11 მესი vs 11 ვან დაიკი - ვინ მოიგებს? [VIDEO]

  • 1-12-2019, 15:16
  • 11 მესი vs 11 ვან დაიკი - ვინ მოიგებს? [VIDEO]

    ხვალ, პარიზში, "ოქროს ბურთის" რიგით 64-ე გამარჯვებული გამოვლინდება.

    ბოლო დღეებში გავრცელებული ინფომრაციით, ყველაზე პრესტიჟული ინდივიდუალური ჯილდო ლეო მესიმ მოიგო. მისი კონკურენტი კი "ლივერპულის" დაცვის ლიდერი ვირჯილ ვან დაიკი იყო.

    B/R Football-მა საინტერესო ექსპერიმენტი ჩაატარა - ვიდეოთამაშ FIFA20-ში 11 მესისგან შემდგარი გუნდი 11 ვან დაიკს დაუპირისპირა.

    შედეგი იხილეთ ვიდეოში.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    1 დეკემბერი 2019 22:45

    შეადარეთ ფეხბურთელები ერთმანეთს....მესის დაანებეთ თავი....ლეგენდა❤️...უკვე მენატრები ლიონელ....❤️

    5
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    Nicolaus_Geo წევრი [?]

    1 დეკემბერი 2019 22:44

    დდ მაგარი შედარება იყო რაა

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    1 დეკემბერი 2019 20:07

    ციტატა: Messiah
    აუ რონალდუმ სულ დაა..ევა ეს იუვენტუსი.... იმენა მძორია ტიპი გდია გუნდისთვის ზარალია... ადრე ერთი ამოსუნთქვით უგებდა ყველას და მომენტრბსაც ქმნიდა ოხრად .. ეხლა იმენა ყველა ამტჩში წვალობს...

    სარიმ საუკეთესო რონალდუ არის. იმდენი მაგას გაურჭეს სარი უკან.

    4
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    1 დეკემბერი 2019 18:16

    საინტერესო ფაქტი"
    ლეო მესი ყველა ოქროს ბურთს წვერგაპარსული შეხვდა

    ლეომ წელსაც გაიპარსა წვერები.
    აი საბუთიც...😅😄

    12
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    1 დეკემბერი 2019 17:34

    როგორც მოგეხსენებათ, ხვალ ცნობილი ფრანგული გამოცემა, France Football 2019 წლის ოქროს ბურთის მფლობელს გამოავლენს. გავრცელებული ცნობების თანახმად, ეს უპრესტიჟულესი ჯილდო "ბარსელონას" არგენტინელ მეგავარსკვლავს, ლიონელ მესის აქვს განაღდებული და ცერემონია მხოლოფ ფორმალობაღაა.

    ინტერნეტში დღეს ვირისულად გავრცელდა ფოტო, რომელზეც ოქროს ბურთის რეიტინგებია გამოსახული. როგორც ჩანს, "ბლაუგრანას" ათიანმა ჟურნალისტებისგან 446 ქულა დაიმსახურა და უახლოეს მდევარ ვირჯილ ვან დეიკს (382) საგრძნობლად აჯობა. მესამე პოზიციაზე მუჰამედ სალაჰი გავიდა (179), ხოლო მას კრიშტიანუ რონალდუ (133) და სადიო მანე 97

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 დეკემბერი 2019 16:29

    ციტატა: Messiah
    აუ რონალდუმ სულ დაა..ევა ეს იუვენტუსი.... იმენა მძორია ტიპი გდია გუნდისთვის ზარალია... ადრე ერთი ამოსუნთქვით უგებდა ყველას და მომენტრბსაც ქმნიდა ოხრად .. ეხლა იმენა ყველა ამტჩში წვალობს...

    ბონუჩიც კი იტანს გოლს და ეს იმენა ზარალია

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    1 დეკემბერი 2019 16:10

    ანუ ვან დაიკს დააკავეს აბრიქინებული? flushed

    1
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    1 დეკემბერი 2019 15:30

    11 მესიმ მოიგო 3-1 ანუ მესიმ მოიგო ოქროს ბურთი? 🤔

    8
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV