დიეგო სიმეონე: ასეთი გოლის შემდეგ, მხოლოდ ტაშის დაკვრა შემიძლია

  • 2-12-2019, 16:01
  • დიეგო სიმეონე: ასეთი გოლის შემდეგ, მხოლოდ ტაშის დაკვრა შემიძლია

    "ბარსელონასთან" მატჩის შემდეგ, "ატლეტიკოს" მთავარმა მწვრთნელმა, დიეგო სიმეონემ კომენტარი გააკეთა.

    "ასეთი შესანიშნავი გოლის შემდეგ, მხოლოდ ტაშის დაკვრა შემიძლია. ეს კონტრშეტევა ძალიან საშიში იყო. მესიმ ლამაზი გოლი გაიტანა."

    "ბარსა" ასეთ სიტუაციებს მარტივად უმკლავდება. როცა მესი და სუარესი საფრთხის შექმნას ცდილობენ, ისინი იშვიათად ცდებიან." - ციტირებს დიეგო სიმეონეს სიტყვებს Standard.

    შეგახსენებთ, რომ გუშინდელი შეხვედრა 0-1 დასრულდა. მატჩის ერთადერთი გოლი "ბარსელონას" კაპიტანმა, ლიონელ მესიმ 86-ე წუთზე გაიტანა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    2 დეკემბერი 2019 20:23

    რატო შენ არ გქონდა ქოლგა? rage

    2
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    2 დეკემბერი 2019 20:18

    Magrad daasxes amas gulshematkivrebma iqneba nakrebisken miuwevs guli da niadags imzadebs messis motapvlit

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    2 დეკემბერი 2019 18:15

    "მესი და რონალდო თანაბარი დონის ფეხბურთელები არიან,თუმცა პორტუგალიელი უფრო მრავალმხრივია და მარტოს შეუძლია მატჩის ბედის გადაწყვეტა,როცა გუნდს არაფერი გამოსდის" - ჩოლო-ჩმორო, ახლა აღიარებ საუკეთესოობას???? ჩმორი ხარ!!!!!

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    2 დეკემბერი 2019 16:37

    რა გვეშველება რო წავა იმენა გაფიქრებაც არ მინდა :დდ რამე იქნება ისე :დდ

    14
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    2 დეკემბერი 2019 16:35

    შანსი არაა რონალდუ უფრო ევასებოდეს
    აი შენ ქართველი რომ ხარ, ქართველი უფრო გევასება თუ სომეხი(ძალიან დიდ პატივს ვცემ მეზობლებს, ქსენოფობიაში არ ჩამომართვათ)?!?!?!?!
    არგენტინელებსაც აქვთ თავიანთი ეროვნულობის შეგრძნება და არგენტინელს არგენტინელზე მეტად რატომ დაევასება ვიღაც სხვა?!
    თან ორივენი იტალიური ფესვების მქონე არგენტინებელი არიან innocent

    10
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    2 დეკემბერი 2019 16:33

    ციტატა: luka kule
    ციტატა: M10 S9 D11
    მაგრად ევასება ამას მესი

    რონალდუ უფრო

    ამას რომელიც უკეთესად თამაშობს იმ ვიქენდზე ის ევასება :დ

    4
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    2 დეკემბერი 2019 16:21

    ციტატა: M10 S9 D11
    მაგრად ევასება ამას მესი

    რონალდუ უფრო

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 დეკემბერი 2019 16:16

    მაგრად ევასება ამას მესი

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    2 დეკემბერი 2019 16:10

    სიმეონე ძალიან მაგარი მწვრთნელია <3

    9
    პარტნიორები
    Flashscore.ge