მესის პირველი კომენტარი მე-6 "ოქროს ბურთის" მოგების შემდეგ

  • 3-12-2019, 00:58
  • მესის პირველი კომენტარი მე-6 "ოქროს ბურთის" მოგების შემდეგ

    მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელმა, ლიონელ მესიმ, სარეკორდო, მე-6 "ოქროს ბურთის" მოგების შემდეგ, საზოგადოებას მიმართა.

    "საღამო მშვიდობის. მინდა მადლობა გადავუხადო ყველა იმ ჟურნალისტს, ვინც ხმა მომცა.

    დაუჯერებელია წუთია. მახსოვს, როგორ მოვიგე ეს ჯილდო 10 წლის წინ და ახლა, ეს კიდევ გავაკეთე.

    დრო გარბის. იმედი მაქვს, ამ დონეზე კიდევ რამდენიმე წლის განმავლობაში ვითამაშებ. კიდევ ერთხელ მადლობა ყველას.

    როგორც ჩემმა მეუღლემ აღნიშნა, მთელი ამ წლების განმავლობაში მუშაობასა და ოცნებას არ ვწყვეტდი.

    ეს წუთი, ჩემთვის, დაუჯერებელია. ვეცდები ყოველ წელს მოვუმატო. ეს დიდი პატივია.

    მინდა მუშაობა და სიამოვნების მიღება განვაგრძო.

    დიდი პატივია, რომ "ბარსელონას" ისტორიის ნაწილი ვარ. ეს მსოფლიოს საუკეთესო კლუბია. ეს ნამდვილად საამაყოა. ეს ის კლუბია, რომელიც მიყვარს."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    bernabeu წევრი [?]

    3 დეკემბერი 2019 12:24

    .miuxedavad imisa rom madrideli var shenze didi fudbalisti ar aris exla aravin sheileba vinme iqneba an iyo magram exla aravinaris aserom vulocav yvela kules da mesis mtavari fexburti jadosnuri iyos

    2
    გასულია
    Mesii vs iniesta წევრი [?]

    3 დეკემბერი 2019 09:47

    Volocav leossda yvela fams magaria

    0
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 დეკემბერი 2019 02:02

    ციტატა: Navasi
    ციტატა: Tramp
    ციტატა: Navasi
    Chemtvis ronaldu tanamedroveobis sauketeso igrokia da amas visac unda argumentebit davumtkiceb tu sheigno ratqmaunda.... Yvela drois sauketeso ratqmaunda zizua amaze Ori azric ar unda iyos msoflioshi ubralod zogi 13 wlisaa da zizus ra aqvs natamashebi modebashi araaa...

    20 წელია ფეხბურთს ვადევნებ თვალს და გეთანხმები, ზიზუ თაობის ერთ-ერთი გამორჩეული მოთამაშეა, მაგრამ ყველა დროის საუკეთესო ?! აბა რა არგუმენტები გაქვს რონალდოს საუკეთესოობაზე ? გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ ამდენიც არ შეიძლება...

    Shentan saubari sheizleba ... Izvini ro shenobit mogmarte imito ro saxeli arvici da rac sheexeba ronaldus sauketesoobos rekordebze da ligis triumfebze da barsas da ronaldus to ertnairad aqvs ligebi mogebuli eg meore xarisxovania .... Ronaldu rogorc klubshi iseve nakrebshi ert doneze tamashob da Roca messis msoflios N1 genias da fexburtis gmerts uwodebt cota kiarada zaan texavs da gadamwyvet momentshi vin rogor exmareba gunds eg kide ronim atletikos sharshan Marto mougo da olimpikos da emfilds me ar gavixseneb tqvens kargad icit... Itamasho laligashi magrad da gaxde laligis borbardiri ar nishnavs imas ro msoflios sauketeso xar....

    სულ რაღაც ორ წინადადებაში მოგისპობ შენს ილუზიას რონალდოს საუკეთესოობაზე

    კარიერული ტიტულები:
    რონალდო - 49
    მესი - 56

    გუნდური/სანაკრებო:
    რონალდო - 30
    მესი - 34

    ინდივიდუალური:
    რონალდო - 19
    მესი - 22

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    დეიონგი წევრი [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:56

    მატეომ გაერთო ყველაზე ძაან ბოლოს ლეოს ართმევდა ოქროს ბურთს ძაან გნიდა ეზრდება 😂😂😂😁

    3
    გასულია
    Tramp Culé [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:50

    ციტატა: Navasi
    Chemtvis ronaldu tanamedroveobis sauketeso igrokia da amas visac unda argumentebit davumtkiceb tu sheigno ratqmaunda.... Yvela drois sauketeso ratqmaunda zizua amaze Ori azric ar unda iyos msoflioshi ubralod zogi 13 wlisaa da zizus ra aqvs natamashebi modebashi araaa...

    20 წელია ფეხბურთს ვადევნებ თვალს და გეთანხმები, ზიზუ თაობის ერთ-ერთი გამორჩეული მოთამაშეა, მაგრამ ყველა დროის საუკეთესო ?! აბა რა არგუმენტები გაქვს რონალდოს საუკეთესოობაზე ? გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ ამდენიც არ შეიძლება...

    0
    --------------------
    სხვებს ჰყავთ კაკა ან კრიშტიანო რონალდო , მე კი დავიდ ვილია – ვისენტე დელ ბოსკე 2008
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:49

    დდდდდდდდდდდდდ

    0
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:40

    ციტატა: Navasi
    Ronaldus burtebi peresisaao asets Marto am saitze tu mousme😁😁😁

    რონადლო ივენტუსში რო არ გადასულიყო და დარჩენილიყო რეალში ვინ მოიგებდა ოქროს ბურთს შარშან შენი აზრით, მოდრიჩი თუ რონალდო აბა მიპასუხე? დდ

    5
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:37

    სიტყვა რეკორდსმენი შეიცვალა რეკორდსმესით!👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    ❤❤😘😘😘😘😘😘😘😘
    რეკორდსმესიიიი

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:32

    ციტატა: CHEPE
    ბარსას აღარასდროს ეყოლება ვინც 6 ბურთს და + კიდე დრო აქვს მოსაგებად ესეთი ადამიანი რომ ყავდეს👌👌👌 სამწუხაროდ.. ნუ არ დაინგრევა ბარსა არასდროს უამრავი
    სუპერ დონის იგროკები ითამაშებენ მაგრამ ეს რეკორდია ძალიან დიდი 6 ოქროს ბურთი და მეტის მოგების შანსი 5 წელში დაახლოებით

    ვარიანტი არ არის, იქნებ ლეოზე ნიჭიერიც კი იყო რონალდინიო, მაგრამ იმანაც ამდენი ხანი ოლიმპზე ვერ გაძლო. რონალდუს ბურთები ეს რეალის, პერესის და ზოგი რამოსის და ბეილისაც კი არის. ისე რომ გაჩნდეს ლეოს დონის ნიჭიერი და მერე 15 წელი ერთ დონეზე ითამაშოს ძალიან საეჭვოა.

    0
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:23

    ციტატა: MALUMA
    EL MEJOR DE TODOS LOS TIEMPOS
    EL MEJOR DE LA HISTORIA DEL FÚTBOL
    EL DIOS DEL FÚTBOL

    Definitivamente:))

    2
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია ფანი [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:19

    GOAT!

    4
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:19

    ციტატა: Navasi
    Tu usamartlobis aset doneze sufevs barem charxanoglustvis miecat 😀😀

    Dagilaikeo 😂😂

    0
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:11

    დამბურძგლა ლეოოო
    შენ ხარ ნ1! ამას წყალი არ გაუვა, მითუმეტეს ამის შემდეგ!

    8
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:11

    მესიიი👌👌👌👌❤❤❤❤❤ რეკორდსმესიიიიიიი❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👌👌👌👌👌👌👌

    9
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:10

    ლეოო შეეე მგელოო😊💗💗😆😆 მოკლედ ძალიან დამწუხრებული რომ ბურტყუნებდა ვან დეიკი კარგად ვიცინე ალბათ ეგონა რომ ოქროს ბურთს ჩაახუტებდნენ 😆😆

    4
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:10

    გილოცავ ლეო.🥇

    3
    გასულია
    • ხავიესტა • გულშემატკივარი [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:09

    ის მას გილოცავთ

    1
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 დეკემბერი 2019 01:02

    დავაი ლომო ლიგა უნდა მოგვაგებინო წინა სეზონში ძალიან ახლოს იყავი ლიგის მოგებასთან მარა ჩმორმა ტრენერმა ჩაგიმწარა სეზონის ბოლო

    10
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    3 დეკემბერი 2019 00:59

    ყველა დროის ნომერ უნოოოოოო ფეხბურთელიშეეეე მესიშეეე heart_eyes heart_eyes

    14
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    პარტნიორები
    Flashscore.ge