ლორენი: "ბარსელონა" ვეღარ დომინირებს

  • 7-12-2019, 19:12
  • ლორენი: "ბარსელონა" ვეღარ დომინირებს

    ლონდონის "არსენალის" ყოფილი ფეხბურთელი ლორენი მიიჩნევს, რომ მაშინაც კი, როდესაც "ბარსელონა" თამაშებს იგებს, კატალონიური გუნდი ძველებურად ვეღარ დომინირებს.

    "მართალია, კატალონიელები, საკუთარ კედლებში, თითქმის ყველა თამაშს იგებენ, მაგრამ ისინი შეხვედრის მიმდინარეობისას ვეღარ დომინირებენ.

    "ბარსელონა" მეტოქეს ბურთის ფლობაში იმდენად ვეღარ ჯობნის, რაც გუნდს საქმეს ურთულებს." - ციტირებს ლორენის სიტყვებს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლორენი
    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 დეკემბერი 2019 01:08

    მაგაში მართალია სანამ ეს ავტობუსა ტრენერი გვეყოლება დომინანტი ბარსა დაივიწყეთ

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    7 დეკემბერი 2019 23:21

    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    პეპი პეპი, პეპი პეპი, პეპი გრძელი წიიინდა, მანჩესტერმა შიგ სიტიში ხვრიიიტააა.

    ჯერ თამაშს უყურე და "გენიალური" დასკვნები მერე დაწერე. მსაჯი რომ ჩაგრის ეგ არაფერი? ჯერ დასრულდეს მატჩი.

    აუუ მსაჯი იმენა გასამართლებელი თემაა. კარგი რა მერამდენე თამაში წააგო და ყველაზე ერთი და იგივე არგუმენტი გაქვს.

    რომელიმეში უსამართლოდ დავადანაშაულე მსაჯი? არ ჩაგრიან სიტის განზრა?

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    7 დეკემბერი 2019 23:04

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    პეპი პეპი, პეპი პეპი, პეპი გრძელი წიიინდა, მანჩესტერმა შიგ სიტიში ხვრიიიტააა.

    ჯერ თამაშს უყურე და "გენიალური" დასკვნები მერე დაწერე. მსაჯი რომ ჩაგრის ეგ არაფერი? ჯერ დასრულდეს მატჩი.

    აუუ მსაჯი იმენა გასამართლებელი თემაა. კარგი რა მერამდენე თამაში წააგო და ყველაზე ერთი და იგივე არგუმენტი გაქვს.

    2
    --------------------
    № 10
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    7 დეკემბერი 2019 22:37

    ციტატა: Dat-
    პეპი პეპი, პეპი პეპი, პეპი გრძელი წიიინდა, მანჩესტერმა შიგ სიტიში ხვრიიიტააა.

    ჯერ თამაშს უყურე და "გენიალური" დასკვნები მერე დაწერე. მსაჯი რომ ჩაგრის ეგ არაფერი? ჯერ დასრულდეს მატჩი.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    7 დეკემბერი 2019 22:01

    პეპი პეპი, პეპი პეპი, პეპი გრძელი წიიინდა, მანჩესტერმა შიგ სიტიში ხვრიიიტააა.

    4
    --------------------
    № 10
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    7 დეკემბერი 2019 21:49

    ციტატა: CHEPE
    სონმა რა ბურთი გაიტანაა👌🙄😃 თავის საჯარიმოდან წამოვიდა მარტოო ხოდა 7-8 ბარნლის იგროკი მოზდევდა აქედან იქიდან და გავიდა 1×1 ზე გაიტანა.. საღოლ რაა ელემენტარული დემბელემ მასე მაინც შეეძლოს 8 ფეხბურთელი დაიხია იმენა მეკარე მე 9

    ძაან მაგარია სონი.

    ოქროს ბურთზსე 30 ეულში უფრო მაღლა ავწევდი.

    15 ეულში მაიცნ უდნა ყოფილიყო

    5
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    7 დეკემბერი 2019 20:56

    მართალს ამბობს.ეგ მოგებაც მესის და შტეგენის კლასის ხარჯზე ხდება.

    7
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    7 დეკემბერი 2019 20:28

    100%.... მესი რო წავა ბურთის დამჭერი და გამთამაშებელი აღარ ეყოლება და მერე ნახეთ ხეტაფეს დონეზე რო დავალთ

    9
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    7 დეკემბერი 2019 20:03

    სამწუხაროდ მართალია...😥😣

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge