უსმან დემბელეს აგენტი სამი გუნდის წარმომადგენლებს შეხვდა

  • 5-12-2019, 20:34
  • უსმან დემბელეს აგენტი სამი გუნდის წარმომადგენლებს შეხვდა

    "ბარსელონას" ფრანგი შემტევის, უსმან დემბელეს აგენტი, მუსა სისოკო "მანჩესტერ სიტის", "ჩელსისა" და "პარი სენ-ჟერმენის" წარმომადგენლებს შეხვდა, იტყობინება El Desmarque.

    წყაროს ცნობით, "მანჩესტერ სიტი" მზადაა დემბელეში 95 მილიონი ევრო გადაიხადოს. ინგლისში გადასვლის წინააღმდეგი არც თავად ფეხბურთელია.

    შეგახსენებთ, რომ ამჟამად უსმანი სამკურნალოდ დოჰაში იმყოფება. სავარაუდოდ, ფრანგი მინდორს მომავალი წლის თებერვალში დაუბრუნდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    6 დეკემბერი 2019 02:00

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: არტურო ვიდალ
    Ager naxavt es tu gvardiolas xelshi moxvda ras daiqoqeba sterlingi raiyo ra gaxada

    Tramvebi tore exlaac sheudzlia dzaan magari shedegis dadeba chemi azriit gvardiolasi xelshic ese ro iyos rasushvelis?

    პროსტა გვარდიოლასთან თუ ერთხელ მაინც გამოავლინა არაპროფესიონალიზმი, ვარჯიშზე დაიგვიანა ან 10 არაზუსტი პასი გააკეთა თამაშში, რაც გარდაუვალია, მანდ მორჩება ამის კარიერა. აღარ ააყენებს სკამიდან. არა ბიჭო ბურთის უაზრო კარგვას და სისულელეებს აპატიებს. ერთია თუ მოხოდა და დაანახა სწორი გზა მერე შეიძლება იფრინოს მარა სტერლინგი მაგარი მოწყურებული იყო და ყველაფერს აკეთებდა იმის მისაღწევად რაც ეხლაა. სანემ კიდე აიშვა. ხეხა თუ არა სანემ სკამი მთელი სეზონის მეორე ნახევარი? იგივე ელის ამასაც. თორე წაიყვანონ, დავამატოთ ერთი 50-60 მილიონი და სტერლინგი გამოვწიოთ. ჩავის ევასება და დავახვედროთ კაკ რაზ. კიდე მოუმატებს ჩემი აზრით რაჰიმი და ბარსას სტილიც პეპის წყალობით ასე თუ ისე აითვისა. საგრძნობლად გაუადვილებს მესის საქმეს შემდეგ 2 წელში, დრიბლინგი აქვს, გოლი იცის, ასისტებს აკეთEბს და ეგეთი ხალხი უნდა ეხლა მესის და არა მკვდარი სათრევი ხალხი. ბერდება ლეო და აწი აქეთ უნდა ატარონ ხელით

    3
    გასულია
    Archie გულშემატკივარი [?]

    6 დეკემბერი 2019 01:35

    ე ბიჭო გვეშველა მგონი...

    3
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    5 დეკემბერი 2019 22:36

    მოაშორონ, პსჟ შეტენონ კარგ ფასად

    6
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    5 დეკემბერი 2019 22:23

    ციტატა: არტურო ვიდალ
    Ager naxavt es tu gvardiolas xelshi moxvda ras daiqoqeba sterlingi raiyo ra gaxada

    Tramvebi tore exlaac sheudzlia dzaan magari shedegis dadeba chemi azriit gvardiolasi xelshic ese ro iyos rasushvelis?

    1
    გასულია
    არტურო ვიდალ წევრი [?]

    5 დეკემბერი 2019 22:19

    Ager naxavt es tu gvardiolas xelshi moxvda ras daiqoqeba sterlingi raiyo ra gaxada

    3
    გასულია
    buxo გულშემატკივარი [?]

    5 დეკემბერი 2019 22:01

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: buxo
    ამას სიმონ ნაწილებად თუგაყიდიან თუდაშლიან თორე ისე რავიცი ვინიყიდის smile

    და მაგის ნაწილები ვიღას უნდა, მთელი არ ვარგია და.

    აპა ბოინში ჩააბარონ მაგისდედაცმო... smile გინდ გყოლია გინდარა smile

    6
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    5 დეკემბერი 2019 22:01

    Mane grizmane Messi amis imedze codoa gundi potencia Didi aq magram aravis gvinaxavs optimalur pormashi myopi da ashkaraa to verc vnaxavt

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    5 დეკემბერი 2019 21:56

    ციტატა: buxo
    ამას სიმონ ნაწილებად თუგაყიდიან თუდაშლიან თორე ისე რავიცი ვინიყიდის smile

    და მაგის ნაწილები ვიღას უნდა, მთელი არ ვარგია და.

    2
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    5 დეკემბერი 2019 21:42

    არვიცი მართლა ვინმეს თუ მოუნდება ფეხბურთელი რომელმაც სამ წელიწადში 9 ტრავმა მიიღო და თითოზე 2 თვე გამოტოვა

    5
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    5 დეკემბერი 2019 21:24

    Kai pasia gayidon... tore beilze upro shushaa mgoni

    4
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    5 დეკემბერი 2019 21:17

    დემბუზის ვერავინ გაყიდის!

    8
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Philippe Coutinho 7 გულშემატკივარი [?]

    5 დეკემბერი 2019 21:04

    Sane-shi an sterling-shi gaucvalon, gaasworebs

    5
    --------------------
    NJR ❤
    გასულია
    buxo გულშემატკივარი [?]

    5 დეკემბერი 2019 20:53

    ამას სიმონ ნაწილებად თუგაყიდიან თუდაშლიან თორე ისე რავიცი ვინიყიდის smile

    15
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    5 დეკემბერი 2019 20:53

    ხელი არ დაედოს დემბელეს

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    5 დეკემბერი 2019 20:43

    ოღონდ პარისერჯენმენი არა და ყველა

    2
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    5 დეკემბერი 2019 20:40

    ციტატა: .Gladiator.
    ორი უტვინო ზანგი ერთ გუნდში უკვე მეტისმეტია smile

    😃😃😃😃😃

    4
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    .Gladiator. Culé [?]

    5 დეკემბერი 2019 20:38

    ორი უტვინო ზანგი ერთ გუნდში უკვე მეტისმეტია smile

    8
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs

    http://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ

    FC Barcelona - The Guardiola System 2008-2012

    Samuel Eto'o: Madrid Cabron Saluda El Campeon
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    5 დეკემბერი 2019 20:38

    დემბუზს შეუძლია განვითარება არაა დასაკარგი კაცი.

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge