ლუის სუარესი: "ენფილდზე" ბოლო 10 წუთი ტრავმით ვთამაშობდი

  • 22-11-2019, 13:25
  • ლუის სუარესი: "ენფილდზე" ბოლო 10 წუთი ტრავმით ვთამაშობდი

    გასული სეზონის ბოლოს, "ბარსელონას" თავდამსხმელმა, ლუის სუარესმა ესპანეთის თასის ფინალი გამოტოვა, სადაც კატალონიური კლუბი "ვალენსიასთან" დამარცხდა. ამას "ბლაუგრანას" გულშემატკივრების მხრიდან ურუგვაელის კრიტიკა მოჰყვა.

    "ძალიან საწყენია, რომ ხალხი ესპანეთის თასის ფინალის გამოტოვებას მე მაბრალებს. მედიამ ამ თემაზე ბევრი რამ უბრალოდ მოიგონა. "ენფილდზე" ბოლო 10 წუთი ტრავმით ვთამაშობდი." - ციტირებს ლუის სუარესის სიტყვებს Sport.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    DINAMO82 წევრი [?]

    22 ნოემბერი 2019 20:15

    ციტატა: M10 S9 D11
    დემბელეს განაცხადს მიღმა დატოვება როგორ შეიძლებოდა კონტრებზე ჰაერივით გვჭირდებოდა მაგიტომაც არ გაიყვანა სუა რო შეტევის გაძლიერების პოტენციალი არ ჰქონდა

    ჰოდა ვალოდიას სინდისზეა ის შერცხვენა. მე ის მიკვირს, ისევ მაგის ცხვიეს რომ ვხედავ.

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    22 ნოემბერი 2019 18:18

    Sheugdebs 2 3 gols reals da daadumebs uceb aq mchermetyveleebs chemtvis 9 nomerze amaze uketes tavdamsxmels ver vxedav da ar vici sauketesoa suaresi levandovskistan ertad

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    22 ნოემბერი 2019 14:53

    მერე 80 წუთი რას აკეთებდი? ხო იცოდი ერთი გოლი და გასულები ვიყავით, ამ მომენტის გაშვება როგორ შეიძლებოდა, ფინალი ვაბშე გასეირნება იქნებოდა. თავი როგორ არ დადეს არ მესმის დღესაც.

    6
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    22 ნოემბერი 2019 14:18

    დემბელეს განაცხადს მიღმა დატოვება როგორ შეიძლებოდა კონტრებზე ჰაერივით გვჭირდებოდა მაგიტომაც არ გაიყვანა სუა რო შეტევის გაძლიერების პოტენციალი არ ჰქონდა

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gio basi წევრი [?]

    22 ნოემბერი 2019 14:04

    პირველი 80 წუთი ხო იფრინე რასამბობ 😬😬

    3
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    22 ნოემბერი 2019 13:53

    მერე არ ქონდა ცვლილების უფლება ცხვირას მოგეთხოვა შეცვლა მაინც ჩასვრილი გქონდათ და იქნებ შენს შემცვლელს გავარდნოდა, მაგრამ არა ვაი და გავიტანო მერე ხო წაბილწავდი ტვინს ტრამვიანმა ვითამაშე გოლი გავიტანეო აი რა თავდადებული ვარო და მზგავსი ცენზურობები გიტრიალებდა თავში არა

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    22 ნოემბერი 2019 13:37

    მოკეტე მძორო!

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    22 ნოემბერი 2019 13:28

    არც ტრამვამდე იყო რამის მაქნისი, ნეტავი ეგ მატჩი აღარ გაიხსენონ საერთოდ.

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge