როგორ იცვლებოდა მესის სატრანსფერო ფასი დროთა განმავლობაში

  • 18-11-2019, 23:54
  • როგორ იცვლებოდა მესის სატრანსფერო ფასი დროთა განმავლობაში

    ლიონელ მესის სატრანსფერო ფასის ცვლილება - ნამდვილი საგაა. როდესაც "ბარსელონაში" 2003 წელს ახალგაზრდა არგენტინელის დებიუტი შედგა, მისი სატრანსფერო ფასი - 3 მილიონ ევროზე ნაკლები იყო. 

    2007 წლისთვის ზემოთხსენებული თანხა საგრძნობლად გაიზარდა და 40 მილიონ ევროს მიაღწია, ეს კი დაახლოებით 2009 წლამდე გრძელდებოდა. ამ წელს "ბარსელონამ" ისტორიული სეზონი ყველა ტიტულის მოგებით დაასრულა, მესის სატრანსფერო ფასი კი 70 მილიონი ევრო გახდა.

    2010/2011 სეზონში მესის ფასი 100 მილიონი ევრო ხდება, მას შემდეგ კი ის ამ ნიშნულს არასდროს ჩამომცდარა. "ბლაუგრანას" კაპიტნის პიკი 2018 წლამდე გაგრძელდა, როდესაც ლეოს ღირებულებამ 180 მილიონ ევროს მიაღწია, მას შემდეგ კი ნელ-ნელა ვარდნა დაიწყო. 

    ამჟამად არგენტინელის სატრანსფერო ღირებულება 150 მილიონი ევროა, ამ მაჩვენებლით კი ის მსოფლიოში მესამე ძვირადღირებული მოთამაშეა, მასზე ძვირი ნეიმარი (180 მილიონი) და კილიან მბაპე (200 მილიონი) ღირს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Muriko^FCB წევრი [?]

    19 ნოემბერი 2019 20:45

    სულ ამას ვამბობდი დიბალა მესი დუეტში თუ მწვრთნელი შეაწყობს არგენტინის უძლიერესი დუეტია გამომდინარე რო დიბალა მაღალი კლასის იგროკია

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    19 ნოემბერი 2019 12:19

    ისიც დაამატეთ მაშინ და ეხლა რამხელა სხვაობაა სატრანსფერო ბაზარზე.

    2
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    19 ნოემბერი 2019 02:44

    Wow, შეადარებენ მერე კიდე ლევანდოვსკის და რონალდუს https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1145627335640731&id=114443242092484&anchor_composer=false

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 ნოემბერი 2019 02:26

    ციტატა: MTG8
    ყველა შეამჩნევდით კავანი მესის რო დაჰყვებოდა რაღაც პერიოდი და აი მედიამ გაშიფრაო:.

    კავანი: "მოდი ვიჩხუბოთ",
    ლეომ კი უპასუხა "როცა გინდა".

    ტანით პატარაა მარა გული აქვს მტრისას joy joy

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    19 ნოემბერი 2019 02:13

    ყველა შეამჩნევდით კავანი მესის რო დაჰყვებოდა რაღაც პერიოდი და აი მედიამ გაშიფრაო:.

    კავანი: "მოდი ვიჩხუბოთ",
    ლეომ კი უპასუხა "როცა გინდა".

    7
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    19 ნოემბერი 2019 01:51

    ციტატა: M10 S9 D11
    მე ძალიან მომეწონა არგენტინის თამაში 2014 წლის მერე ასე მოთამაშე არგენტინა პირველად ვნახე საკმაოდ მაღალ პრესინგს ეთამაშებოდნენ შეთამაშებულებიც არიანა რა შედარებაა წინა კოპაზე ორ პასს ვერ კეთებდნენ ზედიზედ მესი დიბალას დუეტიც მომეწონა და იმედია ხშირად გამოიყენებს სკალონი მოკლედ შანსი აქვთ რო მოიგონ კოპა

    მეც მომოეწონა, მშვენივრად გამოყურებოდნენ..

    13
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    19 ნოემბერი 2019 01:22

    ციტატა: rivaldo 10
    აქ ხომ არ გიპასუხებენ კითხვაზე რომ კვდებოდე დდდ

    გეთანხმები. თელა-ვვიში ბულმფლიდის სტადიონზე

    1
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 ნოემბერი 2019 01:21

    მე ძალიან მომეწონა არგენტინის თამაში 2014 წლის მერე ასე მოთამაშე არგენტინა პირველად ვნახე საკმაოდ მაღალ პრესინგს ეთამაშებოდნენ შეთამაშებულებიც არიანა რა შედარებაა წინა კოპაზე ორ პასს ვერ კეთებდნენ ზედიზედ მესი დიბალას დუეტიც მომეწონა და იმედია ხშირად გამოიყენებს სკალონი მოკლედ შანსი აქვთ რო მოიგონ კოპა

    15
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    19 ნოემბერი 2019 01:18

    კავანი აგუერო სუარეზი და მესსი რა ხალხი რა ხალხი საღოლ

    5
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    19 ნოემბერი 2019 01:18

    ციტატა: rivaldo 10
    თამაში სად ტარდება შემახსენეთ?

    ისრაელში

    3
    გასულია
    rivaldo 10 წევრი [?]

    19 ნოემბერი 2019 01:14

    აქ ხომ არ გიპასუხებენ კითხვაზე რომ კვდებოდე დდდ

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 ნოემბერი 2019 01:12

    გოოოოლ მესიიიიი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    rivaldo 10 წევრი [?]

    19 ნოემბერი 2019 01:06

    თამაში სად ტარდება შემახსენეთ?

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 ნოემბერი 2019 00:56

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messiah
    ვაიმე რა სლე გუნდია ეს არგენტინა
    .. :დდდ გულისამრევი ... უუნარო.. კრეატივი 0.. დისციპლინა 0... ტაქტიკა 0..

    მესის გარეშე არაფრის ტ..აკი არ აქვთ ... ჩვენსავით :დ

    რას ერჩი მშვენივრად თამაშობენ


    კაი მოიცა თუძმახარ რას თამაშობენ ...

    რა გინდა ვერ გავიგე ხოშიანად თამაშობენ და ახლა ეს ურუგვაი ავტობუსს თუ აყენებს რა არგენტინის ბრალია ცხვირი არ გამოაყოფინა თავისი ნახევრიდან ურგვაის დაკარგულ ბურთებს იქვე იბრუნებენ და მეტი რა გააკეთონ

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    rivaldo 10 წევრი [?]

    19 ნოემბერი 2019 00:51

    ჯეკამ შეუსრულა იმენა მესისს დდდ

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 ნოემბერი 2019 00:49

    აუ რა ჯარიმა გაიტანა სუააამ

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    19 ნოემბერი 2019 00:49

    სუაააა ;დ რა შეაგდოო.გიჟია რა

    1
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 ნოემბერი 2019 00:46

    გოოოლ აგუეროოო
    ციტატა: Messiah
    ვაიმე რა სლე გუნდია ეს არგენტინა
    .. :დდდ გულისამრევი ... უუნარო.. კრეატივი 0.. დისციპლინა 0... ტაქტიკა 0..

    მესის გარეშე არაფრის ტ..აკი არ აქვთ ... ჩვენსავით :დ

    რას ერჩი მშვენივრად თამაშობენ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    19 ნოემბერი 2019 00:29

    ციტატა: OLD
    ლინკი დადეთ რა ძმურად არგენტინა ურუგვაის თამაშის

    https://www.vipstand.se/argentina-vs-uruguay-live-sports-stream/1/

    0
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 ნოემბერი 2019 00:20

    მესი და დიბალა რა კარგად უწყობენ ერთმანეთს აქამდე რატო არ იყენებდნენ ეს იდიოტი ტრენერები ამ დუეტს ვერ დავამუღამე

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge