"ოქროს ბუცის" მოგების რა შანსი აქვს ლეო მესის?

  • 6-12-2019, 14:13
  • "ოქროს ბუცის" მოგების რა შანსი აქვს ლეო მესის?

    ჯერ 2019/20 წლების სეზონის ნახევარიც კი არაა გასული, მაგრამ უკვე ცხადია, რომ "ოქროს ბუცისთვის" უშეღავათო ბრძოლა გაჩაღდება.

    ამას 2 მიზეზი აქვს - 1. ამ ჯილდოს ბოლო სამგზის გამარჯვებულმა, ლეო მესიმ, ტრავმის გამო, ბევრი თამაში გამოტოვა; 2. რამდენიმე კონკურენტი დაუჯერებელი შედეგიანობით გამოირჩევა. შედეგად მივიღეთ ის, რომ წლის ბოლოსთვის მესი კონკურენტებს ჩამორჩება, თუმცა მოსალოდნელია, რომ ლეო პირველობისთვის ბრძოლას დაუბრუნდება.

    უკვე 17 წელია, "ოქროს ბუცს" ევროპის წამყვან 5 ჩემპიონატში მოთამაშე ფეხბურთელი იგებს და თამამად შეიძლება ითქვას, რომ ახლაც ასე მოხდება. მოდით, გადავავლოთ თვალი, რა სიტუაციაა ამჟამად წამყვანი 5 ჩემპიონატის ბომბარდირთა დავაში.

    ლა ლიგა

    1. ქაიმ ბენზემა - 10 გოლი [დარჩა 24 თამაში]

    2. ლიონელ მესი - 9 [24 თამაში]

    ...

    6. ლუის სუარესი - 7 [24 თამაში]

    პრემიერ ლიგა

    1. ჯეიმი ვარდი - 14 [23 თამაში]

    2. ტემი აბრაჰამი - 11 [23 თამაში]

    3. პიერ-ემერიკ ობამეიანგი - 10 [23 თამაში]

    სერია A

    1. ჩირო იმობილე - 17 [24 თამაში]

    2. რომელუ ლუკაკუ - 10 [24 თამაში]

    3. ჟოაუ პედრუ - 9 [24 თამაში]

    ლიგა 1

    1. ვისამ ბენ იედერი - 10 [23 თამაში]

    1. მუსა დემბელე - 10 [22 თამაში]

    3. ჰაბიბ დიალო - 9 [22 თამაში]

    ბუნდესლიგა

    1. რობერტ ლევანდოვსკი - 16 [21 თამაში]

    2. ტიმო ვერნერი - 13 [21 თამაში]

    3. როუვენ ჰენინგსი - 10 [21 თამაში]


    მოიგებს მესი "ოქროს ბუცს"?

    კი - 72 (80,9%)
    80,9%
    ვერა - 17 (19,1%)
    19,1%

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    გიგა 8 წევრი [?]

    6 დეკემბერი 2019 19:27

    ციტატა: duggu
    მესისთვის მიუღწეველი ამ ეტაპზე არაფერია და სეზონი კიდევ გრძელია. ასე რომ შეუძლია მეფეს ოქროს ბუცი მე-6დ აიღოს

    6 უკვე ააქ მეშვიდეს აიღებს.

    6
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    6 დეკემბერი 2019 19:08

    შეუძლია ლეოს ამ სეზონშიც გაიმარჯვოს

    1
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    აბრაგი წევრი [?]

    6 დეკემბერი 2019 16:43

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: აბრაგი
    24თამაში?ეს როგორ?რამდენი ტური გავიდა?იქნებ ამიხსნათ?,მაგრამ ითამაშა 14 ტური პრიმრაში,მერიამ გსუტსბა ცხრა,რა შუაშია 24 თამაში?ოქროს ბუცზე მხოლოდ ჩემპიონატში გატანილი გოლები ითვლება

    მერე 38 თამაშია სულ და 14-ს რო 24-ი მიუმატო 38-ია ერთადერთი ბუნდესლიგაშია 34 თამაში სეზონში

    მადლობა მათემატიკის გაკვეთილისთვის,დარჩა მარტო ბენზემასთან ყოფილა მაგიტომ ვერ გავიგე რა ხდებოდა,ნუ პივის უეჭველი აიღებს და ლარის ბუცზე ბოლომდე იქნება ბრძოლა,იტალიაში არამგონია ვითომ შეძლოს 35 მეორე გატანა, ლევანდჯვსკი კაია საშიში, ბაიერნის ჩმორები არიან გერმანიაში

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 დეკემბერი 2019 16:24

    ციტატა: აბრაგი
    24თამაში?ეს როგორ?რამდენი ტური გავიდა?იქნებ ამიხსნათ?,მაგრამ ითამაშა 14 ტური პრიმრაში,მერიამ გსუტსბა ცხრა,რა შუაშია 24 თამაში?ოქროს ბუცზე მხოლოდ ჩემპიონატში გატანილი გოლები ითვლება

    მერე 38 თამაშია სულ და 14-ს რო 24-ი მიუმატო 38-ია ერთადერთი ბუნდესლიგაშია 34 თამაში სეზონში

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    აბრაგი წევრი [?]

    6 დეკემბერი 2019 16:04

    24თამაში?ეს როგორ?რამდენი ტური გავიდა?იქნებ ამიხსნათ?,მაგრამ ითამაშა 14 ტური პრიმრაში,მერიამ გსუტსბა ცხრა,რა შუაშია 24 თამაში?ოქროს ბუცზე მხოლოდ ჩემპიონატში გატანილი გოლები ითვლება

    0
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია ფანი [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:43

    ციტატა: M10 S9 D11
    რა დაბალი რის დაბალი რეებს ლაპარაკობთ 7 გოლით უსწერებს ლევანდოვსკი და 8 გოლით იმობილე როდამდე შეყრიან ასე სისტემატიურად ეს ორი გოლებს? შანსი არაა რო 2-3 თამაში გოლის გარეშე ად დატოვონ მოედანი მეტი კი არ უნდა მესის აი საერთოდ არაფერია ამ რაოდენობის დაქაჩვა მესისთვის მითუმეტეს რო ნახევარი სეზონი კიდე წინაა

    მაგდენი ერთ მატჩში გაუტანია ლეოს smile

    7
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:43

    იმობილეს და ლევანას მაგარი შანსი აქვთ თუ ეგრე გააგრძელეს შეყრა

    0
    გასულია
    ^Barca-Vision^ ფანი [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:40

    Araushavs sheyris maliorkastan lomi er 3 s

    2
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:40

    მესისთვის მიუღწეველი ამ ეტაპზე არაფერია და სეზონი კიდევ გრძელია. ასე რომ შეუძლია მეფეს ოქროს ბუცი მე-6დ აიღოს

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:36

    რა დაბალი რის დაბალი რეებს ლაპარაკობთ 7 გოლით უსწერებს ლევანდოვსკი და 8 გოლით იმობილე როდამდე შეყრიან ასე სისტემატიურად ეს ორი გოლებს? შანსი არაა რო 2-3 თამაში გოლის გარეშე ად დატოვონ მოედანი მეტი კი არ უნდა მესის აი საერთოდ არაფერია ამ რაოდენობის დაქაჩვა მესისთვის მითუმეტეს რო ნახევარი სეზონი კიდე წინაა

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:35

    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    ციტატა: bayern 77
    ლევანდოვსკი მოიგებს ბუცს 100,% wink

    ის მეკარე სად გყავთ, მესისთვის რომ უნდა ეჩვენებინა, ბოსი ვინ იყო? laughing joy

    ლევანდოვსკი მოიგებს სლემბელეს შავ ბახალას :დ

    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    ციტატა: bayern 77
    ლევანდოვსკი მოიგებს ბუცს 100,% wink

    ის მეკარე სად გყავთ, მესისთვის რომ უნდა ეჩვენებინა, ბოსი ვინ იყო? laughing joy

    ლევანდოვსკი მოიგებს სლემბელეს შავ ბახალას :დ

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:26

    პენალდო მოიგებს, თუ ყოველ თამაშში სამ პენალტს დაუდებენ, ერთ 2-3 გოლს თამაშიდანაც გაიტანს და ეგაა.

    0
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:18

    ოქროს ბუცი იმდენი აქ მესის ასი წელი ვერავინ დაეწევა joy და წელსაც თუ მოინდომა ჩმოვანოდოვსკისაც გადაასწრებს :დ

    1
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია ფანი [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:04

    ციტატა: bayern 77
    ლევანდოვსკი მოიგებს ბუცს 100,% wink

    ის მეკარე სად გყავთ, მესისთვის რომ უნდა ეჩვენებინა, ბოსი ვინ იყო? laughing joy

    5
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    MisterD ფანი [?]

    6 დეკემბერი 2019 15:02

    წლებია ყველას არწმუმებს რომ შეუძლებელი მისთვის არაფერია, ამიტომ მჯერა რომ წელსაც ჩაიხუტებს მეშვიდეს უიღბლო სტარტის მიუხედავად

    8
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გასულია
    bayern 77 ახალბედა [?]

    6 დეკემბერი 2019 14:42

    ლევანდოვსკი მოიგებს ბუცს 100,% wink

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    6 დეკემბერი 2019 14:40

    ჩემი აზრით ლევაა მთავარი კანდიდატი და კონკურენტი ლეოსთვის. პროსტა ლევა 34 თამაშს ატარებს სულ მესი 38. ამიტო დაქაჩვა შეიძლება. ხვალ ჰეთ თრიქი მესის და ეგაა. მამენტ მე დავასვენებდი საერთოდ ხვალ მარა რახან 1 კვირა არ გვქონდა თამაშI ად დაისვენეს ასე თუ ისე ითამაშოს. პროსტა რეალთან თამაშების წინ იმენა წყევლაა რო ტრავმა უნდა მიიღოს. და მაგის მეშინია. რეალი არაა იმ ფორმაში რო მესის გარეშე მოვუგოთ.

    9
    გასულია
    Msn91011 წევრი [?]

    6 დეკემბერი 2019 14:40

    სამწუხაროდ ბევრი გაუცდა მესის და ცოტა საეჭვოა

    2
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    6 დეკემბერი 2019 14:39

    დაბალი ძან მარა ვნახოთ ,თუ გაიხსენა ახალგაზრდობა გადააბამს იმობილეებს ერთიმეორეს :დდ

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    პარტნიორები
    Flashscore.ge