დემბელეს მეცხრე ტრავმა

დემბელეს მეცხრე ტრავმა

"დორტმუნდთან" შეხვედრის 26-ე წუთზე უსმან დემბელემ კუნთის ტრავმა მიიღო და ერნესტო ვალვერდე იძულებული გახდა ფრანგი შემტევი ანტუან გრიზმანით შეეცვალა.

დემბელესთვის ეს რიგით მეეცხრე ტრავმაა მას შემდეგ, რაც იგი "ბარსელონაში" გადმოვიდა. ფეხბურთელმა მოედანი ცრემლებით დატოვა, რაც, ალბათ, მის უიღბლობას გამოხატავდა. მიმდინარე სეზონში ეს დემბელესთვის კუნთის მესამე ტრავმა იყო, რამაც ფრანგი აიძულა 6 თამაში გამოეტოვებინა.

დემბელეს "სევილიასთან" მიღებული წითელი ბარათის გამოც მოუწია თამაშის გამოტოვება. მან 9 შეხვედრაში მიიღო მონაწილეობა და მხოლოდ ერთი გოლი გაიტანა.

"ბლაუგრანაში" გადმოსვლის პირველ წელს დემბელემ ტრავმების გამო 27 მატჩი გამოტოვა. ჩაატარა 23 და გაიტანა 4 გოლი. მეორე წელი შედარებით სტაბილური გამოდგა. ფრანგმა 14 შეხვედრა გამოტოვა, 42 ითამაშა და მეტოქეთა კარი 14-ჯერ აიღო.

"ბარსელონამ" ფრანგი შემტევი "დორტმუნდიდან" 2017 წელს 105 მილიონ ევროდ (35 მილიონი ევრო ბონუსად) შეიძინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #25 7 დეკემბერი 2019 20:44
    0
    კიდე მიიღებს
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    გულშემატკივარი [?]
    #24 30 ნოემბერი 2019 00:25
    1
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: JasoN
    Erling Braut Haaland ეს ბიჭი მინდა ბარსელონაში ძალიან მალე რომ გავიფორმოთ!!!

    არაა ეგ ტიპი ბარსას სტილის.

    Dembele xo daakvda barcas )))
    ფანი [?]
    #23 29 ნოემბერი 2019 03:28
    5
    გაა*ვას ამან რაა. მეორე 140 მილიონი დაიხარჯა უკვე ბინტებში ამ დედამო**ნულისთვის
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 29 ნოემბერი 2019 01:21
    5
    Dembele arasdros mevaseboda. Mara ragac imeds yoveltvis vitovebdi. Eseti debili fexburteli meore ar meguleba. Gapiarebuli unichoa ra da amasobashi tavxedic kia.aranairi imedi ar arsebobs ukve
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #21 29 ნოემბერი 2019 00:22
    2
    მშვენიერი შანსია ფატიმასთვის და იმედია იდეალურად გამოიყენებს 🖤
    Culé [?]
    #20 28 ნოემბერი 2019 23:26
    5
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: MALUMA
    მესის ოქროს ბურთზე უკვე Transfermarkt-მაც დაწერა და ისიც აღნიშნა რომ დელეგაცია უკვე იყო ჩასული და 3 დეკემბერს მისი მეექვსე ოქროს ბურთის პლაკატი გამოვა! გილოცავთ ყველას The Best da Balon d'Or CONFIRMED! ვან დეიკს რომ შეტენა უეფამ ის ჯილდოც მესის ეკუთვნოდა მარა ლიგაზე მაფიაა და სადაც სამართალი არსებობს ეს არის ფიფა! უეფა კორუმპირებული აქვს პერესს მოდრიჩს რომ შეტენეს ოქროს ბურთი ეგ არის მაგის დასტური!

    კიდკეაი შეტენეს თორე მოიგებდა რონალდუ და ახლა 6-5 იქნებოდა. ნუ 3 ში 6-6 გახდებოდა მარა მაინც

    რონალდო კი არა გრიზმანი იმსახურებდა მაგ წელს!

    შარშან? კაი რა.
    არანაირად. მაგრა ეხმარებოდა გუნდს, მარა ოქროს ბურთი სხვა განზომილებაა მსგავსი არაფერი გაუკეთებია გრიზმანს 18 სი მსოფლიოზე. რონალდოს უნდა მოეგო მაგ წელს. მარა 14 ში ჩემი აზრით ნოიერს უნდა მოეგო. 10 ში ინიესტას.

    ციტატა: B O M B O R A
    მარტო ვალვერდეზე ბრალებით არაფერი გამოვა თითონაც თუარ მოინდომა მიზანი და პრინციპი თუარ დაისახა მართლა ვერც გვარდიოლა და ვერც კლოპი ვერ უშველის თითონაც უნდა მოინდომოს რაც მას კიდია ვაბშე
    და საერთოდ არ მოგწყინდათ ამ ლაწირაკზე საუბარი?

    ვარჯიშებს რასაც ვუყურებ იემსე ცოტა მონდონებულია.
    თან კაი ხანია დაგვიანებაზე აღარ დააუჯარიმებიათ

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    სულ ერთი და იგივე,ბანალური არგუმენტი გაქვთ დემბოს გასაკრიტიკებლად!
    მბაპეს ნ ა ლ ი დ ე რ ე ბ ი "პსგ" ვნახეთ როგორ გამოაბუნძულა მანჩესტერის აკადემიამ და თუ მართლა მასეთი მაგარია,მაშინ მანდ დაემტკიცებინა, იმ საფრანგეთს მბაპეს არყოფნა არც დაეტყობოდა, მბაპემ მოაგებინა მსოფლიო თუ საფრანგეთმა გახადა ჩემპიონი ეგაა გასარკვევი(თქვენთვის,თორე მე ვიცი). ერთი პელემ ულიდერა 1958 წელს ბრაზილიას და მეორე მბაპემ მოაგებინა კიდე!
    წაეთრევა ბილბაო და ნახავთ დემბოს რეალურ ძალას. ხოო,კიდე,რომ იძახით ლიდერი არ არისო,რა თქმა უნდა ვერც იქნება ლიდერი იმ გუნდში,სადაც მესია,რომელიც ძაან მაგარ ფორმაშია!

    მაგ ლოგიკით,გამობუნძუკებაზე
    მესი უნიჭო ყოფილა ოჯრერ ზედიზედ 3 +გოლით გამოგვაბუნძულა სერიააა ა მერაღეეე გუნდმა და ძვლივს ლიგაზე უჯან დაბრუნებუკმა ლივემ.
    უნდა დაემტკიცებინა რა 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    რეებს წეთთ რა დამტკიცება რის დამტკიცება.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #19 28 ნოემბერი 2019 23:18
    2
    სულ ერთი და იგივე,ბანალური არგუმენტი გაქვთ დემბოს გასაკრიტიკებლად!
    მბაპეს ნ ა ლ ი დ ე რ ე ბ ი "პსგ" ვნახეთ როგორ გამოაბუნძულა მანჩესტერის აკადემიამ და თუ მართლა მასეთი მაგარია,მაშინ მანდ დაემტკიცებინა, იმ საფრანგეთს მბაპეს არყოფნა არც დაეტყობოდა, მბაპემ მოაგებინა მსოფლიო თუ საფრანგეთმა გახადა ჩემპიონი ეგაა გასარკვევი(თქვენთვის,თორე მე ვიცი). ერთი პელემ ულიდერა 1958 წელს ბრაზილიას და მეორე მბაპემ მოაგებინა კიდე!
    წაეთრევა ბილბაო და ნახავთ დემბოს რეალურ ძალას. ხოო,კიდე,რომ იძახით ლიდერი არ არისო,რა თქმა უნდა ვერც იქნება ლიდერი იმ გუნდში,სადაც მესია,რომელიც ძაან მაგარ ფორმაშია!
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #18 28 ნოემბერი 2019 23:03
    0
    ციტატა: MALUMA
    მესის ოქროს ბურთზე უკვე Transfermarkt-მაც დაწერა და ისიც აღნიშნა რომ დელეგაცია უკვე იყო ჩასული და 3 დეკემბერს მისი მეექვსე ოქროს ბურთის პლაკატი გამოვა! გილოცავთ ყველას The Best da Balon d'Or CONFIRMED! ვან დეიკს რომ შეტენა უეფამ ის ჯილდოც მესის ეკუთვნოდა მარა ლიგაზე მაფიაა და სადაც სამართალი არსებობს ეს არის ფიფა! უეფა კორუმპირებული აქვს პერესს მოდრიჩს რომ შეტენეს ოქროს ბურთი ეგ არის მაგის დასტური!

    კიდკეაი შეტენეს თორე მოიგებდა რონალდუ და ახლა 6-5 იქნებოდა. ნუ 3 ში 6-6 გახდებოდა მარა მაინც
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 28 ნოემბერი 2019 22:59
    5
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: M10 S9 D11
    როცა ტრენერი ფიზ მიმზადებას ყურადღებას არ აქცევს ძბელია ტრამვისგან თავი დაიზღვიო და ეს სეზონის სტარტზე დამტკიცდა ნახევარი გუნდი ლაზარეთში რო იწვა ამით დემბელეს არ ვაპრავებ მაგრამ მარტო დემბელეში რო ხედავთ პრობლემას სხვაგანაც გაიხედოთ ჯობია მედალს ორი მხარე აქვს

    შენ კაროჩე გვარდიოლა კლოპი რო გყავდეს მწვრთნელად დემბელეს მაიმც არაფერს დაააბრალებ. რათუნდა დაბრალება მისი ეყოფა იუსლესი როა:დდდ გჯერა რო ფიზმომზადებას ყურადღებას არ აქცევენ? :დდ და დემბელეს ყველა უსარგებლობა ვალვერდეს ბრალია?

    ნეტა გვარდიოლა ან კლოპი ყავდეს დემბელეს ტრენერად კაციშვილი არ იქნებოდა დემბელეს მაგინებელი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #16 28 ნოემბერი 2019 22:45
    1
    ციტატა: Chiquinto
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    მხოლოდ დემბუზას შეუძლია ბარსას ლიდერი გახდეს მესის შემდეგ. მხოლოდ მას შეუძლია გამწვავება,გუნდზე თამაში,2 კაცის გატყუება და სივრცეების გათავისუფლება. წავა ბილბაო და ნახავთ რა შეუძლია დემბოს რეალურად!

    დემბელეეე ბარსას მომავალია და დოღის ცხენი მბაპე ვერასოდეს შეედრება. მბაპე ლიგა ერთში ქაჩავს,მაგრამ პლეიოფში მანჩესტერის აკადემიამ(!!!!!) შეარცხვინა და ვერაფერი გააკეთა. ეგ დემბოს რომ ექნა ჩაქოლავდნენ აქ!


    თამაშებზე ლიდერის სული არ უდგას კოჭებში ფაქტია. . . არ მგონია მბაპეს აჯობოს მომავალში, ჩვენია მარა მაინც

    ნეტა აჯობოს. მარა მეეჭვება. დღევანდელი დემბელე ტალანტიც აღარააა😂
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #15 28 ნოემბერი 2019 22:44
    4
    ციტატა: M10 S9 D11
    როცა ტრენერი ფიზ მიმზადებას ყურადღებას არ აქცევს ძბელია ტრამვისგან თავი დაიზღვიო და ეს სეზონის სტარტზე დამტკიცდა ნახევარი გუნდი ლაზარეთში რო იწვა ამით დემბელეს არ ვაპრავებ მაგრამ მარტო დემბელეში რო ხედავთ პრობლემას სხვაგანაც გაიხედოთ ჯობია მედალს ორი მხარე აქვს

    შენ კაროჩე გვარდიოლა კლოპი რო გყავდეს მწვრთნელად დემბელეს მაიმც არაფერს დაააბრალებ. რათუნდა დაბრალება მისი ეყოფა იუსლესი როა:დდდ გჯერა რო ფიზმომზადებას ყურადღებას არ აქცევენ? :დდ და დემბელეს ყველა უსარგებლობა ვალვერდეს ბრალია?
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]
    #14 28 ნოემბერი 2019 22:39
    4
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    მხოლოდ დემბუზას შეუძლია ბარსას ლიდერი გახდეს მესის შემდეგ. მხოლოდ მას შეუძლია გამწვავება,გუნდზე თამაში,2 კაცის გატყუება და სივრცეების გათავისუფლება. წავა ბილბაო და ნახავთ რა შეუძლია დემბოს რეალურად!

    დემბელეეე ბარსას მომავალია და დოღის ცხენი მბაპე ვერასოდეს შეედრება. მბაპე ლიგა ერთში ქაჩავს,მაგრამ პლეიოფში მანჩესტერის აკადემიამ(!!!!!) შეარცხვინა და ვერაფერი გააკეთა. ეგ დემბოს რომ ექნა ჩაქოლავდნენ აქ!

    მბაპე 18 წლის მსოფლიოს აღმოჩენა გახდა , საუკეთესო ახალგაზრდაც, და იმ გიჯ საფრანგეთში ერთ- ერთი ლიდერი იყო, როგორ ადრი მბაპეს კაი რა. ვაკო და მესი რო შეადარო ლამის იგივე შედარებაააა სად დემბელე და სად მბაპეე.
    😂😂😂😂😂😂😂
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #13 28 ნოემბერი 2019 22:13
    1
    ციტატა: JasoN
    Erling Braut Haaland ეს ბიჭი მინდა ბარსელონაში ძალიან მალე რომ გავიფორმოთ!!!

    არაა ეგ ტიპი ბარსას სტილის.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გულშემატკივარი [?]
    #12 28 ნოემბერი 2019 21:56
    1
    Erling Braut Haaland ეს ბიჭი მინდა ბარსელონაში ძალიან მალე რომ გავიფორმოთ!!!
    Culé [?]
    #11 28 ნოემბერი 2019 21:38
    7
    როჟას გოლზე მეტი ტრამვააქ კაირააა fearful
    Culé [?]
    #10 28 ნოემბერი 2019 21:38
    8
    მხოლოდ დემბუზას შეუძლია ბარსას ლიდერი გახდეს მესის შემდეგ. მხოლოდ მას შეუძლია გამწვავება,გუნდზე თამაში,2 კაცის გატყუება და სივრცეების გათავისუფლება. წავა ბილბაო და ნახავთ რა შეუძლია დემბოს რეალურად!

    დემბელეეე ბარსას მომავალია და დოღის ცხენი მბაპე ვერასოდეს შეედრება. მბაპე ლიგა ერთში ქაჩავს,მაგრამ პლეიოფში მანჩესტერის აკადემიამ(!!!!!) შეარცხვინა და ვერაფერი გააკეთა. ეგ დემბოს რომ ექნა ჩაქოლავდნენ აქ!
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #9 28 ნოემბერი 2019 21:37
    0
    ციტატა: Patara
    გაუმარჯოს ბიჭებო,რამაინტერესებს თებერვლის ბოლოს როა მბარსელონა ეიბარის თამაშის ბილეთის ყიდვა მინდა და ხოარნიცით ვინმე რო მაყიდინოს?ან რას ფიქრობთ ერთ თბეში ხოარ გაიყიდება?

    რაც უფრო ადრე იყიდი უფრო იაფია. მერე ძვირდება.
    მარა ეგეთი თამაშის ბილეთები არამგონია გაძვირდეს.
    თან აღარ დადიან ხალხი კამო ნოუზე.
    ქრონიკულად ცარიელია
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    წევრი [?]
    #8 28 ნოემბერი 2019 21:32
    1
    გაუმარჯოს ბიჭებო,რამაინტერესებს თებერვლის ბოლოს როა მბარსელონა ეიბარის თამაშის ბილეთის ყიდვა მინდა და ხოარნიცით ვინმე რო მაყიდინოს?ან რას ფიქრობთ ერთ თბეში ხოარ გაიყიდება?
    ფანი [?]
    #7 28 ნოემბერი 2019 21:25
    1
    რაცარუნდა ნიჭიერიი იყო ფიზიკური მდგომარეობა თუარ გიწყობს ხელს ვერრაფერს დაამტკიცებ. რავერ მოარჩინეს ეს თანამედროვე მედიცინა ასე შვება ისე შვებაო განვითარებულიაოდა ამას რავერდააყენენ საშველი სიმონ 105 მილიონი ხომიცეს ამაში დორტმუნდს 3ჯერ მეტი მკურნალობას მიახარჯავდნენ ახლასიმონ, ნეიმარის წასვლის მერე ცხელ გულზე დახამდნენ ამას თორე რასაყიდელი ესიყო, ნუ ღმერთმაცქნას და გამოსწორდეს ამის მდგომარეობა მაგრამ მეეჭვება რამე ღირებული გააკეთოს ამან ფეხბურთში
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    Culé [?]
    #6 28 ნოემბერი 2019 21:17
    7
    არ მჯერა ამის დაბრუნების და სტაბილურობის, უბრალოდ უნდა წავიდეს იქნებ სხვაგან რამე გამოუვიდეს და ფეხბურთი ითამაშოს. იდეაში გუშინ დამტვრევამდეც საშინელი იყო :/ ბურთთან ისეთი ურთიერთობა აქვს თითქოს არაპროფესიონალი ეზოს მოთამაშეა :|