პიკემ საკუთარ შემოსავალზე ისაუბრა

  • 14-11-2019, 22:36
  • პიკემ საკუთარ შემოსავალზე ისაუბრა

    "ბარსელონას" ესპანელმა მცველმა, ჟერარ პიკემ საკუთარ შემოსავლებთან დაკავშირებით ხმამაღალი ხუმრობით განაცხადა. იტყობინება, La Resistencia.

    "თუ ამ წლის ესპანეთის ბიუჯეტს შევადარებთ, ჩემი შემოსავალი გაცილებით მეტია." - თქვა, ესპანელმა. 

    თუ ოფიციალურ წყაროებს დავუჯერებთ, 32 წლის ფეხბურთელს წლიური შემოსავალი წელიწადში 5.8 მილიონი ევროა. პიკეს საკუთრებაშია კომპანია Kerad-იც, რომელიც მობილურ თამაშებს აწარმოებს. პიკე ასევე ფლობს კომპანია Natrus-ს, რომელიც ხორცის პროდუქტებს აწარმოებს, ასევე ძირითადი აქციონერია სათვალეების ბრენდის (Kypers), ესპანელის საკუთრებაშია კომპანია Cosmos-იც, რომელმაც დევისის თასის (ჩოგბურთი) ლიცენზია შეიძინა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    15 ნოემბერი 2019 14:25

    ციტატა: Magician
    შემოსავალზე საუბარს, სჯობს თამაშს მიხედო, რომელიც რეგრესს განიცდის.

    = "დაცვას მიხედე პიკე (ხვედელიძე), დაცვას"! = იპოლიტე ფილმიდან "ფეოლა"!!!
    smiley smiley smiley

    ციტატა: Johan Cruyff 14
    5.8 მილონი ?

    მილიონი თუ მილიარდი??? wink

    0
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    15 ნოემბერი 2019 12:13

    მაშინაც ვწერდი და ეხლაც იგივე აზრზე ვარ , რომ დე ლიხტის ხელიდან გაშვება ათწლეულის უდიდესი შეცდომა იყო . დე ლიხტი სათამაშო დროს ითხოვდა და მართალიც იყო და ვის შეეწირა მისი ტრანსფერი : ტრავმირებულ უმტიტის , რომელმაც საკუთარი იდიოტიზმის გამო , ოპერაცია არ გაიკეთა და მთელი წელია ტრავმა აქვს (ისევ ტრავმირებულია) , პიკე , რომელიც დამსახურების მიუხედავად , იმის ნახევარიც აღარ არის და ლენგლე , რომელც საერთოდ არ რის ბარსას დონის , ხოდა ეხლა წერეთ ზოგ-ზოგიერთებმა , რა ჩემ ფეხებათ გვინდა დე ლიხტივოო !!

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    15 ნოემბერი 2019 08:51

    5.8 მილონი ?

    0
    გასულია
    JUZI წევრი [?]

    15 ნოემბერი 2019 08:32

    შენ ძმაო ფეხბურთელი ხარ თუ აბრამოვიჩი? მაგდენ რამეს რომ ხარ შეჭიდებული იმიტომ გვაქვს დაცვაში საქმე კარგად!. დე ლიხტის ხელიდან გაშვება უდიდესი შეცდომა იყო ჩემი აზრით.

    13
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 ნოემბერი 2019 23:47

    თამაშს მიხედე თამაშს ყველა რო გათრევს მოედანზე

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 23:16

    ბიზნესი კაია მარა ლიგა გვინდა :((((

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Magician Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 22:44

    შემოსავალზე საუბარს, სჯობს თამაშს მიხედო, რომელიც რეგრესს განიცდის.

    10
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    პარტნიორები
    Flashscore.ge