ბართომეუ: "ბარსელონას" თამაში მომწონს

  • 7-12-2019, 22:28
  • ბართომეუ: "ბარსელონას" თამაში მომწონს

    ჟოზეპ მარია ბართომეუს თქმით, ის გუნდის მიერ როგორც მიმდინარე, ასევე წინა სეზონებში ნაჩვენები თამაშით კმაყოფილია.

    "მომწონს, როგორ თამაშობს გუნდი მიმდინარე სეზონში და როგორ თამაშობდა წინა სეზონებში. ყველა სეზონი განსხვავებულია. ახალი მწვრთნელები და ფეხბურთელები მოდიან. კლუბის დირექტორთა საბჭოში 2003 წლიდან ვარ და მთელი ამ დროის განმავლობაში ვვითარდებით.

    ხალხი "ოცნების გუნდს" იხსენებს. ჩემთვის სამაგალითო გუნდი ისაა, რომელმაც "სანტიაგო ბერნაბეუზე" "რეალს" 5-0 მოუგო. ეს 1973 წელს მოხდა. მას შემდეგ თამაში შეიცვალა და სხვანაირი იქნება ხვალაც.

    ჩვენი სტილი ბურთის შენარჩუნება, თამაშის კონტროლი და მთელი გუნდით შეტევაა. ამით სიამოვნებას ყოველთვის ვიღებ. დღევანდელი დღის წარსულთან შედარება სწორი არაა. ახლა ჩვენი ამოცანა თავდაუზოგავი შრომა და პროგრესია." - ციტირებს ბართომეუს სიტყვებს Sport.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    emzari გულშემატკივარი [?]

    9 დეკემბერი 2019 12:17

    მეტის დანახვის უნარი არა აქვს ამ ჩუხანს

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 დეკემბერი 2019 01:10

    რა მოგწონს რა გაწმინდე ეგ სათვალე შე სიკო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    7 დეკემბერი 2019 23:53

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: MALUMA
    ნახეთ უბრალოდ როგორ უძვრებიან ლუზერპულს ეშინიათ რომ არ დაეწიოს შარშანდელივით რა 100% პენალტი არ დაუდო მსამა სიტის და 50-50% პენალტი დაუდო იუნაიტედს ტეილორის ოლივერის დდშვც მე!

    ასე მარტივად ვერ მოიგებს ლუზერპული, სეზონის ბოლოს ლუზერული სული მაინც თავისას იზამს.

    ჯერ ლივერპულთან რა უქნეს სიტის ეგ თქვი. მერე გასახდელში რო გოლი გაეტანებინა სიტის და ტაიმი 1-2 მორჩენილიყო ჩორტ იო ზნაეტ რა მოხდებოდა

    ჩუქნიან ეპლ-ს ლუზერპულს, შეკვეთაა როგორც ჩანს.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    7 დეკემბერი 2019 23:43

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: MALUMA
    ნახეთ უბრალოდ როგორ უძვრებიან ლუზერპულს ეშინიათ რომ არ დაეწიოს შარშანდელივით რა 100% პენალტი არ დაუდო მსამა სიტის და 50-50% პენალტი დაუდო იუნაიტედს ტეილორის ოლივერის დდშვც მე!

    ასე მარტივად ვერ მოიგებს ლუზერპული, სეზონის ბოლოს ლუზერული სული მაინც თავისას იზამს.

    ჯერ ლივერპულთან რა უქნეს სიტის ეგ თქვი. მერე გასახდელში რო გოლი გაეტანებინა სიტის და ტაიმი 1-2 მორჩენილიყო ჩორტ იო ზნაეტ რა მოხდებოდა

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    7 დეკემბერი 2019 23:42

    ხოდა შენი გემოვნება .....

    1
    გასულია
    Magician Culé [?]

    7 დეკემბერი 2019 23:34

    ეს თამაშებს სად უყურებს?

    1
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    7 დეკემბერი 2019 23:12

    ას მგონი ბარას მაგივრად სხვის თამაშებს უყურებს 😂🤣

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    7 დეკემბერი 2019 22:38

    ციტატა: MALUMA
    ნახეთ უბრალოდ როგორ უძვრებიან ლუზერპულს ეშინიათ რომ არ დაეწიოს შარშანდელივით რა 100% პენალტი არ დაუდო მსამა სიტის და 50-50% პენალტი დაუდო იუნაიტედს ტეილორის ოლივერის დდშვც მე!

    ასე მარტივად ვერ მოიგებს ლუზერპული, სეზონის ბოლოს ლუზერული სული მაინც თავისას იზამს.

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    7 დეკემბერი 2019 22:30

    თვალებში ზამეკანია აქვს უეჭველი

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge