"ლივერპულთან" მატჩის შესვენებაზე ალბას პანიკური შეტევა ჰქონდა - [VIDEO]

  • 30-11-2019, 13:59
  • "ლივერპულთან" მატჩის შესვენებაზე ალბას პანიკური შეტევა ჰქონდა - [VIDEO]

    "ბარსელონას" გასულ სეზონზე გადაღებულ დოკუმენტურ ფილმში, "Matchday", არაერთი ძალიან საინტერესო ეპიზოდია შესული. მათ შორისაა "ლივერპულთან" განცდილი გამანადგურებელი მარცხის შესვენების დროს ჟორდი ალბას ეპიზოდი.

    "ენფილდზე" გამართული მატჩის მე-7 წუთზე "ლივერპულმა" გოლი ალბას შეცდომის შედეგად გაიტანა. ამის მიუხედავად, შესვენებაზე, "ბარსელონას", ორრაუნდიან დაპირისპირებაში, ორბურთიანი უპირატესობა ჰქონდა. თუმცა, როგორც ჩანს, კატალონიელ მარცხენა მცველს ზეწოლასთან გამკლავება მაინც ძალიან უჭირდა.

    კადრში ჩანს, რომ ალბას ტირილისა და მობოდიშების გამო, ერნესტო ვალვერდეს ფეხბურთელებისადმი მიმართვის შეწყვეტა უწევს. როგორც ჩანს, ჟორდის, იმ მომენტში, პანიკური შეტევა ჰქონდა.

    მე-2 ტაიმში კი გაირკვა, რომ პრობლემები არა მხოლოდ ალბას ჰქონდა...


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    beqa 26 წევრი [?]

    1 დეკემბერი 2019 02:04

    ციტატა: Don_Andresito
    ნახე სუფთა ხელი რამოსზე, პიკეზე სმგავსი პენალი დაგვიდეს ჩვნეც, ეხლა ვიდალი მოჩეხა და :D:D:D:D:D არ ვიცი ძმაო არ ვიცი. რაღაცნაირიც კი ვერ გააპრავებდა ამას. და ვიდეო რეფერი იმენა არაფერს აკეთებს. მსაჯიც არ მიდის სანახავად ნაგლად. ყურში მგონი ფლორო ელაპრაკება. და გიორგი კალატოზის ოჯახს შე...ცა მთელმა ალეიშ ვიდალის სანათესაომ ამ კომენტარებისთვის და სილკის დედას დააყოლა ვაკასომ მაგ სლეს რო აყვანინებენ რეალის თამაშს

    ეხლა რაღას იტყვი სლეო კალატოზო, იჩქარა სმაჯმაო :D ტიპმა იმენა მუშტი გლიჯა სახეზე და ხო არ იჩქარა ბარათის მიცემაო :D ეს კუტუ კომენტატორი, არაპროფესიონალი

    ეხლა რომ მოვიდეს შენთან კალატოზი და რო ჩაგჩაროს პირში 1 რაღაცა ხო ხარ ღირსი

    4
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 21:08

    ციტატა: 7coutinho7
    ციტატა: vitorborbafereira
    ასეთ მდგომარეობაში მყოფი ნებისმიერი მოთამაშე რომ უნდა შეიცვალოს მაგას რათ უნდა ბევრი ფილოსოფია და მწვრთნელობა

    ქვეშაჯვია ფუუფ, იტირა და ბოლომდე მოკლა გასახდელში რამე თუ იყო საბრძოლო

    მაგრად მიკვირს ამ დროს ვინმე როგორ არ ადგა და არ დააჯვა ან რაღაცა კაცური სიტყვებით არ მიმართა გუნდს

    ასე წერით ადვილია ყველაფერი :) ადამიანია ისიც ძაან რთული მომენტი იყო დაკარგა კონტროლი კი ფეხბურთია მაგრამ არაფრისგან ვართ დაზღვეულები ემოციებს ყველა ვერ მოთოკავს თითოეულ მომენტში ახლა არ დამიწყო ამ დონის გუნდია და ასე უნდა ქნას ისე მეც ფეხბურთელი ვიყავი 10 წელი და ვიცი რაც არის და როგორ... მარტივი მისახვედრია როგორი რთული მომენტი იყო ასე ყველაფერს მარტივად რომ ვუყუროთ ყველაფერს ადამიანის ბუნება ამდენს ვერ გაწვდება :))


    ფეხბურთელი შესვენებაზე ტირის გატყდა ფსიქოლოგიურად და შენ რას მეუბნები რომ მეორე ტაიმში რომ მაინც ათამაშა და ალბას კრაიდან გვარღვიეს და ის კუთხურიც მაგის გამო გავიდა ეს ნორმალურია?

    მწვრთნელმა ეგეთი არ უნდა გაიყვანოს მოედანზე არანაირი გამართლება არ აქვს

    ცალკე თემაა ვითომ გუნდის ლიდერების დამოკიდებულება, წარმოიდგინეთ მაგ გასახდელში ეფემბერგი, კანი, იბრა, პუიოლი ან კინი ხო მოაჭამდა თავს

    2
    გასულია
    messi წევრი [?]

    30 ნოემბერი 2019 20:28

    მართალია ალბას გამო გავიდა პირველი გოლი მაგრამ მან შემდგომ თავის შეცდომა გამოასწორა

    2
    გასულია
    7coutinho7 გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 20:09

    ციტატა: vitorborbafereira
    ასეთ მდგომარეობაში მყოფი ნებისმიერი მოთამაშე რომ უნდა შეიცვალოს მაგას რათ უნდა ბევრი ფილოსოფია და მწვრთნელობა

    ქვეშაჯვია ფუუფ, იტირა და ბოლომდე მოკლა გასახდელში რამე თუ იყო საბრძოლო

    მაგრად მიკვირს ამ დროს ვინმე როგორ არ ადგა და არ დააჯვა ან რაღაცა კაცური სიტყვებით არ მიმართა გუნდს

    ასე წერით ადვილია ყველაფერი :) ადამიანია ისიც ძაან რთული მომენტი იყო დაკარგა კონტროლი კი ფეხბურთია მაგრამ არაფრისგან ვართ დაზღვეულები ემოციებს ყველა ვერ მოთოკავს თითოეულ მომენტში ახლა არ დამიწყო ამ დონის გუნდია და ასე უნდა ქნას ისე მეც ფეხბურთელი ვიყავი 10 წელი და ვიცი რაც არის და როგორ... მარტივი მისახვედრია როგორი რთული მომენტი იყო ასე ყველაფერს მარტივად რომ ვუყუროთ ყველაფერს ადამიანის ბუნება ამდენს ვერ გაწვდება :))

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 18:44

    ციტატა: ALWAYS_BARCA
    არაუშავს...ხან წავაგებთ და ხან მოვიგებთ...წაგებასაც უნდა მივეჩვიოთ😊შეცდომები ყველას მოსდის, მაგრამ მოვიგებთ თუ წავაგებთ მე მაინც სამუდამოდ კულე ვიქნები🔴🔵 forcabarca❤🤟

    ხო არაუშავს, როცა ცალი ფეხით ფინალში ხარ და 3 ბურთიან უპირატესობას გაანიავებ. მეც კულე ვარ და ვიქნები ბოლომდე და მაგიტომ კინაღამ დავაკვდი მაგ მარცხს, რომელიც დღემდე ვერ მომინელებია.

    10
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 18:35

    ასეთ მდგომარეობაში მყოფი ნებისმიერი მოთამაშე რომ უნდა შეიცვალოს მაგას რათ უნდა ბევრი ფილოსოფია და მწვრთნელობა

    ქვეშაჯვია ფუუფ, იტირა და ბოლომდე მოკლა გასახდელში რამე თუ იყო საბრძოლო

    მაგრად მიკვირს ამ დროს ვინმე როგორ არ ადგა და არ დააჯვა ან რაღაცა კაცური სიტყვებით არ მიმართა გუნდს

    4
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 18:33

    Barca yvelaze Didi donis gundi rom aris da yoveltvis yvelastan damajerebel mogebas da yvelastan lideris rangshi rom aris wardgenili magitom Ari's eseti tamashebi gulshematkivristvis miugebeli da magitom aqvt eseti araadekvaturi shepacebebi xalxs maxsov albam tqva chveni bralia rom gavanebivred amdeni mogebebit gulshematkivari da magitom visjebit exla eseti damokidebulebitoo ubralood dzalian arasworeebi vart yvela is gulshematkivari vin am 2 tamashis mere imedi vinc dakarga barcasi

    0
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    30 ნოემბერი 2019 18:25

    აი მართლა არადამაჯერებელია რო ამოუქაჩა ლივემ და რომამ ბარსას ამხელა უპირატესობა, მარა მეორე მხრივ ვალვერდეა ჩვენი მწვრთნელი. უამრავი მატჩი იყო მსგავსი თუნდაც ლა ლიგაში, ამხელა ტურნირზე სადაც ყველა გუნდი ორმაგად მოტივირებულია და მითუმეტეს გასვლაზე როგორც თამაშობს ვალოს ბარსა აქედან გამომდინარე სულაც არაა გასაკვირი. ორივე მხრიდან შეხედეთ, დაზუსტებით მიჭირს უფრო რაიმეს თქმა.

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 18:10

    დებრუიიიიიინნნნმნნნ heart_eyes აუუუუ რა დააჭედაააააა👌👌👌👌

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    king artthur გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2019 18:03

    ციტატა: ALWAYS_BARCA
    არაუშავს...ხან წავაგებთ და ხან მოვიგებთ...წაგებასაც უნდა მივეჩვიოთ😊შეცდომები ყველას მოსდის, მაგრამ მოვიგებთ თუ წავაგებთ მე მაინც სამუდამოდ კულე ვიქნები🔴🔵 forcabarca❤🤟

    ერთი წუთით რაა ისე ნუ გამოგყავთ თითქოს უბრალოდ წაგება იყო ეგ წაგება კიარა ეგ იყო ყ..ბა მეტი არაფერი

    5
    გასულია
    ALWAYS_BARCA წევრი [?]

    30 ნოემბერი 2019 17:53

    არაუშავს...ხან წავაგებთ და ხან მოვიგებთ...წაგებასაც უნდა მივეჩვიოთ😊შეცდომები ყველას მოსდის, მაგრამ მოვიგებთ თუ წავაგებთ მე მაინც სამუდამოდ კულე ვიქნები🔴🔵 forcabarca❤🤟

    3
    გასულია
    lukicha-barca Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 17:25

    ზოგი ვითომ ფანი კიდე დედას აგინებს გუნდს არადა რამხელა ფსიქოლოგიურ წნეხს განიცდიან ფეხბურთEლები.. მაგიტომაც ვართ ფანები რომ ჭირშიც და ლხინშიც დაუდგეთ ჩვენ საყვარელ გუნდს. რა ძალით არ გაიტანა ალბამ? დედა რომ დაამხეთ და ის დამსახურებები რაც მას აქვს დაგავიწყდათ?????ადამიანები არაიან ჩვეულებრივი და ყველას მოსდის შეცდომა

    16
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 ნოემბერი 2019 17:23

    ნახე სუფთა ხელი რამოსზე, პიკეზე სმგავსი პენალი დაგვიდეს ჩვნეც, ეხლა ვიდალი მოჩეხა და :D:D:D:D:D არ ვიცი ძმაო არ ვიცი. რაღაცნაირიც კი ვერ გააპრავებდა ამას. და ვიდეო რეფერი იმენა არაფერს აკეთებს. მსაჯიც არ მიდის სანახავად ნაგლად. ყურში მგონი ფლორო ელაპრაკება. და გიორგი კალატოზის ოჯახს შე...ცა მთელმა ალეიშ ვიდალის სანათესაომ ამ კომენტარებისთვის და სილკის დედას დააყოლა ვაკასომ მაგ სლეს რო აყვანინებენ რეალის თამაშს

    ეხლა რაღას იტყვი სლეო კალატოზო, იჩქარა სმაჯმაო :D ტიპმა იმენა მუშტი გლიჯა სახეზე და ხო არ იჩქარა ბარათის მიცემაო :D ეს კუტუ კომენტატორი, არაპროფესიონალი

    9
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ნოემბერი 2019 17:05

    ციტატა: MALUMA
    AS დემბელემ შესაძლოა ამ ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე კლუბი დატოვოს!

    შენს ოცნებებში

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ნოემბერი 2019 16:54

    ციტატა: Andres_Iniesta
    🎙 სერხიო ბუსკეტსი : " როდესაც კარიერას დავასრულებ, ვიქნები მწვრთნელი, რომელიც ბევრს იმუშავებს ტაქტიკებზე. ვიქნები სერიოზული მწვრთნელი მოწესრიგებული განრიგით. ყველაფერი იქნება დაფასებული "

    სუ მგონია რო ბუსკე ჩავი ინიესტაზე დიდი ტრენერი იქნება.

    ეგრეც იქნება ბუსი მოსიარულე ტრენერია

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 16:31

    ციტატა: BEQA BARCA
    პირველად რო 1 გოლი გაგვეტანა სანამ ისინი გაიტანდნენ მერე უკე ლივე დაკარგავდა იმედს და მოვიგებდით.(ჩემი აზრით)

    პირველებს რო გაგვეტანა ლივერპულს უკვე 5 ბურთი ექნებოდა გასატანი და გატყდებოდა აუცილებლად, რაზეა ლაპარაკი. აუცილებელი იყო შეტევაზე თამაში დაჟე ერთიც რო გაგვეშვა.

    5
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 ნოემბერი 2019 16:09

    დაიწყო მარაზმი :D:D:D ვიდალს ყვითელი მისცა როცა 100% იანი დარღვევა იყო, პენალი იყო მგონი :D ვაახ რა სასაცილო წელი გველის ჯერ სად ვართ :D

    და ვიდეო რეფერის იმედი გვაქ ამათი მარაზმის შესაჩერებლად? კარგად ვიცით ვინც დანიშნა ეგ ვიდეო რეფერი და როგორც უნდა ისე გამოიყენებს

    2
    გასულია
    kikex წევრი [?]

    30 ნოემბერი 2019 16:08

    biwebo gogoebo atle barsa universalze araari da rame gavakeotot rogavashvebinoot

    1
    გასულია
    Msn91011 წევრი [?]

    30 ნოემბერი 2019 16:07

    ვალვერდეს ლაპარაკიდან გამომდინარე ჩანს როგორი სუსტიც არის. მოთამაშეები რა დღეში არიან და რა უაზრო რაღაცეებს ელაპარაკება განიხილავს ქართველი კომენტატორებივით თამაშს. მაგ მომენტში ჭირდებოდა გუნდს კონტეს და კლოპისნაირი ჟილკიანი და შეიძლება პირიქით შემოეტრიალებინათ თამაში. ფაქტია გუნდი გასვლაზე ისეთი უსუსურია რო შეიძლება ეს წლების განმავლობაში ვეღარ გადალახონ იმხელა ლაქა დაუტოვა და კიდევ უმატებს ეს საზიზღარი

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ნოემბერი 2019 16:01

    🎙 სერხიო ბუსკეტსი : " როდესაც კარიერას დავასრულებ, ვიქნები მწვრთნელი, რომელიც ბევრს იმუშავებს ტაქტიკებზე. ვიქნები სერიოზული მწვრთნელი მოწესრიგებული განრიგით. ყველაფერი იქნება დაფასებული "

    სუ მგონია რო ბუსკე ჩავი ინიესტაზე დიდი ტრენერი იქნება.

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge