"ბაიერნმა" შესაძლოა, კოუტინიოს გამოსყიდვაზე უარი განაცხადოს

  • 17-11-2019, 17:20
  • "ბაიერნმა" შესაძლოა, კოუტინიოს გამოსყიდვაზე უარი განაცხადოს

    მიუნხენის "ბაიერნის" ხელმძღვანელობა ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე "ლევერკუზენის" ნახევარმცველის, კაი ჰარვეცის ტრანსფერზე იმუშავებს. თუ ყველაფერი გეგმის მიხედვით განხორციელდება, გერმანელები "ბარსელონას" საკუთრებაში მყოფი კოუტინიოს გამოსყიდვაზე უარს იტყვიან. იტყობინება, Sport1.

    ფელიპე კოუტინიო, რომელიც "ბაიერნში" იჯარის წესებით ასპარეზობს, "ბარსელონას" საკუთრებაა, თუმცა კატალონიელები მზად არიან ფეხბურთელი მინიმუმ 100 მილიონ ევროდ გაასხვისონ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    lukicha-barca Culé [?]

    18 ნოემბერი 2019 02:19

    ციტატა: Dat-
    რა გასაკვირია ტიპი სლეა ტყუილად არ დაბლოკა გვარდიოლამ იცოდა რა კვერცხიცაა. კლოპმაც იმოზგა და ააცმეინა. ესაა და ეს.

    ეტყობა არ იცი შენ კლოპმა რა უტხრა ცოის და რომ ეხვეწებოდა დარჩენაზე

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    17 ნოემბერი 2019 22:46

    ეს ბარსაში ვერასოდეს ითამაშებს ...

    0
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    17 ნოემბერი 2019 20:56

    დაბრუნდი დაბრუნდი მოგვენატე ხალხს ;დდ <3
    დემბელეზე ლუზერი მაინც არ იყავი ;დდ
    იმას აასხმევინონ თორე შენ რამე გეშველება ახალ მწვრთნელთან

    1
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    MisterD ფანი [?]

    17 ნოემბერი 2019 20:29

    კოუ, ფრენკი, არტური ეს ნახ დაცვა საინტერესო იქნება

    1
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    17 ნოემბერი 2019 20:06

    რა გასაკვირია ტიპი სლეა ტყუილად არ დაბლოკა გვარდიოლამ იცოდა რა კვერცხიცაა. კლოპმაც იმოზგა და ააცმეინა. ესაა და ეს.

    0
    --------------------
    № 10
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    17 ნოემბერი 2019 20:02

    კოუ-ბუსი-ფრენკი , ნორმალური მწვრთვნელი,ამ სამეულით, სუპერ შემტევ-დაცვით ნახევარდაცვას დააყენებდა. იდეაში უმაგრესი სამეული გაანადგურა ჩმორიკომ!

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    lukicha-barca Culé [?]

    17 ნოემბერი 2019 18:30

    ციტატა: azulgerana
    ან ლივერპულში რა იყო რომ ესე გიჟდებოდით ზოგი.

    ამაზე კარგი 10 იანი შეგიძლია მითხრა?ისეთი როგორიც ლივერში იყო. უნიჩიერესი ფეხბურთელია და უკლასნესი მაგრამ ამ ეტაპზე ალბათ მაინც ფსიქოლოგიური პრობლემები აქვს ვერ გაიძლო ბარსაში წნეხს. ადვილი არა 150 ლიმონს რომ გადაიხდიან შენში და ბარსაში მიდიხარ. ერთეულებს შუძლიათ ეს მხოლოდ

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ნოემბერი 2019 17:36

    პრემიერ ლიგაში უნდა დაბრუნდეს მანდაა მაგის ადგილი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    17 ნოემბერი 2019 17:34

    ბარსაში უნდა დარჩეს მაგრამ სხვა მწვრთნელი უნდა..

    5
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    17 ნოემბერი 2019 17:26

    ან ლივერპულში რა იყო რომ ესე გიჟდებოდით ზოგი.

    3
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    პარტნიორები
    Flashscore.ge