ვილიანი: მესი კარგია, მაგრამ საუკეთესო რონალდინიო იყო

  • 14-11-2019, 13:35
  • ვილიანი: მესი კარგია, მაგრამ საუკეთესო რონალდინიო იყო

    ლონდონის "ჩელსის" ვინგერი ვილიანი აცხადებს, რომ მისი აზრით, ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი "ბარსას" ყოფილი მოთამაშე რონალდინიოა. 

    "მესი და რონალდუ ძალიან ბევრ გოლს იტანენ, მაგრამ მათზე უკეთესი რონალდინიო იყო. ჩემი აზრით, ის საუკეთესოა. 

    ვფიქრობ, მან თამაში ძალიან ადრე შეწყვიტა. ისე რომ გაეგრძელებინა, ბევრად უფრო დიდ წარმატებას მიაღწევდა". - ციტირებს ბრაზილიელის სიტყვებს Marca. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    njanka1977 Culé [?]

    17 ნოემბერი 2019 04:41

    რონალდინიო - ფეხბურთის დღესასწაული... ზეიმი... ბედნიერება...

    0
    გასულია
    NEYMAR JR 10 გულშემატკივარი [?]

    14 ნოემბერი 2019 21:36

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: NEYMAR JR 10
    რონის მოკლე კარიერა ქონდა ამაშია განსხვავება თორე მოედანზე რასაც აკეთებდა რონი იმას ვერასდროს ვერ გააკეთებს ვერავინ ვერც მესი და მითუმეტეს რონალდო

    რა ვერ გააკეთა მესიმ?
    გაააკეთა ყკვე ყველაფერი.

    თუ არ გიყურებია რონის თამათები არ ვიცი მაგრამ ტიპი ჯადოქარი იყო ბურთს აცეკვებდა

    0
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    14 ნოემბერი 2019 16:13

    Is urchevnia mamulsa rom shvili sjobdes mamasao ar ician eg andaza braziliashi?... Messi Messi Messi

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 16:09

    ულამაზეს ფეხბურთს თამაშობდა,მაგრამ მესი ისტორიაში საუკეთესოა. მათი მსგავსი აღარ დაიბადება, გაუჩო-მოცეკვავე და მესი-საუკეთესო!!!❤❤❤❤

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Gaucho andy ® ფანი [?]

    14 ნოემბერი 2019 15:54

    კი ბევრად მეტი გაუკეთა მესიმ ბარსას ვაღიარებთ ყველა და ვთანხმდებით მაგრამ ეს რო ცეკვავდა ბალახზე რავი რავი 😏
    სამწუხაროა ცოტა ხანი რომ ვუყურეთ რონალდინიოს მაგრამ ვიამაყოთ მესიც და გაუჩოც რო ჩვენი გუნდის ნაწილები იყვნენ არიან და იქნებიან არასოდეს არცერთი არ დამავიწყდება

    0
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 14:48

    ბრაზილიელია და რა ქნას, ხომ უნდა დაიცვას.

    2
    გასულია
    cruyff9 Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 14:34

    რონი ნომერ 1!!!!!!სხვა დონე იყო

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 14:33

    ციტატა: NEYMAR JR 10
    რონის მოკლე კარიერა ქონდა ამაშია განსხვავება თორე მოედანზე რასაც აკეთებდა რონი იმას ვერასდროს ვერ გააკეთებს ვერავინ ვერც მესი და მითუმეტეს რონალდო

    რა ვერ გააკეთა მესიმ?
    გაააკეთა ყკვე ყველაფერი.

    7
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    NEYMAR JR 10 გულშემატკივარი [?]

    14 ნოემბერი 2019 14:08

    რონის მოკლე კარიერა ქონდა ამაშია განსხვავება თორე მოედანზე რასაც აკეთებდა რონი იმას ვერასდროს ვერ გააკეთებს ვერავინ ვერც მესი და მითუმეტეს რონალდო

    5
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 13:46

    ტიპიური ბრაზილიელი
    არგენტინელის ვერაფერს რო ვერ ხედავს

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    jaba1001 Culé [?]

    14 ნოემბერი 2019 13:44

    დებილი, რამდენი კლასი აქვს დამთავრებული ვილიაანს?))))

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 ნოემბერი 2019 13:43

    შენ თუ მესის თამაშში მარტო ბევრ გოლს ხედავ და მეტს არაფერს ექიმს უნდა გაესინჯო დარხეული გაქვს მაგარი

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge