ერნესტო ვალვერდე: როცა მამა გეუბნება, რომ წვეულებაზე არ უნდა წახვიდე, ყოველთვის სახლში რჩები?

  • 30-11-2019, 23:46
  • ერნესტო ვალვერდე: როცა მამა გეუბნება, რომ წვეულებაზე არ უნდა წახვიდე, ყოველთვის სახლში რჩები?

    "ბარსელონას" მიერ გადაღებული დოკუმენტური ფილმის პრემიერამ, რომელიც რამდენიმე დღის წინ გაიმართა, კატალონიური კლუბის ფეხბურთელებისა და მწვრთნელის გარეშე ჩაიარა, რამაც ხელმძღვანელების გაბრაზება გამოიწვია. 

    "ბარსას" მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ, ამ თემაზე ჟურნალისტების მიერ დასმულ შეკითხვას უპასუხა. 

    "არ ვიცი, რატომ არ წავიდა არავინ. როცა სადღაც გიწვევენ, თავად ირჩევ, წახვიდე თუ არა. მე არ წავსულვარ. ეს რა არის? გამოძიება?"

    ვალვერდემ კომენტარი ჟერარ პიკეს იმ ვიდეოს შესახებაც გააკეთა, რომელშიც ესპანელი მცველი ამბობს, რომ ნიუ იორკში ნეიმართან ერთად წასვლის შესახებ მწვრთნელის აზრის გათვალისწინებას არ აპირებს. 

    "ეს კადრები არ მინახავს, ამიტომ არ ვიცი, ამაზე რა ვთქვა. როცა მამა გეუბნება, რომ წვეულებაზე არ წახვიდე, ყოველთვის სახლში რჩები?" - ციტირებს ვალვერდეს სიტყვებს Sport. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ძირს მადრიდი წევრი [?]

    1 დეკემბერი 2019 11:34

    შენ ჯობია იმაზე იფიქრო გასვლაზე გუნდი მოიყვანო პარიატკაში თორე ცოდოა დედაშენი

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 დეკემბერი 2019 10:55

    აუ შუა დღეს მაინც ყოფილიყო თამაში რა უბედურებააააა ეს ღამე

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    JUZI გულშემატკივარი [?]

    1 დეკემბერი 2019 10:16

    ამბიციური მაგრამ, უავტორიტეტო და უთავმოყვარეო არსება ხარ და მაგიტომ არ აქვს შენ ნათქვამს ფასი. მწვრთნელის სიტყვა, გუნდის ყველა წევრისთვის კანონი უნდა იყოს.

    14
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    1 დეკემბერი 2019 08:37

    მამაშენს შევე**თ შენი გაკეთებისთვის

    5
    გასულია
    Mesimxeci წევრი [?]

    1 დეკემბერი 2019 07:08

    ციტატა: BEQA BARCA
    წადი წადი წადი მხოლოდ წადი... ვაა ვინაა ეს წურბელა .....

    გეთანხმები ძმა მაგარი წურბელა შეგვეტენა

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    1 დეკემბერი 2019 03:38

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: MALUMA
    ოქროს ბურთის დაჯილდოება რომელ არხზე და რომელ საათზეა?

    უნივერსალი უშვებს,მაგრამ ზუსტი დრო არ ვიცი.

    პროგრამას გადავხედე, მაგრამ არ წერია.

    რა მოხდება ბარსელონასა და ატლეტიკოს მატჩში? - კონკურენტების ბრძოლა დიდად არ გვაინტერესებს, რადგან ჩვენ მხოლოდ ჩვენს თამაშებზე უნდა ვიყოთ ორიენტირებული", – ამბობს ზიდანი.
    მტყუვნის დდდ. ვითომ არ აინტერესებს

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 დეკემბერი 2019 02:06

    ეგ იმის ბრალია რო კვერცხები არ გაქვს მწვრთნელის სიტყვა კანონი უნდა იყოს ფეხბურთელისთვის მარა სად გაქვს შენ მაგის შნო

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ზ უ რ ა წევრი [?]

    1 დეკემბერი 2019 01:59

    ყველა ყ***ედ გთვლის შესაცოდავო ხომ ხვდები?სანამ დროა.

    5
    გასულია
    DiffeReNT წევრი [?]

    1 დეკემბერი 2019 00:49

    Xvale uechveli 1-3 dajdeba

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    1 დეკემბერი 2019 00:13

    ციტატა: MALUMA
    ოქროს ბურთის დაჯილდოება რომელ არხზე და რომელ საათზეა?

    უნივერსალი უშვებს,მაგრამ ზუსტი დრო არ ვიცი.

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    1 დეკემბერი 2019 00:04

    ციტატა: Don_Andresito
    და თავი ათასი რამით აქვს გამოტენილი.

    smile

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 დეკემბერი 2019 00:00

    ისე ვალვერდეს რო ეთქვა პიკესთვის არ წახვიდეო და ისიც არ წასულიყო უფრო მეტი უპატივცემულობა მექნებოდა პიკეს მიმართ :D ესეთ კაცს როგორ უნდა დაუჯერო რამე, ნეტა რასაც ეს ეუბნება იმ ყველალფერს საპირისპიროდ აკეთებდნენ მოედანზე რაღა გვიჭირდა. პროსტა პიკე რო პიტალოა ცალკე, არცმაგაზე ვიდავებ. იმიტო არ უნდათ გვარდიოლას მსგავსი მწვრთნელი, იმიტო უჭერს მხარს პირველ რიგში თითონ რო ესე ისერინოს, + მაგას დე ლიხტის ტრანსფერის ჩალშაშიც დიდ როლს ითამაშებდა და რა ენაღვლება, მწვრთნელი მონასავით, კონკურენტი არა, ავტორიტეტი იზამრაზარი მოუხედავად იმისა რო სულ არ ეკუთნის პიკეს დიდი გალვენის ქონდა გუნდში და პიკეა დღეს ფაქტიურად ბარსა. თამაშითაც ეგრე, როგორც პიკე გაფარჩაკდება ხოლმე ამ ბოოლო დროს საკმაოდ ხშირად ისე ემართება ბარსასაც. ავტორიტეტი უნდა ქონდეს ჩავის პუის და ინის მსგავსს იგროკებს რომლებიც ამ გავლეას არასდროს გამოიყენებენ ცუდად გუნდის დასაზარალებლად. და არა ცანცარა ინფანტილურ არშემდგარ კაცს რომელსაც ფეხბურთზე მეტად სხვა სპორტი იზიდავს და თავი ათასი რამით აქვს გამოტენილი.

    9
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:56

    ბართო დაესწრო პრემიერას და ფეხბურთელებმა და ვალვერდემ დაიკიდეს "პრეზიდენტი" ...... აუუუუ,რა საგიჟეთია გუნდში,რა უბედურებაააა....

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:55

    წადი წადი წადი მხოლოდ წადი... ვაა ვინაა ეს წურბელა .....

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:53

    იმენა ბიძინააა

    ან ძაან კაიფობს და სხვის ნერვებზე თამაშობს ან გონში არააა ესეც რას ამბობს

    9
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:53

    კლუბში აღარარის ურთიერთგაგებაა და გუნდურობაა. და ეს ძალიან ცუდია cold_sweat
    ყველა ცალცალკეაა და დაშლილია ყველაფერიიი.

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge