასამართმა მატჩებმა უნდა გაარკვიოს, ვინ გავა 1/8-ფინალში - "დორტმუნდი" თუ "ინტერი".

    მილანურ კლუბს უპირატესობა აქვს. იტალიელები უმოტივაციო "ბარსელონას" მასპინძლობენ და მოგების შემთხვევაში, მე-2 ადგილს აუცილებლად შეინარჩუნებენ. გერმანელები კი კონკურენტზე არიან დამოკიდებულები - მათ "ინტერზე" მეტი ქულა უნდა აიღონ.

    გუშინ ცნობილი გახდა, რომ ერნესტო ვალვერდემ ლეო მესის, ჟერარ პიკესა და სერჟი რობერტოს დასვენება გადაწყვიტა. განაცხადში მოხვდა მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი, მაგრამ დიდი ალბათობით, ის დღეს არ ითამაშებს.

    კატალონიური Sport, გერმანულ მედიაზე დაყრდნობით იტყობინება, რომ "დორტმუნდში" "ბარსელონას" ამ გადაწყვეტილებით უკმაყოფილონი დარჩნენ. როგორც ჩანს, გერმანელები ელოდნენ, რომ უმოტივაციო "ბარსელონა", "სოსიედადთან" და "რეალთან" რთული თამაშების წინ, "ინტერთან" მოედანზე საბრძოლო შემადგენლობით გავიდოდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    10 დეკემბერი 2019 22:58

    ციტატა: InfinityIniesta
    ოხ, თუ არც განაწყენდებიან რა კიდე. ისე მირჩწვნია დღეს ეს თამაში მინიმუმ არ წავაგოთ რო ჩავტოვოთ ინტერი. რაც ნაკლები ძლიერი გუნდი გავა კაია

    სტაჟიორი რატო გაწერია თავზე?

    6
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    10 დეკემბერი 2019 20:19

    მე განანაწყენეს დორტმუნდისა არ იყოს :)))

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nes
    nes წევრი [?]

    10 დეკემბერი 2019 19:50

    მთლად ბარსაზე არ არიან დამოკიდებულები. ინტერმა რომც მოიგოს 1 გოლზე მეტით ვერ იზამს და დორტმუნდმა თავი თუ გაიგიჟა და 5 ბურთიანი სხვაობით მოუგეს მაინც გავლენ, აგერ რამდენიმე დღის წინ მოიგეს 5-0 და არ იქნება გასაკვირი

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    10 დეკემბერი 2019 19:49

    კუთხურებზე ხო იხუმრეთ?
    არ გინდოდათ რძე და ყველი

    აღარ დავამთავრებ :))))

    5
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    zazo ფანი [?]

    10 დეკემბერი 2019 19:39

    ციტატა: vitorborbafereira
    ჭკვიანური იქნება დორტმუნდთან თუ კარგ ურთიერთობას შევინარჩუნებთ

    ტალანტების სამჭედლოა ყოველწელს 1-2 100 მილიონიან ახალგაზრდას ზრდიან

    რეალურად დემბელეს შემთხვევა დორტმუნდის გარდა ყველას ბრალია, თავიდან გაებუტა იმბეცილი და მერე რომ ზარმაცობდა ბართომეუ და მთელი კლუბი მაინც მინეტს უკეთბდა სანამ ტრაკკში არ აღმოჩნდა ყველა

    ეს ერთი და მეორე კონტეს ინტერი საინტერესო გუნდია პლეი იფფში ნებისმიერის გამოგდება შეუძლია ახალი და ამბიციურები არიან არ აქვთ არანაირი წნეხი ჯგუფშიც რომ ჩარჩნენ მაინც

    ასე რომ გვირჩევნია დორტმუნდი გავიყვანოთ ვიდრე მერე თავი ავიტკიოთ სადმე

    მეორე მხრივ კარგიცაა თუ უფრო ძლიერს გავიყვანთ ჯგუფიდან ჩვენ არ შეგვხვდება ინტერი და მერვედფინალში ვინმე ძლიერს შეხვდება და ქანცს გააცლიან ერთმანეთს მეოთხედფინალში ისედაც ყველა საშიშია ასერო რაც უფრო ბევრი ძლიერი დაეტაკება ერთმანეთს მძიმე ბრძოლაში უკეთესია ჩვენთვის.

    3
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    10 დეკემბერი 2019 19:31

    ჭკვიანური იქნება დორტმუნდთან თუ კარგ ურთიერთობას შევინარჩუნებთ

    ტალანტების სამჭედლოა ყოველწელს 1-2 100 მილიონიან ახალგაზრდას ზრდიან

    რეალურად დემბელეს შემთხვევა დორტმუნდის გარდა ყველას ბრალია, თავიდან გაებუტა იმბეცილი და მერე რომ ზარმაცობდა ბართომეუ და მთელი კლუბი მაინც მინეტს უკეთბდა სანამ ტრაკკში არ აღმოჩნდა ყველა

    ეს ერთი და მეორე კონტეს ინტერი საინტერესო გუნდია პლეი იფფში ნებისმიერის გამოგდება შეუძლია ახალი და ამბიციურები არიან არ აქვთ არანაირი წნეხი ჯგუფშიც რომ ჩარჩნენ მაინც

    ასე რომ გვირჩევნია დორტმუნდი გავიყვანოთ ვიდრე მერე თავი ავიტკიოთ სადმე

    5
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    10 დეკემბერი 2019 19:27

    დემბელეს ამბავი დაავიწყდათ ფაშისტებს?

    3
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    10 დეკემბერი 2019 19:13

    ციტატა: CuleTillIDie
    რავი მე მირჩევნია რო ინტერი ჩარჩეს და ძალები მთლიანად სერია ა-ზე გადაიტანონ, იუვეს რო არ მოაგებიონ grin

    კი ბატონო მეც ეგრე მინდა, მაგრამ ლეოს ჯანმრთელობა უფრო მინდა, კონტე უომრად არ დანებდებოდა და მესის დაამტვრევდნენ. ისე კი ვინ უშლის ბარსას ხელს მოგებაში მოიგოს, მალკომმა გაუტანა ინტერს და ფატი ან გრიზმანი ვერ გაუტანს, იბრძოლონ ძმაო, პირდაღებული რო უყურებენ მესის და მის იმედზე არიან. ორი წელია მესი რეზულტატს დებს სახლში, გავდივართ სტუმრად და ესენი დაცვასაც არ კადრულობენ, რო შედეგი დატოვონ.

    ციტატა: nikabarca
    ერთი ამათ ვინ კითხავთ ღირსები არიან ჩარჩნენ. მაგრამ მე ინტერის ჩარჩენა მინდა

    საინტერესოა, საიდან მოიტანეს ან რამ აფიქრებინათ რო კლასიკოს წინ ვიღაც გერმანელების გამო თავს დადებდნენ და წამყვან ფეხბურთელებს გადაღლიდნენ ან სულაც დაამტრევინებდნენ ინტერს.

    2
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    10 დეკემბერი 2019 18:49

    რავი მე მირჩევნია რო ინტერი ჩარჩეს და ძალები მთლიანად სერია ა-ზე გადაიტანონ, იუვეს რო არ მოაგებიონ grin

    6
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    nikabarca გულშემატკივარი [?]

    10 დეკემბერი 2019 18:39

    ერთი ამათ ვინ კითხავთ ღირსები არიან ჩარჩნენ. მაგრამ მე ინტერის ჩარჩენა მინდა

    4
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    10 დეკემბერი 2019 18:24

    ციტატა: InfinityIniesta
    https://barcamania.ge/53809-dortmundi-ophitsialur-twitter-ze-droa-kuthkhurebi-davkhvewoth.html

    ვერ დახვეწეს კუთხურები, როგორც ჩანს. ენა რომ გაურბით წინ ამ ახვ,ებს. ვიზე არიან დამოკიდებული ახლა? ვერ ვიხსენებ ამათგან პატივისცემას. ჯერ იყო და რამდენი გვაწვალეს და მერე მაქსიმალურ ფასად შემოგვტენეს დემბელე, ახლა კუთხურები უნდა დახვეწონ.
    წაი ეხლა კუტა და დასცინე ბებიაშენს.

    6
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    10 დეკემბერი 2019 18:22

    ციტატა: InfinityIniesta
    https://barcamania.ge/53809-dortmundi-ophitsialur-twitter-ze-droa-kuthkhurebi-davkhvewoth.html

    ვახ)))) საღოლ relaxed

    3
    გასულია
    duggu ფანი [?]