არტურო ვიდალი - უკეთ, ვიდრე ანტუან გრიზმანი

  • 24-11-2019, 15:04
  • არტურო ვიდალი - უკეთ, ვიდრე ანტუან გრიზმანი

    "ლეგანესთან" გუშინ გამართულ შეხვედრაში (1-2) კიდევ ერთხელ დადასტურდა, რომ არტურო ვიდალი "ბარსელონასთვის" მნიშვნელოვანი ფეხბურთელია.

    ჩილელი ფეხბურთელი თამაშში ისევ სათადარიგოთა სკამიდან ჩაერთო და მან გუნდს 3 ქულა მოუტანა. მოედანზე 57-ე წუთზე შესულმა ფეხბურთელმა გამარჯვების გოლი 79-ე წუთზე გაიტანა.

    მიმდინარე სეზონში, ვიდალს 4 გოლი დაუგროვდა. იმდენივე, რამდენიმეც ანტუან გრიზმანს.

    ანტუანის გრიზმანის სტატისტიკა

    • 16 თამაში
    • 1267 წუთი
    • 4 გოლი
    • 3 ასისტი

    არტურო ვიდალის სტატისტიკა

    • 12 თამაში
    • 486 წუთი
    • 4 გოლი
    • 1 ასისტი

    ამ სტატისტიკიდან ირკვევა, რომ არტურო ვიდალი გოლს, საშუალოდ, 97.2 წუთში ერთხელ ქმნის, ანტუან გრიზმანი კი - 181 წუთში ერთხელ.

    აღსანიშნავია ისიც, რომ ანტუან გრიზმანს გოლი უკვე თვეზე მეტია არ გაუტანია. მისი უგოლო სერია 6 მატჩს ითვლის.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    akaki წევრი [?]

    25 ნოემბერი 2019 06:52

    ციტატა: M10 S9 D11
    გრიზმანს იქამდე არაფერი ეშველა სანამ ეს ცხვირა არ წავა

    ასიანიხარ ბიძი.ეგ შლანგი თუ არ მოგვშორდა ვაფშე ჩაკლავს მარტო გრიზმანს კიარადა მთელ ბარსას მესის გარდა

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    24 ნოემბერი 2019 19:30

    ციტატა: barca`barca
    კაროჩე ეს გრიზმანი წავა გუნდიდან ან ნეის ტრანსფერში ჩართავენ, თუ იჩალიჩეს ნეიზე კიდე..
    ისე გუნდია თვითონ კრიზისში , ბევრი გოლი ვერ გაგვაქვს რა ხანია და მანდამაინც გრიზმანზე რატო ტყდება ჯოხი.. არც სუარესსააქ ბევრი გოლი და არც დემბელეს.. დაჟე არც ლეოს..
    ხოდა გუნდი სანამ არ ათამაშდება მანამ იქნება მსგავსი სიტუაცია რა..ლეო მაინც ფენომენია და მაგაზე არ მოქმედებს მწვრთნელის ხელი მარა ლეოს გარდა რომელი შემტევი მოგწონს ამ სეზონში? არვერთი არ ვარგა!!!

    ეგაა რა დროის თემაა, ყველაზე ცუდი ბარსელონაა რაც კი მახსოვს ბოლო წლებში. დაჟე ტიტოს და ტატას ბარსას დროსაც კი მეტი გაგქვქონდა და კამპ ნოუზე მაინც დგავდნენ შოუს. ეხლა ყველა ამისგან ელის ფრენას და წნეხშია. არც პოზიციას უყურებენ და არც არაფერს. სტუმრად ამაზრზეენი გუნდი ვართ, ყველა ფეხბურთელი 0 ია სტუმრად 2-3 ის გარდა. აი კამპ ნოუზე შედარებით მარტივ თამაშში მალიორკასთან ან სელტასთან უნდა დააყენოს იგივე სასტავი, ოღონთ მარცხნივ დემბელე მარჯვნივ ლეო, შუაში საურესი და მაგის უკან გრიზმანი.. ეგაა მაგის პოზიცია.

    0
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    24 ნოემბერი 2019 18:27

    კაროჩე ეს გრიზმანი წავა გუნდიდან ან ნეის ტრანსფერში ჩართავენ, თუ იჩალიჩეს ნეიზე კიდე..
    ისე გუნდია თვითონ კრიზისში , ბევრი გოლი ვერ გაგვაქვს რა ხანია და მანდამაინც გრიზმანზე რატო ტყდება ჯოხი.. არც სუარესსააქ ბევრი გოლი და არც დემბელეს.. დაჟე არც ლეოს..
    ხოდა გუნდი სანამ არ ათამაშდება მანამ იქნება მსგავსი სიტუაცია რა..ლეო მაინც ფენომენია და მაგაზე არ მოქმედებს მწვრთნელის ხელი მარა ლეოს გარდა რომელი შემტევი მოგწონს ამ სეზონში? არვერთი არ ვარგა!!!

    4
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    24 ნოემბერი 2019 17:38

    არტურო მართლც მაგარი ფეხბურთელია როცა გამოდის სულ ამტკიცებს რო მეტ დროს იმსახურებს

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ცენტრალურ მცველად თამაშობს ან ვინგერად +გუნნდს ჯერ ნორნალურად ვერ შეეწყო რას ითხოვდნ?
    მაგას კობია სუარესის სტასიტიკები შიფრონ. და პიკესი კიდე სუ ცალ ფეხზე რო კიდიათ ყველაფერი

    ამ სურესს რას ერჩით ვერ ვხვდები ვინმე უკეთესი შემტევი თა ბარსასი მითხარით რა თქმა უნდა მესის გარდა

    2
    გასულია
    არტურო ვიდალ წევრი [?]

    24 ნოემბერი 2019 17:06

    ვიდალი რო წავა კიდე ერთიასეთი გამოცდილი მებრძოლი გვინდა

    2
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    24 ნოემბერი 2019 16:16

    არ იყო ეს გრიზმანი მოსაყვანი და რას ჩაუყარეს 120 მილიონი რაა. რამდენი ვინგერი იყო - სანჩო, სანე...
    ვაბშე ერიქსენზე რატო არ ჩალიჩობენ ვერ ვხვდები...

    4
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    24 ნოემბერი 2019 16:04

    დემბელეს რა მოვუხერხოთ, ადრე დრიბლიგიც ქონდა ფინტებიც ეხლა ერთ კახს ვეღარ ატყუებს, ეგეც 30 წლის ხო არ არის რა ეზარება სირბილი.

    4
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    24 ნოემბერი 2019 16:00

    გუშინ არასწორი პოზიცია ქონდა გრიზმანს. სუარესის უკან მესი კი არა გრიზმანი უნდა მდგარიყო და ბევრად პროდუქტიული იქნებოდა

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    24 ნოემბერი 2019 15:58

    ცენტრალურ მცველად თამაშობს ან ვინგერად +გუნნდს ჯერ ნორნალურად ვერ შეეწყო რას ითხოვდნ?
    მაგას კობია სუარესის სტასიტიკები შიფრონ. და პიკესი კიდე სუ ცალ ფეხზე რო კიდიათ ყველაფერი

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    24 ნოემბერი 2019 15:33

    სტატისტიკით ყოველთვის ვერაფერს ვარ განსაზღვრავ.

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 ნოემბერი 2019 15:13

    გრიზმანს იქამდე არაფერი ეშველა სანამ ეს ცხვირა არ წავა

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    duggu ფანი [?]