მესი რონალდუს გაუთანაბრდა

  • 10-11-2019, 02:41
  • მესი რონალდუს გაუთანაბრდა

    ლა ლიგის მე-13 ტურში, "სელტასთან" გამართულ დაპირისპირებაში (4-1), ლეო მესიმ მორიგი ბრწყინვალე თამაში ჩაატარა. არგენტინელმა ერთი თერთმეტმეტრიანი და 2 ჯარიმა გამოიყენა და ჰეთ თრიქი გაიფორმა.

    32 წლის ფეხბურთელს, ლა ლიგაში, უკვე 34 ჰეთ თრიქი დაუგროვდა, რაც რეკორდის გამეორებაა. არგენტინელი კრიშტიანუ რონალდუს გაუთანაბრდა.

    ეჭვგარეშეა, რომ მესი ამ რეკორდს მოხსნის და დიდი ალბათობით, ეს მიმდინარე სეზონშივე მოხდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Gaucho andy ® ფანი [?]

    10 ნოემბერი 2019 16:31

    ციტატა: Kaifarik02
    კიდე ერთხელ გავიმეორებ უბედნიერესი ვარ დღევანდელი თამაშის შემყურე. როგორ გამიმართლა ავიხდინე ოცნება უყურე კამპ ნოუზე და მეფეს ბრწყინვალე ჰეთრიკი. გენაცვალეთ. ვისკა ბარსა ❤️❤️❤️❤️

    გილოცავ მეც ვაპირებ ბარსელონას თამაშზე დასწრებას და იქნებ მირჩიო საიდან როგორ შევიძინო ბილეთებიი

    2
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    10 ნოემბერი 2019 16:16

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: luka kule
    ვინმემ თუ უცით რამდენ რამდენი ჯარიმა აქვთ გატანილი მითხარით რა

    მესის 52, უხსენებელს 54

    მადლობა. მალე გადაასწრებს მჯერა

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    10 ნოემბერი 2019 15:38

    ციტატა: luka kule
    ვინმემ თუ უცით რამდენ რამდენი ჯარიმა აქვთ გატანილი მითხარით რა

    მესის 52, უხსენებელს 54

    6
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    10 ნოემბერი 2019 13:06

    ვინმემ თუ უცით რამდენ რამდენი ჯარიმა აქვთ გატანილი მითხარით რა

    1
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    10 ნოემბერი 2019 12:51

    წელს მინიმუმ 10 ჯარიმას შეაგდებს

    1
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    10 ნოემბერი 2019 10:33

    აბა რაა გაასწრობს წელსვე...

    ციტატა: InFiNiTe8
    მესის და რონალდუს რამდენი გოლი აქვთ გატანილი წელს იტალიასა და ესპანეთში?

    მესის 8 გოლი 4 ასისტი. რონალდუს- 5 გოლი 1 ასისტი..

    1
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    10 ნოემბერი 2019 09:52

    მესის და რონალდუს რამდენი გოლი აქვთ გატანილი წელს იტალიასა და ესპანეთში?

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    10 ნოემბერი 2019 08:55

    ციტატა: MERENGUE
    ციტატა: Kaifarik02
    კიდე ერთხელ გავიმეორებ უბედნიერესი ვარ დღევანდელი თამაშის შემყურე. როგორ გამიმართლა ავიხდინე ოცნება უყურე კამპ ნოუზე და მეფეს ბრწყინვალე ჰეთრიკი. გენაცვალეთ. ვისკა ბარსა ❤️❤️❤️❤️

    გილოცავ მეგობაროოო❤ დაე ყველას აგვხდენოდეს საკუთარი კლუბების საკუთარ მოედანზევე ხილვა❤

    გაიხარე მეგობაროო კარგია რო სურვილი აიხსინეწ გილოცავ კიდევ ბევრი სიხარულიი შენ

    4
    გასულია
    MERENGUE გულშემატკივარი [?]

    10 ნოემბერი 2019 08:52

    ციტატა: Kaifarik02
    კიდე ერთხელ გავიმეორებ უბედნიერესი ვარ დღევანდელი თამაშის შემყურე. როგორ გამიმართლა ავიხდინე ოცნება უყურე კამპ ნოუზე და მეფეს ბრწყინვალე ჰეთრიკი. გენაცვალეთ. ვისკა ბარსა ❤️❤️❤️❤️

    გილოცავ მეგობაროოო❤ დაე ყველას აგვხდენოდეს საკუთარი კლუბების საკუთარ მოედანზევე ხილვა❤

    5
    --------------------
    Win lose or tie
    Hala Madrid till i die
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    10 ნოემბერი 2019 02:58

    ოფში შოტში გაუსწრო მემგონი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Kaifarik02 გულშემატკივარი [?]

    10 ნოემბერი 2019 02:52

    კიდე ერთხელ გავიმეორებ უბედნიერესი ვარ დღევანდელი თამაშის შემყურე. როგორ გამიმართლა ავიხდინე ოცნება უყურე კამპ ნოუზე და მეფეს ბრწყინვალე ჰეთრიკი. გენაცვალეთ. ვისკა ბარსა ❤️❤️❤️❤️

    24
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    10 ნოემბერი 2019 02:45

    ასე ნადირივით თუ გაააგრძელა წელსვე დაეწევა ჯუნინიოს

    უკან მიმაწ ჩემი სიტყვები რო ვამბობდი მმოუხსნელია თქო

    6
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge