ერნესტო ვალვერდე: ბუნებრივია, რომ მესი კარიერის დასრულებაზე საუბრობს

  • 6-12-2019, 23:44
  • ერნესტო ვალვერდე: ბუნებრივია, რომ მესი კარიერის დასრულებაზე საუბრობს

    "მალიორკასთან" მატჩის წინ გამართულ პრესკონფერენციაზე "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, ერნესტო ვალვერდე, ლიონელ მესიზე საუბრობს. 

    "ბუნებრივია, რომ მესი კარიერის დასრულებაზე საუბრობს. რა თქმა უნდა, ის ამის გაკეთებას ხვალ არ აპირებს, მაგრამ როცა ფეხბურთელი 30 წელს გადაცდება, კარიერის ბოლოს უახლოვდება. ამას თავიდან ვერ ავიცილებთ. მისი კომენტარი არ ნიშნავს იმას, რომ თამაშს მალე შეწყვეტს, ამას ჯერ არც კი განვიხილავთ". - აცხადებს ვალვერდე. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    7 დეკემბერი 2019 12:42

    ციტატა: OLD
    ციტატა: gio-rakitich
    ციტატა: OLD
    ამ უნივერსალმა ერთხელ რო გაუშვას ბარსას თამაში არიქნება ურიგო რაპონტია მაგისდედას შევეც. ასე აპირებთ თქვენ ფულის შოვნას კაით რა ტო მაგარს ტეხავენ ესენი რა ვაფშე მაგ თქვენი სილკ პაკეტის დედაცვატირე რა არ გაუშვებთ და მოგსტყვ. იათ კარგის ტ... ი

    რუსული Match Tv ნახე ძმა,ყველა ანტენაზე უჩვენებს უფასო არხია და იქ გადის ხოლმე ხან თამაშები

    მაქ ბრატ ეგ არხი არც მიყურებია ზუსტად იცი რო გადის ფეხბურთი ან კონკრეტულად ლა ლიგა გასულა ლა ლიგის თამაში მაგ არხზე??

    კი ძმა გადის ლალიგაც,უნოვერსალზე რო არ ყოფილა ბარსას ტოპ თამაში გადამირთვია და მანდ მიყურებია,ბევრი ტოპ ჩემპიონატი გადის და გადართე ხოლმე არაა გამორიცხული ბარსა რო გავიდეს

    0
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    Way
    Way წევრი [?]

    7 დეკემბერი 2019 10:16

    ყველას ასე ეზიზღებოდე და გუნდში მაინც რჩებოდე რა უთავმოყვარეობაა. როგორ არ გრცხვენია და არ მიდიხარ გუნდიდან რა მდაბიო სულის პატრონი უნდა იყო რო ასე სამარცხვინოდ მაინც ბარსელონაში რჩებოდე და არ გარბოდე აქედან. ფიგუზე უარესი ხარ ჩემთვის :))

    1
    გასულია
    Nika92 გულშემატკივარი [?]

    7 დეკემბერი 2019 01:56

    ეს ასრება საერთოდ რატო უნდა განიხილავდეს ვინ სად როდის და როგორ მორჩება კარიერას.ტიპი ყველაფერში ნელ ნელა ნაბიჯ ნაბიჯ იჩრება იწრება

    1
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    7 დეკემბერი 2019 00:55

    წადი!

    1
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    7 დეკემბერი 2019 00:41

    ციტატა: OLD
    ამ უნივერსალმა ერთხელ რო გაუშვას ბარსას თამაში არიქნება ურიგო რაპონტია მაგისდედას შევეც. ასე აპირებთ თქვენ ფულის შოვნას კაით რა ტო მაგარს ტეხავენ ესენი რა ვაფშე მაგ თქვენი სილკ პაკეტის დედაცვატირე რა არ გაუშვებთ და მოგსტყვ. იათ კარგის ტ... ი

    რუსული Match Tv ნახე ძმა,ყველა ანტენაზე უჩვენებს უფასო არხია და იქ გადის ხოლმე ხან თამაშები

    0
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    JUZI გულშემატკივარი [?]

    7 დეკემბერი 2019 00:22

    და შენ რას ფიქრობ? შე შუბლზე ძარღვ გაწყვეტილო არსებავ, შენ რომ დაგახვევინებენ ბარსადან ვინღა უნდა გაწვრთნა? შენ ამ ვარსკვლავებით ვერ გაცდი ლა ლიგას და ბილბაოს ნაირი სასტავით რისი იმედი გაქვს? ცხვირა, დროა შენი კარიერის დასრულებაზეც იფიქრო იმიტომ რომ პიკში ხარ, ან სეგუნდაში დაახვიო რომ შენმა უაზრო ტაქტიკამ ტვინი არ მოგვიხნას ვისაც ლა ლიგის ყურება გვევასება. აჩკარიკას ნაირ დეგენერატს იმედია ლა ლიგაში ვეღარ ნახავ.

    11
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    6 დეკემბერი 2019 23:47

    შენ რატო არ ასრულებ სამარცხვინო და უბადრუკ სამწვრთვნელო კარიერას?! შტერო!

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 დეკემბერი 2019 23:47

    გაჩუმდი შე ცხვირგასიებულო ისედაც ნევრები მეშლება რო ვფიქრობ ხოლმე მესის წასვლაზე

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge