სტივენ ჯერარდი: მესი ოქროს ბურთს არ იმსახურებს

  • 30-11-2019, 23:35
  • სტივენ ჯერარდი: მესი ოქროს ბურთს არ იმსახურებს

    ლეგენდარულმა ინგლისელმა ნახევარმცველმა, სტივენ ჯერარდმა განაცხადა, რომ მიუხედავად ლიონელ მესის მიმართ დიდი სიმპათიებისა, არ მიიჩნევს, რომ არგენტინელს ოქროს ბურთის მოგება ეკუთვნის. 

    "რა თქმა უნდა, მესის ნომერ პირველი ფანი ვარ. ეს მოთამაშე ძალიან მიყვარს. 

    თუმცა თუ ვსაუბრობთ ერთი ფეხბურთელის მიერ ნაჩვენებ სტაბილურ შედეგზე, რომელმაც ჩემპიონთა ლიგაც მოიგო და აბსოლუტურად უშეცდომოდ ითამაშა, ეს აუცილებლად ნიშნავს იმას, რომ ოქროს ბურთი მას ეკუთვნის". - თქვა "ლივერპულის" ყოფილმა მოთამაშემ, რომელიც ახლა გლაზგოს "რეინჯერსს" წვრთნის. 

    მე-6 ოქროს ბურთისთვის ბრძოლაში მესის კონკურენტები ვირჯილ ვან დეიკი და კრიშტიანუ რონალდუ არიან. გამარჯვებულის ვინაობა ცნობილი 2 დეკემბერს გახდება. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Fc Barca Batumi წევრი [?]

    1 დეკემბერი 2019 23:56

    სტივენ რაებს ბოდიალობ!

    1
    გასულია
    .Gladiator. Culé [?]

    1 დეკემბერი 2019 11:12

    წადი წაუძინე ჯიგარო smiley

    1
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs

    http://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ

    FC Barcelona - The Guardiola System 2008-2012

    Samuel Eto'o: Madrid Cabron Saluda El Campeon
    გასულია
    zazo ფანი [?]

    1 დეკემბერი 2019 11:12

    სამით ერთზე ამან რო ხელები აუქნია მაყურებელს გასამხნევებლად მაშინ მივხვდი ვერ იყო მილანის საქმე კარგად ის ფინალიც ამან მოიგო ამან მისცა მოტივაცია გუნდს და ამისთვისაც უნდა მიეცათ ოქროს ბურთი მაშ მაგრამ... ვან დეიკს მესისთან მეტოქეობაც ეყოფა ინდივიდუალურად მესი ჯობდა წელს ყველას

    1
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    1 დეკემბერი 2019 07:11

    სტაბილურობაზე თუ ლაპარაკობ მესიზე სტაბილური ფეხბურთელი არ არსებობს

    8
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 დეკემბერი 2019 01:58

    იიი სტივიჯიი რახან ლივერპულელია ვირჯინა კი არ უნდა აულოკო
    ციტატა: Don_Andresito
    სტივი დიდ პატივს გცემ და სხვანაირად ვერც იტყოდი შენი ყოფილი გუნდის ფეხბურთელზე მარა ჯერ ერთი კაი ლუზერი ხარ შენც :D მერე მეორე, ყოველ ლიგამოგებულ გუნდს ყავს ერთი გამოკვეთილი უშეცდომო მცველი მარა ოქროს ბურთი ნომინირებულებიც არ არიან ხოლმე რა იდიოტური ლოგიკაა. ეგგრე ვარანი რო იყო შარშანწინ ტიპმა ლიგა და მსოფლიო ერთად მოიგო რაც მგონი არც ერთ ფეხბურთელს არ მოუგია ერთ წელს, უშეცდომოც იყო და გოლიც გაიტანა გამარჯვების მგონი ნახევარფინალში ან 1/8 ში მარა 10 ულშიც არ შეიყვანეს იმიტო რო მოდრიჩიო ესე შეპირდა ბაბუ ფაროსანას და მისცა კიდეც. და იმ ვარანის მერე ამ ვან დეიკმა რატო უნდა მოიგოს? პროსტა ტენდენციაა ეგეთი, ზის რამდენიმე პიტალო და გადაწყვეტენ ან გადაუწყვეტენ ზემოდან მოდით წელს ნახევარმცველს მივცეთო, ეძებენ ეძებენ და იპოვიან ვინმე მოდრიჩისნაირს, ავიწყდებათ რა ხახლს არ მისცეს თავის დროზე და რახან ნახევარმცველის ჯერია ტენიან დაუმსახურებელ პენალიმაზია ფინალწაგებულ კაცს, ეხლა თქვეს მცველის ჯერიაო და ძალიან ცდილობენ ყველაფერს აკეთებენ სამაგიისოდ და იმედია არ გამოუვათ. შემდეგ წელს ალბათ მეკარის ჯერი მოვა, მერე მოდით სკამის იგროკს მივცეთო და ეგრე. მესის მართლა კარგი წელი ქონდა და იმიტო ვამბობ, თორე ზოგადად მესი ისეთ თამასაზეა და ისეთ ლეველზე, როცა გუნდურ დიდ ტიტულს არ იგებს, არც ინდივიდუალური უნდა მისცე. მე არ ვარ მომხრე ლიგამოუგებელ მესის ოქრო მისცენ მარა წელს და თან ვან დეიკთან ბრძოლაში 1000-მაგად ეკუთნის. თორე თუ არ მიცემა იყო 2012 ში არ უნდა მიეცათ, ინიესტამ ევრო 2012 ზე იფრინა, ტიტული დადო და ჩემი ფეხები. დაჟე 2012 ში უფრო ეკუთნოდა ინის ოქრო ვიდრე 2010 ში იმიტო რო 12 ში უკვე გამოკვეთილი ლიდერი იყო ნაკრების. და საქმე ბოლომდე მიიყვანა ზოგიერთებისგან განსხვავებით. არავინ თქვას ესპანეთს მაგარი ნაკრები ყავდა და ხორვატიას არაოო, იდეალურად თამაშობდა ნაკრებში თითოეული ხოვარი, არც ლოვრენი ჩამოუარდებოდა რამოსს, რაკიტიჩი ჩავის და ბროზოვიჩი ალონსოს, მეკარე ტოპ დონეზე იყო და რებიჩი პერიშიჩი ფრინავდნენ.

    2012 წელს მესიმ ისეთი რამე გააკეთა მარტო მაგიტი უნდა მიეცათ ოქროს ბურთი მასტი გინესის რეკორდებში შევუდა კალენდარულ წელს გატანილი გოლების მიხედვით რაის ინიესტას ეკუთვნოდა

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    1 დეკემბერი 2019 00:03

    2012 წელს მესიმ 91(!!!!!!!!) გოლი გაიტანა და ინიესტას რანაირად ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი??? ოქროს ბურთი არის ი ნ დ ი ვ ი დ უ ა ლ უ რ ი ჯილდო და ფეხბურთელმა,რომელმაც "ფეხბურთის მეფის" საუკუნის რეკორდი მოხსნა,რანაირად არ ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი??? მესიმ რაც მოიგო,ყველაფერი დამსახურებულად გადასცეს,მათ შორის 2010 წელს და კიდევ ბევრჯერ იმსახურებდა ოქროს ბურთს!

    23
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:55

    სტივი დიდ პატივს გცემ და სხვანაირად ვერც იტყოდი შენი ყოფილი გუნდის ფეხბურთელზე მარა ჯერ ერთი კაი ლუზერი ხარ შენც :D მერე მეორე, ყოველ ლიგამოგებულ გუნდს ყავს ერთი გამოკვეთილი უშეცდომო მცველი მარა ოქროს ბურთი ნომინირებულებიც არ არიან ხოლმე რა იდიოტური ლოგიკაა. ეგგრე ვარანი რო იყო შარშანწინ ტიპმა ლიგა და მსოფლიო ერთად მოიგო რაც მგონი არც ერთ ფეხბურთელს არ მოუგია ერთ წელს, უშეცდომოც იყო და გოლიც გაიტანა გამარჯვების მგონი ნახევარფინალში ან 1/8 ში მარა 10 ულშიც არ შეიყვანეს იმიტო რო მოდრიჩიო ესე შეპირდა ბაბუ ფაროსანას და მისცა კიდეც. და იმ ვარანის მერე ამ ვან დეიკმა რატო უნდა მოიგოს? პროსტა ტენდენციაა ეგეთი, ზის რამდენიმე პიტალო და გადაწყვეტენ ან გადაუწყვეტენ ზემოდან მოდით წელს ნახევარმცველს მივცეთო, ეძებენ ეძებენ და იპოვიან ვინმე მოდრიჩისნაირს, ავიწყდებათ რა ხახლს არ მისცეს თავის დროზე და რახან ნახევარმცველის ჯერია ტენიან დაუმსახურებელ პენალიმაზია ფინალწაგებულ კაცს, ეხლა თქვეს მცველის ჯერიაო და ძალიან ცდილობენ ყველაფერს აკეთებენ სამაგიისოდ და იმედია არ გამოუვათ. შემდეგ წელს ალბათ მეკარის ჯერი მოვა, მერე მოდით სკამის იგროკს მივცეთო და ეგრე. მესის მართლა კარგი წელი ქონდა და იმიტო ვამბობ, თორე ზოგადად მესი ისეთ თამასაზეა და ისეთ ლეველზე, როცა გუნდურ დიდ ტიტულს არ იგებს, არც ინდივიდუალური უნდა მისცე. მე არ ვარ მომხრე ლიგამოუგებელ მესის ოქრო მისცენ მარა წელს და თან ვან დეიკთან ბრძოლაში 1000-მაგად ეკუთნის. თორე თუ არ მიცემა იყო 2012 ში არ უნდა მიეცათ, ინიესტამ ევრო 2012 ზე იფრინა, ტიტული დადო და ჩემი ფეხები. დაჟე 2012 ში უფრო ეკუთნოდა ინის ოქრო ვიდრე 2010 ში იმიტო რო 12 ში უკვე გამოკვეთილი ლიდერი იყო ნაკრების. და საქმე ბოლომდე მიიყვანა ზოგიერთებისგან განსხვავებით. არავინ თქვას ესპანეთს მაგარი ნაკრები ყავდა და ხორვატიას არაოო, იდეალურად თამაშობდა ნაკრებში თითოეული ხოვარი, არც ლოვრენი ჩამოუარდებოდა რამოსს, რაკიტიჩი ჩავის და ბროზოვიჩი ალონსოს, მეკარე ტოპ დონეზე იყო და რებიჩი პერიშიჩი ფრინავდნენ.

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:54

    მოკლედ ლივერპულის ყოფილმა ახლანდელის ტყავი არ დახია.
    ჯერარდ იდი ინახულე.

    5
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:51

    შენ საერთოდ მესის ფეხბურთს არ გიყურებია მგონი. ტიპმა მთელი ბარსა ათრია 🤣😂

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:49

    იმსახურებს სტივენო და მიიღებს კიდეც 2 დეკემბერს! joy

    8
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge