უსმან დემბელე ყატარში იმკურნალებს

  • 30-11-2019, 18:26
  • უსმან დემბელე ყატარში იმკურნალებს

    "ბარსელონას" ფრანგი თავდამსხმელი, უსმან დემბელე, მკურნალობის კურსის გასავლელად ყატარში გაემგზავრება. 

    ყატარში, დაახლოებით ერთი წლის წინ, სამუელ უმტიტიმაც იმკურნალა, რომელიც კატალონიაში გამოჯანმრთელებული დაბრუნდა, თუმცა განმეორებითი ტრავმები მაინც მიიღო და საუკეთესო ფორმაში ჯერ კიდევ არ არის. 

    დემბელემ დაზიანება დორტმუნდის "ბორუსიასთან" მატჩში მიიღო, როცა ახტომის შემდეგ უხერხულად დაეცა. ექიმების დასკვნით, ის თამაშს 10 კვირის შემდეგ შეძლებს. 

    უსმანის გამოჯანმრთელების პროცესს დოჰაში მეთვალყურეობას "ბარსელონას" ექიმები გაუწევენ. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:46

    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რაიკარდს არავინ უკარგავს ღვაწლს,მაგრამ 2008 წელს რა ერქვა? 18 ქულით ჩამორჩა სამეფო მონებს,გააკეთა "კორიდორი" "ბერნალეოზე" , წააგო სამარცხვინოდ,4-1 და გავიდა მეოთხე ადგილზე. ლიგის ნახევარფინალი ისე წააგო,რომ კარში ვერ დაურტყა მანჩესტერს.
    ამის შემდეგ მოდის გვარდი და ..............
    ნუ, რა ვთქვა არ ვიცი. ეტყობა ვინ ერკვევა(ან რა გარკვევა უნდა,უბრალოდ ფაქტებია) და ვინ "ჰეითერია"!

    მაიცა და ეხლა ვალვერდემ რო.რეკორდული მაჩვენებელი დაუდო რას მეტყვი მაგაზე ? )))) არ მინდა ეს ოცნებასავით ლაპარაკი წარსულზე. ეს ქნა ის ქნა. რაც ქნა ეგ იყო და მაგის მერე ვერაფერი უქნია. ბარსაში ყველას ერევა და გვარდიოლა რო.მიხვდა ერეოდა მოძუძგა ეგ იყო და ეგ.

    ვალვერდე რა შუაშია? მსოფლიოში უძლიერესი შემადგენლობა ყავდა რაიკარდს და სამარცხვინოდ დაასრულა 2008 წელი,მერე მოვიდა გვარდი,დაიმატა ალვეში,კეიტა და პიკე,დააწინაურა ბუსი,პედრო და შექმნა ყველა დროის საუკეთესო გუნდი! სხვაგან რა ქნა არ მაინტერესებს(მიუხედავად იმისა,რომ ყველგან მაგარი იყო),ბარსა მან აქცია საუკეთესოდ,მესიმ მის ხელში მოიგო 4 ოქროს ბურთი და მაგ პერიოდში ვითამაშეთ ზღაპრული ფეხბურთი.
    ამის შემდეგ,გვარდის დასაკნინებლად,ვალვერდეს ხსენება ალოგიკურია!
    ის ფაქტი,რომ "ბილბაომ" 19 ქულით აჯობა სამეფო მონებს,გასულ სეზონში,ეს მხოლოდ მათ სისუსტეზე მეტყველებს,ისევე როგორც ბარსას უძლურებასთან ასოცირდება 2008 წელს,18 ქულით წაგებული ლალიგა.

    კარგია მაგას რომ მიხვდი. )) მაგრამ უძლიერესი შემადგენლობა რაიკარდს ჰყავდაო ცოტა უხერხულია მაგის თქმა. გვარდიოლას რაც სასტავი ჰყავდა არცერთს არ ჰყოლია.

    რას მივხვდი? ვერ მივხვდი რა იგულისხმე!
    რაც გვარდის ჰყავდა,იგივე ჰყავდა რაიკარდს,პლუს გაუჩო,დეკო,ძამბროტა და ტურამი,ანუ ბევრად ძლიერი შემადგენლობა,ვიდრე გვარდის! პიკე,ბუსი,პედრო,კეიტა და ალვეში გვარდიმ აქცია უმაღლეს დონედ და ეს მხოლოდ მის პროფესიონალიზმს უსვამს ხაზს!

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:45

    გუარდიშეე ყველა დროის ნომერ უნო მწვრთნელიშეე :დ

    3
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:36

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რაიკარდს არავინ უკარგავს ღვაწლს,მაგრამ 2008 წელს რა ერქვა? 18 ქულით ჩამორჩა სამეფო მონებს,გააკეთა "კორიდორი" "ბერნალეოზე" , წააგო სამარცხვინოდ,4-1 და გავიდა მეოთხე ადგილზე. ლიგის ნახევარფინალი ისე წააგო,რომ კარში ვერ დაურტყა მანჩესტერს.
    ამის შემდეგ მოდის გვარდი და ..............
    ნუ, რა ვთქვა არ ვიცი. ეტყობა ვინ ერკვევა(ან რა გარკვევა უნდა,უბრალოდ ფაქტებია) და ვინ "ჰეითერია"!

    მაიცა და ეხლა ვალვერდემ რო.რეკორდული მაჩვენებელი დაუდო რას მეტყვი მაგაზე ? )))) არ მინდა ეს ოცნებასავით ლაპარაკი წარსულზე. ეს ქნა ის ქნა. რაც ქნა ეგ იყო და მაგის მერე ვერაფერი უქნია. ბარსაში ყველას ერევა და გვარდიოლა რო.მიხვდა ერეოდა მოძუძგა ეგ იყო და ეგ.

    ვალვერდე რა შუაშია? მსოფლიოში უძლიერესი შემადგენლობა ყავდა რაიკარდს და სამარცხვინოდ დაასრულა 2008 წელი,მერე მოვიდა გვარდი,დაიმატა ალვეში,კეიტა და პიკე,დააწინაურა ბუსი,პედრო და შექმნა ყველა დროის საუკეთესო გუნდი! სხვაგან რა ქნა არ მაინტერესებს(მიუხედავად იმისა,რომ ყველგან მაგარი იყო),ბარსა მან აქცია საუკეთესოდ,მესიმ მის ხელში მოიგო 4 ოქროს ბურთი და მაგ პერიოდში ვითამაშეთ ზღაპრული ფეხბურთი.
    ამის შემდეგ,გვარდის დასაკნინებლად,ვალვერდეს ხსენება ალოგიკურია!
    ის ფაქტი,რომ "ბილბაომ" 19 ქულით აჯობა სამეფო მონებს,გასულ სეზონში,ეს მხოლოდ მათ სისუსტეზე მეტყველებს,ისევე როგორც ბარსას უძლურებასთან ასოცირდება 2008 წელს,18 ქულით წაგებული ლალიგა.

    კარგია მაგას რომ მიხვდი. )) მაგრამ უძლიერესი შემადგენლობა რაიკარდს ჰყავდაო ცოტა უხერხულია მაგის თქმა. გვარდიოლას რაც სასტავი ჰყავდა არცერთს არ ჰყოლია.

    0
    --------------------
    № 10
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:31

    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რაიკარდს არავინ უკარგავს ღვაწლს,მაგრამ 2008 წელს რა ერქვა? 18 ქულით ჩამორჩა სამეფო მონებს,გააკეთა "კორიდორი" "ბერნალეოზე" , წააგო სამარცხვინოდ,4-1 და გავიდა მეოთხე ადგილზე. ლიგის ნახევარფინალი ისე წააგო,რომ კარში ვერ დაურტყა მანჩესტერს.
    ამის შემდეგ მოდის გვარდი და ..............
    ნუ, რა ვთქვა არ ვიცი. ეტყობა ვინ ერკვევა(ან რა გარკვევა უნდა,უბრალოდ ფაქტებია) და ვინ "ჰეითერია"!

    მაიცა და ეხლა ვალვერდემ რო.რეკორდული მაჩვენებელი დაუდო რას მეტყვი მაგაზე ? )))) არ მინდა ეს ოცნებასავით ლაპარაკი წარსულზე. ეს ქნა ის ქნა. რაც ქნა ეგ იყო და მაგის მერე ვერაფერი უქნია. ბარსაში ყველას ერევა და გვარდიოლა რო.მიხვდა ერეოდა მოძუძგა ეგ იყო და ეგ.

    ვალვერდე რა შუაშია? მსოფლიოში უძლიერესი შემადგენლობა ყავდა რაიკარდს და სამარცხვინოდ დაასრულა 2008 წელი,მერე მოვიდა გვარდი,დაიმატა ალვეში,კეიტა და პიკე,დააწინაურა ბუსი,პედრო და შექმნა ყველა დროის საუკეთესო გუნდი! სხვაგან რა ქნა არ მაინტერესებს(მიუხედავად იმისა,რომ ყველგან მაგარი იყო),ბარსა მან აქცია საუკეთესოდ,მესიმ მის ხელში მოიგო 4 ოქროს ბურთი და მაგ პერიოდში ვითამაშეთ ზღაპრული ფეხბურთი.
    ამის შემდეგ,გვარდის დასაკნინებლად,ვალვერდეს ხსენება ალოგიკურია!
    ის ფაქტი,რომ "ბილბაომ" 19 ქულით აჯობა სამეფო მონებს,გასულ სეზონში,ეს მხოლოდ მათ სისუსტეზე მეტყველებს,ისევე როგორც ბარსას უძლურებასთან ასოცირდება 2008 წელს,18 ქულით წაგებული ლალიგა.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 23:15

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რაიკარდს არავინ უკარგავს ღვაწლს,მაგრამ 2008 წელს რა ერქვა? 18 ქულით ჩამორჩა სამეფო მონებს,გააკეთა "კორიდორი" "ბერნალეოზე" , წააგო სამარცხვინოდ,4-1 და გავიდა მეოთხე ადგილზე. ლიგის ნახევარფინალი ისე წააგო,რომ კარში ვერ დაურტყა მანჩესტერს.
    ამის შემდეგ მოდის გვარდი და ..............
    ნუ, რა ვთქვა არ ვიცი. ეტყობა ვინ ერკვევა(ან რა გარკვევა უნდა,უბრალოდ ფაქტებია) და ვინ "ჰეითერია"!

    მაიცა და ეხლა ვალვერდემ რო.რეკორდული მაჩვენებელი დაუდო რას მეტყვი მაგაზე ? )))) არ მინდა ეს ოცნებასავით ლაპარაკი წარსულზე. ეს ქნა ის ქნა. რაც ქნა ეგ იყო და მაგის მერე ვერაფერი უქნია. ბარსაში ყველას ერევა და გვარდიოლა რო.მიხვდა ერეოდა მოძუძგა ეგ იყო და ეგ.

    0
    --------------------
    № 10
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 22:34

    რაიკარდს არავინ უკარგავს ღვაწლს,მაგრამ 2008 წელს რა ერქვა? 18 ქულით ჩამორჩა სამეფო მონებს,გააკეთა "კორიდორი" "ბერნალეოზე" , წააგო სამარცხვინოდ,4-1 და გავიდა მეოთხე ადგილზე. ლიგის ნახევარფინალი ისე წააგო,რომ კარში ვერ დაურტყა მანჩესტერს.
    ამის შემდეგ მოდის გვარდი და ..............
    ნუ, რა ვთქვა არ ვიცი. ეტყობა ვინ ერკვევა(ან რა გარკვევა უნდა,უბრალოდ ფაქტებია) და ვინ "ჰეითერია"!

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 22:07

    ეჰ აქ ზოგს მართლა რო ესმოდეს თავში რაიკაარდს დააყენებდა და არა გვარდიოლას. მთავარი ერა აღმასვლა რაიკაარდს ეკუთვნის და არა გვარდიოლას. გვარდიოლამ პროსტა დახვეწა. ვინც ცოტა ასაკში არის იმან კი იცის. პეპის ამპარტავანი დდს არ გავკარი ტიპმა ბარსა მიატოვა და გაიქცა შეიხებში. შეხედე შე კეთილძაღლო ვენგერს ან სერ ალექს. ყველაფერი ჩადეს გუნდში. სად გარბიხარ მითუმეტეს იძახი ბარსა ჩემიაო. მაგიტომ არ მევასება მაგის მერე. ყველას თავის აზრი აქვს მარა ეგ არასწორია. ეგ ბარას შწდეგს ვერსად ვერ დადებს და ეს ყველამ კარგად იცით. კლოპი კიდევ იმიტო მევასა ამ ბოლო დროს სადაც იყო რაღაც დონეზე გასწია გუნდი და სახელი გაუთქვა.

    1
    --------------------
    № 10
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 21:46

    მოკლდ ხანდახან დედა კომენტარები ჩიტავს აქ. მალე ჰალამადრიდს ვაჯობებთ

    1
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 21:31

    ფებურთის მოყვარულმა ადამიანმა მინიმუმ უნდა დაფასოს ეს ორი ადამიაი კლოპი და გვარდიოლა, ორივე თანამედროვების უდიდესი მწვრთნელია ამას არ უნდა ზედმეტი საუბარი. და არცერთს არაფერი აქვთ აწი დასამტკიცებელი. 2დღის წინ ორივე ინგლისური ფეხბურთის დიდების დარბაზში შეიყვანეს. მითუმეტეს გვარდიოლამ იმდენი რაღაც გაეთა თანამწდროვე ფეხბურთში ბოლო ათი წელი რომელიც ისტორიას სამუდამოდ დარჩება. და ერთი ჩაგდებლი თამაში ან თუმდაც ჩაგდებული სეზონი ვერანაირად დაკნინებს მაგ ადამიანს, და არც უდა დააკნინოს ფეხბურთში პატარა მაინც თუ გაეგება , თუ პიროვნულად ვერ იტან რათქმაუნდა.

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 21:28

    მეკარისა და მცველის რეკორდული ტრანსფერი განახორციელა ჰერ შიზოფრენიკმა და თურმე კაპიკს არ ხარჯავს ისე იგებს. ჰაჰჰაააა,რას წერენ ვერ ხვდებიან. გვარდისთან კლოპი ვერ მივა ვერაააა. ჯერ სეზონი არ დასრულებულა და მერე ვილაპარაკოთ. წაიღეს ტვინი ჰეითერებმა!

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 21:27

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Dat-
    მეც მაგას ვამბობ მესი ინი და ჩავი რომ არ ყოლოდა ვერაფერს ვერ მიაღწევდა. როცა გუნდში ლეგენდა ახალგაზდები გყავს რაღა უნდა ქნა მაგის ადგილას ლიგა არ უნდა გაემაზა მარა ქინძია რა. სიტიში რამდენი ჩაყარა მარა რად გინდა ორი ეპლ მოიგო. კლოპმა კიდე ერთ ზამენაში ლიგა გაუჯეთა ეხლა კიდე ეპლს დაუდებს. თან არ დაგავიწყდეს ორჯერ ზედიზედ გავიდა ფინალში კლოპი. წინაზე რეალის თემა იყო. პროსტა მე თუ ფეხბურთი არ მესმის და შენ გესმის მაშინ ამიხსენი როგორ მოხდა ასეთი რამ. ბაიერნშიც რამდენი გადაყარა მარა მარტო ბუნდეალიგა დადო. სიტიმ კიდე გვარდიოლა იმიტო მიიწვია ეგონა ლიგას მოიგებდა მარა რას იზამ. )))

    აი მაგაზე როცა საუბარია სულ ვკაიფობ. აი კლოპსო საერთოდ არ დასჭირდა ტრანსფერები ისე მიაღწია წარმატებასო დდ კაცო კარიუსი რატო გაუშვა და ამხელა თანხა რატო გადაიხადა ალისონში? რატო იყიდა ვან დაიკი? ფაბინიო? კი ბევრი იგროკი აათამაშა, მარა რო ამბობენ ლიჩნად კლოპის დამსახურებაა ეს ყველაფერიო რავი. მითუმეტეს არსებობს შესაძლებლობა რო კლოპის გუნდს ტიტული არ ჰქონოდა. დავასხი ვალვერდეს თავზე.

    მე არ ვამბობ რომ ტრანსფერი არ გააკეთა მაგრამ სიტის ფინანსები და ლივერპულის გადახედე ერთი რამდენით მეტი დახარჯა სიტიმ. მერე ვისაუბროთ ტრანსფერებზე.

    0
    --------------------
    № 10
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 21:20

    ციტატა: Dat-
    მეც მაგას ვამბობ მესი ინი და ჩავი რომ არ ყოლოდა ვერაფერს ვერ მიაღწევდა. როცა გუნდში ლეგენდა ახალგაზდები გყავს რაღა უნდა ქნა მაგის ადგილას ლიგა არ უნდა გაემაზა მარა ქინძია რა. სიტიში რამდენი ჩაყარა მარა რად გინდა ორი ეპლ მოიგო. კლოპმა კიდე ერთ ზამენაში ლიგა გაუჯეთა ეხლა კიდე ეპლს დაუდებს. თან არ დაგავიწყდეს ორჯერ ზედიზედ გავიდა ფინალში კლოპი. წინაზე რეალის თემა იყო. პროსტა მე თუ ფეხბურთი არ მესმის და შენ გესმის მაშინ ამიხსენი როგორ მოხდა ასეთი რამ. ბაიერნშიც რამდენი გადაყარა მარა მარტო ბუნდეალიგა დადო. სიტიმ კიდე გვარდიოლა იმიტო მიიწვია ეგონა ლიგას მოიგებდა მარა რას იზამ. )))

    აი მაგაზე როცა საუბარია სულ ვკაიფობ. აი კლოპსო საერთოდ არ დასჭირდა ტრანსფერები ისე მიაღწია წარმატებასო დდ კაცო კარიუსი რატო გაუშვა და ამხელა თანხა რატო გადაიხადა ალისონში? რატო იყიდა ვან დაიკი? ფაბინიო? კი ბევრი იგროკი აათამაშა, მარა რო ამბობენ ლიჩნად კლოპის დამსახურებაა ეს ყველაფერიო რავი. მითუმეტეს არსებობს შესაძლებლობა რო კლოპის გუნდს ტიტული არ ჰქონოდა. დავასხი ვალვერდეს თავზე.

    2
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 21:02

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Dat-
    ფუ ბლა რა ვანძი რამეა ეს გვარდიოლა. ახლა ვრწმუნდები ბარსაში მესი ჩავი ინიესტა და კიდევ რამოდენიმე რომ არ ყოლოდა ამხელა სახელს ვერ გაიკეთებდა. ტიპმა ნიუკასლს ვერ მოუგო. კლოპს ჰყავს დათრეული რასაც ქვია. )))

    წინა ორ სეზონში ვინ ვის ჰყავდა დათრეული? მინიმუმ მასე არ უნდა ლაპარაკობდა გვარდიოლაზე თუ ფეხბურთი გიყვარს, რო არა პეპი ვინც შენ ჩამოთვალა გგონია ამ დონის იგროკები გახდებოდნენ? კი იქნებოდნენ, მარა მწვერვალზე პეპმა აიყვანა ისინი. ზერელედ უყურებ შენ გვარდიოლას და ჰეითერი ხარ უბრალოდ, სხვას ვერაფერს ვიტყვი შენი კომენტარებიდან გამომდინარე.

    მეც მაგას ვამბობ მესი ინი და ჩავი რომ არ ყოლოდა ვერაფერს ვერ მიაღწევდა. როცა გუნდში ლეგენდა ახალგაზდები გყავს რაღა უნდა ქნა მაგის ადგილას ლიგა არ უნდა გაემაზა მარა ქინძია რა. სიტიში რამდენი ჩაყარა მარა რად გინდა ორი ეპლ მოიგო. კლოპმა კიდე ერთ ზამენაში ლიგა გაუჯეთა ეხლა კიდე ეპლს დაუდებს. თან არ დაგავიწყდეს ორჯერ ზედიზედ გავიდა ფინალში კლოპი. წინაზე რეალის თემა იყო. პროსტა მე თუ ფეხბურთი არ მესმის და შენ გესმის მაშინ ამიხსენი როგორ მოხდა ასეთი რამ. ბაიერნშიც რამდენი გადაყარა მარა მარტო ბუნდეალიგა დადო. სიტიმ კიდე გვარდიოლა იმიტო მიიწვია ეგონა ლიგას მოიგებდა მარა რას იზამ. )))

    0
    --------------------
    № 10
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 20:54

    თუ ამან სწორი ცხოვრებით არ იცხოვრა, ფიზიკურ ვარჯიშებს არ მიმართა, სწორად არ იკვება, ამისგან არაფერი არ გამოვა. შუშაა და ასეთად დარჩება. მწვრთნელის ბრალიაო, ფიზიკურ ვარჯიშებს არ აქცევსო ყურადღებას, მაშინ აიყვანე პირადი მწვრთნელი და მიხედე თავს. მაგრამ მაშინ ვიდეო თამაშები ვინ ითამაშოს და ნაგავი ვინ ჭამოს. არაპროფესიონალურად უდგება საქმეს და აი შედეგიც, ყოველ თვე იტრამვება.

    2
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 20:52

    ლივერპულმაც იგემა სწრაფი გოლი.🤣😂

    0
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 20:16

    ციტატა: Dat-
    ფუ ბლა რა ვანძი რამეა ეს გვარდიოლა. ახლა ვრწმუნდები ბარსაში მესი ჩავი ინიესტა და კიდევ რამოდენიმე რომ არ ყოლოდა ამხელა სახელს ვერ გაიკეთებდა. ტიპმა ნიუკასლს ვერ მოუგო. კლოპს ჰყავს დათრეული რასაც ქვია. )))

    წინა ორ სეზონში ვინ ვის ჰყავდა დათრეული? მინიმუმ მასე არ უნდა ლაპარაკობდა გვარდიოლაზე თუ ფეხბურთი გიყვარს, რო არა პეპი ვინც შენ ჩამოთვალა გგონია ამ დონის იგროკები გახდებოდნენ? კი იქნებოდნენ, მარა მწვერვალზე პეპმა აიყვანა ისინი. ზერელედ უყურებ შენ გვარდიოლას და ჰეითერი ხარ უბრალოდ, სხვას ვერაფერს ვიტყვი შენი კომენტარებიდან გამომდინარე.

    9
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 20:05

    ფუ ბლა რა ვანძი რამეა ეს გვარდიოლა. ახლა ვრწმუნდები ბარსაში მესი ჩავი ინიესტა და კიდევ რამოდენიმე რომ არ ყოლოდა ამხელა სახელს ვერ გაიკეთებდა. ტიპმა ნიუკასლს ვერ მოუგო. კლოპს ჰყავს დათრეული რასაც ქვია. )))

    1
    --------------------
    № 10
    გასულია
    bleck წევრი [?]

    30 ნოემბერი 2019 19:59

    ეს ვანდეიკი რამ გაგიჯა 26 წუთია და ლივეკპული 2-0 იგებს და ორივე ვანდეიკმა გაიტანა. რიალიდანავ 2 მცვრლებმა გაიტანეს. რამისმა და კარვახალმა. მარა ვანდეიკმა გადუბლა. 😆

    1
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 19:52

    ციტატა: ferreira10
    ვარი კიარა არაფერი არ შველი მადრიდს. 3 პენალტიდან ერთი და დეს მარტო. სხვა გზა არ ქონდათ იმდენად აშკარა იყო რამოსის იდაყვი თორე მაგასაც არდადებდნენ დარწმინებული ვარ. მინიმუმ ქულა უდა დაეკარგა რეალს დღეს მაგრამ ესეთია მადრიდული სამართალი რას ვიზამთ. სასაცილოა ეს ყველაფერი. ფლორენტინო შენ ჯიშ ჯილაკში ირბინა ალეშ ვიდალმა დღედა ღამ.

    ბათუმი - ჩიხურას მატჩში რო აშკარად ჩიხურას კარში პენალტი იყო ეგრე.
    პს. მოკლედ ყველაფერს აკეთებენ რო ბათუმი არ გახდეს ჩემპიონი და დინამო თბილისი უნდა გახადონ როგორმე.🤬🤬🤬😡

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 19:50

    ციტატა: barca`barca
    ხვალინდელ თამაშზე რას ფიქრობთ?? უეჭველი 3 ქულა გვჭირდება((( რეალი წამოგვეწევა

    წამოწეულია რამდენი ხანია უკვე.
    დღეს გადაგვასწრო ნუ 1 ტურით წინააა,

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge