მესი: მეწყინა, როცა რონალდუ გამითანაბრდა

  • 4-12-2019, 00:04
  • მესი: მეწყინა, როცა რონალდუ გამითანაბრდა

    მე-6 ოქროს ბურთის მოგების შემდეგ, "ბარსელონას" ლიდერმა, ლიონელ მესიმ, დაჯილდოების ორგანიზატორ France Football-თან ისაუბრა და თქვა, რომ ეწყინა, როცა ორი წლის წინ ტიტულების რაოდენობით კრიშტიანუ რონალდუ გაუთანაბრდა. 

    "რა თქმა უნდა, უკეთესი იყო, როცა ხუთი ოქროს ბურთი მხოლოდ მე მქონდა. ვაღიარებ, რომ მეწყინა, როცა რონალდუ გამითანაბრდა. 

    თუმცა, ამ დროს ის ოქროს ბურთის მოგებას იმსახურებდა და მე ვერაფერს გავაკეთებდი. მას ზედიზედ კარგი სეზონები ჰქონდა, გუნდთან ერთად ტიტულებს იგებდა, ამას კი დიდი მნიშვნელობა აქვს, განსაკუთრებით ჩემპიონთა ლიგას". - განაცხადა არგენტინელმა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 13:17

    რონალდუს რო კითხო ყოველთვის ის იმსახურებს ოქროს ბურთს და მეტი არავინ :)))...დამპალი ეგოისტია :)))) და შენ სიმართლის მოყვარული კაცი ხარ...შენი თავმდაბლობით და რო იკიდებ იმ ქლიბის ტლიკინს უარესად აგიჟებ ვაჟბატონს :))) ბოლოს ამოაყოფინებ თავს თეთრ ხალათებიანებში....ისეც აღარაფერი უკლია :))))

    0
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    kaikaci გულშემატკივარი [?]

    4 დეკემბერი 2019 11:50

    ამ პრეზიდენტის და მწრთვნელის ხელში კიდევ ბევრს აკეთებს მესი ,მე მგონია რომ ამ ეტაპზე ერთადერთია ვისაც მართლა უყვარს კლუბი და ყველაზე მეტსაც თვითონ დებს (ტერშტეგენთან ერთად )

    5
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 01:39

    ჰანდიკაპით რო დაწინაურდე მინიმუმ გაქვს დრო.

    9
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    4 დეკემბერი 2019 00:57

    შენ რომ გერბინა რონი ზედიზედ ვერც ლიგებს მოგებდა და ვერც ოქროს ბურთებს, ბარსას ახლა 7 ლიგა ექნებოდა და შენც მეშვიდე ბურთს მოიგებდი

    10
    გასულია
    ჩარლი ახალბედა [?]

    4 დეკემბერი 2019 00:51

    ხოდა სანამ დრო გაქვს ითამაშო და კარგი თამაში გვაჩვენო დაეშენი იყოს ყველა ტიტული

    8
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    4 დეკემბერი 2019 00:47

    ციტატა: me da barca
    ნუ რეალმა ლიგა მოიგო სამჯერ. როგორ, რანაირად და ვისი დახმარებით ეს ყველამ იცის. აქედან გამომდინარე კრისტის შეტენეს ბურთები.

    გენაცვალე ჯიგარში სიმართლესთვის

    წელს ლიგა უნდა დავდოთ

    9
    გასულია
    Magician Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 00:44

    ჰოდა, თუ გეწყინა, სხვაობა გაზარდე ხუთამდე :დ <3

    7
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 00:30

    ნუ რეალმა ლიგა მოიგო სამჯერ. როგორ, რანაირად და ვისი დახმარებით ეს ყველამ იცის. აქედან გამომდინარე კრისტის შეტენეს ბურთები.

    10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 დეკემბერი 2019 00:26

    შენ იზარმაცე ლომო თორე ჩემს ფეხებს გაგითანაბრდებოდა

    12
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    4 დეკემბერი 2019 00:11

    ერთადერთი და განუმეორებელი ხარ G.O.A.T. ❤❤❤❤

    8
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    4 დეკემბერი 2019 00:09

    იეს!!!

    10
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    პარტნიორები
    Flashscore.ge