რონალდინიოს ემოციური მილოცვა მესის

  • 4-12-2019, 14:54
  • რონალდინიოს ემოციური მილოცვა მესის

    ლიონელ მესიმ "ოქროს ბურთი" მეექვსედ მოიგო და ამ ჯილდოს რეკორდი კიდევ ერთხელ დაამყარა.

    მათ შორის, ვინ 32 წლის არგენტინელს ეს მიღწევა მოულოცა, "ბარსელონას" ბრაზილიელი ლეგენდა რონადლინიოცაა.

    რონალდინიომ, თავის Instagram-ზე, შემდეგ ტექსტი დადო: "ჩემს ძმას, ლეო მესის, ახლა უკვე 6 "ოქროს ბურთი" აქვს! გილოცავ ამ დამსახურებულ მიღწევას. სამწუხაროდ, შენთან ერთად ამ საღამოს ყოფნა ვერ მოვახერხე. თუცა, ჩემს გულში შენი, როგორც შესანიშნავი პიროვნების უდიდესი სიყვარული და პატივისცემაა. შენზე, როგორც ფეხბურთელზე, არაფერს ვამბობ, ამაზე შენი თამაშები მეტყველებს."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    njanka1977 Culé [?]

    5 დეკემბერი 2019 04:04

    შენ მაინც სხვა იყავი დინიო, ფეხბურთის სიხარულო და ზეიმო...,✌️🤝

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 16:53

    რონადლინიოცაა.

    1
    გასულია
    Visca el barca ფანი [?]

    4 დეკემბერი 2019 16:32

    რონი, მესი, ხავი, ინიესტა, ეს ოთხი ყველას მირჩევნია...

    6
    --------------------
    "გამარჯვება მნიშვნელოვანია, თუმცა ვერაფერი შეედრება იმას, რომ გაგაჩნდეს საკუთარი სტილი, ხალხი შენგან სწავლობდეს და შენით აღფრთოვანებული იყოს. ეს ყველაზე დიდი საჩუქარია". - იოჰან კრუიფი.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 16:10

    რონალდინიო - ფეხბურთელი,რომელმაც პროფესიონალური ფეხბურთი ითამაშა საცირკო წარმოდგენით და ფეხბურთი შემაყვარა.
    მესი - ფეხბურთელი რომელიც ისტორიაში საუკეთესოა და მისი დონის მხოლოდ ერთხელ იბადება.
    ძააან მაგარია,რომ ეს ორი ბარსას ლეგენდაა და მთლიანად ამ კლუბთან ასოცირდებიან!
    წარმატებები მესის და იმედია 2020 და 2022 სანაკრებო ტიტულებს მოიგებს,თუმცა მის გარეშეც საუკეთესოა!

    7
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 15:20

    ორი ყველაზე დიდი მხატვარი ფეხბურთის ისტორიაში

    15
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 დეკემბერი 2019 15:12

    რა დუო იყო ეს და მესი ნეტა კიდე დიდი ხანი ეთამაშათ ერთად

    17
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 15:00

    სთორიში რო დადო. მაიი სანოოო თქვა

    6
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge