კარიკატურული მიმოხილვა

  • 5-12-2019, 22:59
  • კარიკატურული მიმოხილვა

    2 დეკემბერს გამართულ დაჯილდოებაზე ლიონელ მესი მეექსვედ დაეუფლა "ოქროს ბურთს", "ბარსელონამ" შიდა ჩემპიონატში "ვანდა მეტროპოლიტანოზე" იმარჯვა, ხოლო ჩემპიონთა ლიგაზე ერთი ტურით ადრე გაინაღდა ფლეი-ოფის საგზური.

    სწორედ ეს მოვლენები მოექცა კარიკატურისტების ობიექტივში და გთავაზობთ ამ თემების კარიკატურულ მიმოხილვას.

    "მესის დილა" (bleacher report football)

    "მესი მეექსვე ოქროს ბურთის მფლობელია" (bleacher report football)

    "ოქროს ბურთის გამარჯვებული" (La liga)

    "რეკორდული ოქროს ბურთი" (zezo cartoons)

    "ვალვერდეს "ბარსელონა" (zezo cartoons)

    "რომელია შემდეგი?" (footytoonz)

    "შტეგენს+მესი="ბარსელონას" (footytoonz)

    "ლა ლიგის ყველა დროის ბომბარდირი" (omar momani)

    "მესის საშობაო საჩუქარი" (footytoonz)

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    გიგა 8 წევრი [?]

    7 დეკემბერი 2019 20:41

    ყველა მაგარია laughing laughing

    0
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    6 დეკემბერი 2019 13:49

    ციტატა: duggu
    ყველა ერთმანეთზე კაი კარიკატურააა. GOAT

    ვალვერდეს ბარსა გლიჯავს. მესი და შტეგენი მუშაობენ ეგ გაზეთებს კითხულობს.

    6
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    6 დეკემბერი 2019 10:40

    ყველა ერთმანეთზე კაი კარიკატურააა. GOAT

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 დეკემბერი 2019 03:47

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: M10 S9 D11
    არავითარ შენთხვევაში არ უნდა გავიყვანოთ ინტერი ჯგუფიდან უნდა დავადუღოთ სან სიროზე

    გააჩნია ლაუტაროზე რა ფასდაკლებას გააკეთებენ, იმიტო რო თუ მოგვინდა ზა პროსტა ჩავტოვებთ და რამხელა ფინანსური სარგებელი ექნებათ 1/8 გასვლით. ეგ თანხა გამოაკლონ ფასს და გავიყვანთ. მარა ცუდად გვაქ დაცვილი ინტერი ჯგუფში, 2010 შიც უნდა ჩაგვეტოვა და ეგ იქნებოდა. ისე ყველა კარიკატურაში წვერშია ლეო და მოაშორონ აწი, პირველში კიდე ეგრედ წოდებული პიჟამაც რო კატალონიის დროშის ფერებშია :D

    გაიკეთონ ეგ ლაუტარო მარტინესი უკან არაფერში არ ჭირდება ეგ ბარსას უნდა ჩაგტოვოთ ჯგუფში

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    6 დეკემბერი 2019 01:52

    ციტატა: M10 S9 D11
    არავითარ შენთხვევაში არ უნდა გავიყვანოთ ინტერი ჯგუფიდან უნდა დავადუღოთ სან სიროზე

    გააჩნია ლაუტაროზე რა ფასდაკლებას გააკეთებენ, იმიტო რო თუ მოგვინდა ზა პროსტა ჩავტოვებთ და რამხელა ფინანსური სარგებელი ექნებათ 1/8 გასვლით. ეგ თანხა გამოაკლონ ფასს და გავიყვანთ. მარა ცუდად გვაქ დაცვილი ინტერი ჯგუფში, 2010 შიც უნდა ჩაგვეტოვა და ეგ იქნებოდა. ისე ყველა კარიკატურაში წვერშია ლეო და მოაშორონ აწი, პირველში კიდე ეგრედ წოდებული პიჟამაც რო კატალონიის დროშის ფერებშია :D

    1
    გასულია
    რაკეტა წევრი [?]

    5 დეკემბერი 2019 23:21

    ყველაზე მაგარი bleacher reports ისაა ძალიან მომეწონა

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    5 დეკემბერი 2019 23:11

    არავითარ შენთხვევაში არ უნდა გავიყვანოთ ინტერი ჯგუფიდან უნდა დავადუღოთ სან სიროზე

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    5 დეკემბერი 2019 23:04

    ყველა მომეწონა მაგრამ ბოლო იმენა მაგარია..

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge