პელემ მსოფლიოს დიდებული მოთამაშეები დაასახელა, სადაც ნეიმარიც მოხვდა

  • 14-11-2019, 15:22
  • პელემ მსოფლიოს დიდებული მოთამაშეები დაასახელა, სადაც ნეიმარიც მოხვდა

    მსოფლიო ფეხბურთის ლეგენდამ, ბრაზილიელმა პელემ, ერთ-ერთ ინტერვიუში მსოფლიოს დიდებული მოთამაშეები დაასახელა. იტყობინება, Goal.

    "ადრე ყველა ქვეყანას ჰყავდა რამოდენიმე დიდებული მოთამაშე როგორიც იყო: ეუსებიო, სიმოინში, ბეკენბაუერი, მარადონა, გარინჩა, დიდი. ნამდვილად ძალიან ბევრნი იყვნენ. 

    დღეს კი მხოლოდ სამი ან ორი შეგვიძლია დავასახელოთ: მესი, რონალდუ და ნეიმარი. რაც შეეხება უკანასკნელს, ის ჯერ კიდევ არ გამხდარა უდიდესი ფიგურა ბრაზილიაში." - განაცხადა, პელემ. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 19:32

    არვიცი დამიჯერებთ თუ არა, მე ამის თამაში კარგად მახსოვს ძირითადად მსოფლიო ჩემპიონატებზე. გეფიცებით ლეოს მაგია ამ კაცს არ ქონია, არაფრით არ ჯობდა თანაკლუბელებს. არც ტოსტაოს არც ჟაირზინიოს, არც ზიკოს...

    5
    გასულია
    Bola Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 17:33

    ციტატა: B.A.r.c.A
    Me ar maxsovs brazilieli pegburteli 3sezonze meti etamasha magali donis pegburti kakas Carlos da cafus gamoklebit

    ალვეში გვყავდა ... კაცი ამდენი წლისაა და ეხლაც ერთ-ერთი საუკეთესოა

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 ნოემბერი 2019 16:51

    ნეიმარმა თავის კარიერა გაწირა პესეჟეში გადასვლით

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    14 ნოემბერი 2019 16:31

    Me ar maxsovs brazilieli pegburteli 3sezonze meti etamasha magali donis pegburti kakas Carlos da cafus gamoklebit

    3
    საიტზეა
    rijkaard წევრი [?]

    14 ნოემბერი 2019 16:24

    პელე მარტო ყავა გივარგა. შენი დროის ფეხბურთს არ მოვსწრებივარ მაგრამ რა ვიდეო მასალაც ნანახი მაქვს ეზოს ფეხბურთს გავს უფრო ვიდრე პროფესიონალურს.

    3
    საიტზეა
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 16:10

    მესი ცალკეა და მათ ნუ ადრი, ყველა დროის საუკეთესოა!!!

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 15:52

    ეგ იმიტორო მაგ დროს მარტივი იყო ფეხბურთი

    ახლა ბევრად დაიზვეწა

    კერ მარტო რამდენი ფეხბურთელი კვდება მოედანზს ვერ უძლებენ ამდენ დატვირთვას

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge