ბარსელონა-მალიორკა 5-2: შეფასებები

  • 8-12-2019, 01:57
  • ბარსელონა-მალიორკა 5-2: შეფასებები

    წარმოგიდგენთ "ბარსელონას" ფეხბურთელთა შეფასებას "მალიორკასთან" მატჩის შემდეგ კატალონიური Sport-ის ვერსიით. 

    ტერ შტეგენი - 6

    რობერტო - 9

    პიკე - 7

    ლანგლე - 6

    ფირპო - 5

    ბუსკეტსი - 8

    რაკიტიჩი - 7

    დე იონგი - 7

    მესი - 10

    სუარესი - 8

    გრიზმანი - 7

    ვიდალი - 5

    ალენია - 6

    პერესი - 6

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: მალიორკა
    კომენტარები [ 38 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Thiery henry ახალბედა [?]

    9 დეკემბერი 2019 01:37

    ivans 8 ekutnoda magrad itamasha sxvze rom araperi vtqvat marto ramdeni artmeva qonda

    valverde aset pegburtels ar atamashebda rakitichi sastavis kacia

    0
    გასულია
    ჩარლი ახალბედა [?]

    8 დეკემბერი 2019 06:38

    გილოცავთ ლომებო წარმატებები

    10
    გასულია
    ი.ხ.მ.ს.ნ. წევრი [?]

    8 დეკემბერი 2019 03:12

    ციტატა: CHEPE
    რაკეტა კლასიკოზე საჭიროა არადა რაცუდი ვითარებაა... ფრენკი იქნება 100% დალშე ბუსი არტური რაკიტიჩი ამ სამიდან რომელი დაჯდება სკამზე... ვნახოთ როგორ ითამაშებს არტური სოსიედადთან ფორმაში მინდა იყოს და მაშინ კაი იქნება დაყენება მისი

    არმგონია კლასიკოზე ბუსი სკამზე დასვას დეიონგი და ბუსკეცი უეჭველი იქნებიან ჩემიაზრით

    7
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    8 დეკემბერი 2019 03:06

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტელევიზორის ჩართცა თუ ვინმეს ჭირდება ერთი შენ ხარ და მეორე გვარდიოლა როა

    შენ არ ეისპეე დდდდდდდდდდდდდ

    ეჰეჰეჰეჰეეე რაფერ გაიმასხრებ ხოლმე

    მართლა მეცოდები უკვე 😢😢 რა მოგცა ასეთი სლემბელემ და სემედუმ რომ ობიექტურობის შეგრძნება დაგაკარგვინაა?

    თვალები მაქვს შენგან განსხვავებით და ვუყურებ ვინ რისი მაქნისია შე მართლა საცოდავო

    ჰოდა სათვალე გჭირდება და ვერ გაგიგია :დ ტიპმა იფრინა, კი მართალია მალიორკა იყო და არაფერს ნიშნავს დიდად მარა რაც იყო ხო უნდა დაინახო, დაცვაში კაცი არ გაატარა, შეტევაში აქტიური იყო ამწვავებდა მეტი რა ექნა, გამოხვალთ 15 წლის ბავშვები და დაიწყებთ ბჭობას.. ტიპი ბოლოთამაშებია დონეს დებს, მესის მერე საუკეთესოა გუნდში

    კაი მთქმელს კაი გამგები უნდაო დავწერე მერე მე რო კარგად ითამაშა მარა არა ისე რო 9 წულა დაუწერონთქო რაც მაგან ითამაშა მასეთი თამაშის გამო სემედუს 6 ქულას უწერენ

    აქ მარტო ბურთის წართმევით არ ფასდება, ყველა დეტალს უყურებენ, სემედუ თორე ეგეც არმყავდეს კაფუ

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:53

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტელევიზორის ჩართცა თუ ვინმეს ჭირდება ერთი შენ ხარ და მეორე გვარდიოლა როა

    შენ არ ეისპეე დდდდდდდდდდდდდ

    ეჰეჰეჰეჰეეე რაფერ გაიმასხრებ ხოლმე

    მართლა მეცოდები უკვე 😢😢 რა მოგცა ასეთი სლემბელემ და სემედუმ რომ ობიექტურობის შეგრძნება დაგაკარგვინაა?

    თვალები მაქვს შენგან განსხვავებით და ვუყურებ ვინ რისი მაქნისია შე მართლა საცოდავო

    ჰოდა სათვალე გჭირდება და ვერ გაგიგია :დ ტიპმა იფრინა, კი მართალია მალიორკა იყო და არაფერს ნიშნავს დიდად მარა რაც იყო ხო უნდა დაინახო, დაცვაში კაცი არ გაატარა, შეტევაში აქტიური იყო ამწვავებდა მეტი რა ექნა, გამოხვალთ 15 წლის ბავშვები და დაიწყებთ ბჭობას.. ტიპი ბოლოთამაშებია დონეს დებს, მესის მერე საუკეთესოა გუნდში

    კაი მთქმელს კაი გამგები უნდაო დავწერე მერე მე რო კარგად ითამაშა მარა არა ისე რო 9 წულა დაუწერონთქო რაც მაგან ითამაშა მასეთი თამაშის გამო სემედუს 6 ქულას უწერენ

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:48

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტელევიზორის ჩართცა თუ ვინმეს ჭირდება ერთი შენ ხარ და მეორე გვარდიოლა როა

    შენ არ ეისპეე დდდდდდდდდდდდდ

    ეჰეჰეჰეჰეეე რაფერ გაიმასხრებ ხოლმე

    მართლა მეცოდები უკვე 😢😢 რა მოგცა ასეთი სლემბელემ და სემედუმ რომ ობიექტურობის შეგრძნება დაგაკარგვინაა?

    თვალები მაქვს შენგან განსხვავებით და ვუყურებ ვინ რისი მაქნისია შე მართლა საცოდავო

    ჰოდა სათვალე გჭირდება და ვერ გაგიგია :დ ტიპმა იფრინა, კი მართალია მალიორკა იყო და არაფერს ნიშნავს დიდად მარა რაც იყო ხო უნდა დაინახო, დაცვაში კაცი არ გაატარა, შეტევაში აქტიური იყო ამწვავებდა მეტი რა ექნა, გამოხვალთ 15 წლის ბავშვები და დაიწყებთ ბჭობას.. ტიპი ბოლოთამაშებია დონეს დებს, მესის მერე საუკეთესოა გუნდში

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:43

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტელევიზორის ჩართცა თუ ვინმეს ჭირდება ერთი შენ ხარ და მეორე გვარდიოლა როა

    შენ არ ეისპეე დდდდდდდდდდდდდ

    ეჰეჰეჰეჰეეე რაფერ გაიმასხრებ ხოლმე

    მართლა მეცოდები უკვე 😢😢 რა მოგცა ასეთი სლემბელემ და სემედუმ რომ ობიექტურობის შეგრძნება დაგაკარგვინაა?

    თვალები მაქვს შენგან განსხვავებით და ვუყურებ ვინ რისი მაქნისია შე მართლა საცოდავო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:40

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტელევიზორის ჩართცა თუ ვინმეს ჭირდება ერთი შენ ხარ და მეორე გვარდიოლა როა

    შენ არ ეისპეე დდდდდდდდდდდდდ

    ეჰეჰეჰეჰეეე რაფერ გაიმასხრებ ხოლმე

    მართლა მეცოდები უკვე 😢😢 რა მოგცა ასეთი სლემბელემ და სემედუმ რომ ობიექტურობის შეგრძნება დაგაკარგვინაა?

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:32

    ციტატა: Don_Andresito
    რობერტო ოდნავ მოცოცხლდა ბოლო 2-3 თამაში მარა ზოგადად ეგ კარგია თუ ცუდი არ ვიცი იმიტო რო სემედო რო დაბრუნდება ქაჯი ვალვერდე ალბათ არ ათამაშებს სემედოს სანამ რობერტო ისევ ძველებურ ფორმას არ დაუბრუნდება. სანამ არ გაარღვევენ ანუ. აი ფრენკის მეტი რაღა უნდა ექნა რო მიეღო 8, გრიზმანს ის რო გაეტანა მერე ალბათ დაუწერდნენ 8 ქულას მარა გრიზმანმა რო გამაზა რა ამის ბრალია? იდეალური დრიბლინგი და მერე პასი იყო. ფრენკი ძალიან მაგარი ბიიჭია. გრიზიც უმატებს შედარებით. უუფ რეალთან მაგის გოლ(ები)ი რას გაასწორებდა

    გრიზმანი რო მესის შეეწყო ეგ მახრებს
    გაზაფხულამდე კარვად მოვა უკვე გონს ვინ სად გაჩნდება მოულონდელად
    თან ატლეტიკოშიც 1 სეზონი არ უფრენია
    მერე გააადაეკეტა და გადაებინდა
    უფრო სწორედ მაიმედებს

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:23

    რობერტო ოდნავ მოცოცხლდა ბოლო 2-3 თამაში მარა ზოგადად ეგ კარგია თუ ცუდი არ ვიცი იმიტო რო სემედო რო დაბრუნდება ქაჯი ვალვერდე ალბათ არ ათამაშებს სემედოს სანამ რობერტო ისევ ძველებურ ფორმას არ დაუბრუნდება. სანამ არ გაარღვევენ ანუ. აი ფრენკის მეტი რაღა უნდა ექნა რო მიეღო 8, გრიზმანს ის რო გაეტანა მერე ალბათ დაუწერდნენ 8 ქულას მარა გრიზმანმა რო გამაზა რა ამის ბრალია? იდეალური დრიბლინგი და მერე პასი იყო. ფრენკი ძალიან მაგარი ბიიჭია. გრიზიც უმატებს შედარებით. უუფ რეალთან მაგის გოლ(ები)ი რას გაასწორებდა

    6
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:22

    ყველა ხო ბარსას ვქომაგობთ! რობერტო დღეს მესის შემდეგ ყველაზე მაგარი იყო!1 მისი ფლანგზე შეტევაშიც მაგარი იყო და დაცვაშით,ბურთის ართმევაში !! მეტი რა უნდა ექნა ხორუმს ხო არ იცეკვებდა? ნეტა სულ ასეთი მატჩები ჩაეტარებიოს.ცოტა ობიექტურები უნდა ვიყოთ

    8
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:20

    ციტატა: ROUCH
    აუ ფირპო და ლენგლე ერთ მხარეზე კატასტროფაა რა, ორივეს გაექცა ჩამწოდებელი მეორე გოლზე, რეალში მაქედან ვინ უტევს?

    აზარი და კიდკეაი დალეწილია

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    zazo ფანი [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:19

    რობერტოში მგონი ალვეშის სული ჩასახლდა :დ მართალია მალიორკაა და თან კამპ ნოუზე მაგრამ მაინც. რაკეტაც კაი იყო მესის კი ერთი ესეთი თამაშიც და მეშვიდე ბუცზე გაიწევს

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:13

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტელევიზორის ჩართცა თუ ვინმეს ჭირდება ერთი შენ ხარ და მეორე გვარდიოლა როა

    შენ არ ეისპეე დდდდდდდდდდდდდ

    ეჰეჰეჰეჰეეე რაფერ გაიმასხრებ ხოლმე

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:11

    ციტატა: M10 S9 D11
    ტელევიზორის ჩართცა თუ ვინმეს ჭირდება ერთი შენ ხარ და მეორე გვარდიოლა როა

    შენ არ მეისპეე დდდდდდდდდდდდდ

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:10

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: ferreira10
    ბოლო სამი თამაშია რობერტო იხევს ყველადა ყველაფერს იმედია ესე გაარძელებს სერიოზული ძალააა

    ჰაჰაჰჰაჰაჰაჰააჰაჰჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰა
    მხოლოდ ფირპოს ჯობია,იმიტომ ,რომ ფირპო გვამია!

    ხანდახან ტელევიზორი ჩართეთ ან თუ ჩარტული გავქთ ზურგით ნუ ზიხართ დდდ

    joy joy joy joy joy joy

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:10

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: ferreira10
    ბოლო სამი თამაშია რობერტო იხევს ყველადა ყველაფერს იმედია ესე გაარძელებს სერიოზული ძალააა

    ჰაჰაჰჰაჰაჰაჰააჰაჰჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰა
    მხოლოდ ფირპოს ჯობია,იმიტომ ,რომ ფირპო გვამია!

    ხანდახან ტელევიზორი ჩართეთ ან თუ ჩარტული გავქთ ზურგით ნუ ზიხართ დდდ

    ტელევიზორის ჩართცა თუ ვინმეს ჭირდება ერთი შენ ხარ და მეორე გვარდიოლა როა

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gio575 ფანი [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:09

    ციტატა: ROUCH
    აუ ფირპო და ლენგლე ერთ მხარეზე კატასტროფაა რა, ორივეს გაექცა ჩამწოდებელი მეორე გოლზე, რეალში მაქედან ვინ უტევს?

    როდრიგო, ლუკას ვასკესი ან ბეილი (ეს სამი თამაშობს ხოლმე მაგ ფლანგზე)

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:08

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: ferreira10
    ბოლო სამი თამაშია რობერტო იხევს ყველადა ყველაფერს იმედია ესე გაარძელებს სერიოზული ძალააა

    ჰაჰაჰჰაჰაჰაჰააჰაჰჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰა
    მხოლოდ ფირპოს ჯობია,იმიტომ ,რომ ფირპო გვამია!

    ხანდახან ტელევიზორი ჩართეთ ან თუ ჩარტული გავქთ ზურგით ნუ ზიხართ დდდ

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 დეკემბერი 2019 02:07

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: M10 S9 D11
    არადა მე რაც ვუყურე რობერტოს სამაგისო არაფერი გაუკეთებია 9 რო დაუწერეს კარგად ითამაშა მარა 9 ნამეტანია

    შენ ხო მაინც იცი როგორ არ მევასება.


    1 ტაიმში მართლაკ ი იყო.
    ტუმცა 9 გადამეტებულია.
    8 იმსახურებდა.

    მეც ეგ ავღნიშნე რო 9 ქულის არაფერი გაუკეთებია მიუხედავად იმისა რო კარგად ითამაშა უნამუსო ვიყო მე რაც ვუყურე მასეთ თამაშში სემედუს 6-ს უწერენ პასტაიანად

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge