ჟორდი კარდონერი: დირექტორთა საბჭო ვალვერდეს მხარს უჭერს

  • 9-11-2019, 14:59
  • ჟორდი კარდონერი: დირექტორთა საბჭო ვალვერდეს მხარს უჭერს

    "ბარსელონას" ვიცე-პრეზიდენტი ჟორდი კარდონერი, გუნდის ცუდ ფორმაში ყოფნის მიუხედავად, მთავარ მწვრთნელს, ერნესტო ვალვერდეს მხარს უჭერს.

    "დარწმუნებულები ვართ, რომ "ბარსელონას" სეზონის წარმატებით დასრულება შეუძლია.

    ვალვერდეს დირექტორთა საბჭოსგან მხარდაჭერა ყოველთვის ჰქონდა, რადგან მას მთელი გუნდის გაერთიანება შეუძლია." - ციტირებს კარდონერის სიტყვებს კატალონიის რადიო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    dima ახალბედა [?]

    9 ნოემბერი 2019 23:26

    gajmevinet valverdes tore darxeuli gvaq

    0
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    9 ნოემბერი 2019 23:11

    რაღაც არ ეტყობა გუნდს რო ერთიანია

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    9 ნოემბერი 2019 23:03

    გასაგებია,აბა რა უნდა თქვას,არ უჭერთო,მაშინ უნდა მოხსნას,ჯერ ალბათ ამისთვის მზად არ არიან,ესენი ფულის გამო დედებს გაყიდიან,ვალიკოს კომპენსაციას გადაუხდიან?სეზონის ბოლოს ხელშეკრულება უმთავრდება და არ გაუგრძელებენ.თასს ან ჩემპიონობას ალბათ მოიგებენ.

    0
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    9 ნოემბერი 2019 18:42

    გაერთიანება თუ შეუძლია მაშინ აქამდე რატო არ გააერთიანა გუნდი??? 🤬😡🤬

    1
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    9 ნოემბერი 2019 17:34

    გამოდის რომ ჩვენს ნერვებზე ფულს შოულობენ ანუ საერთო ბიზნესი აქვთ?

    2
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    9 ნოემბერი 2019 17:10

    საბჭო ქე უჭერს მხარს ვალვერდეს მაგრამ... ვიცოდე მაინც რეაზა...???. smile smile smile

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 ნოემბერი 2019 17:09

    დასახვრეტი ხართ მთელი საბჭო

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    9 ნოემბერი 2019 17:05

    აჰა, ასეთს წაიკითხავ, მერე ნერვები მოგეშლება, ლამაზი სიტყვებით შეამკობ, მერე დაგბლოკავენ და უყარე კაკალი, წადი და სტრასბურგში იჩივლე თუ გინდა. რა ვქნა წყევლას ხომ არ დავიწყებ. მაგრამ მაინც ვიტყვი,
    ამითი და ბართოთი დაწყებული ვინც ამ ცხვირას მხარს უჭერს ყველას უძრავ- მოძრავი... გაგრძელება თქვენთვის მომინდვია.

    3
    გასულია
    Visca el barca ფანი [?]

    9 ნოემბერი 2019 16:41

    დედა აღარ ყავს გუნდს, აწი რაღა მნიშვნელობა აქვს შეცვლიან თუ არა მაგ სლეს, გასაგებია უკვე, რომ ფულის გამომუშავების ბიზნესად იქცა გუნდი, არაფერ კარგს არ მოიტანს ეს.

    3
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    9 ნოემბერი 2019 16:37

    ფუუ ხოდა თქვენი სულყველასი რა.. ასე გამოდის გუნდი აღარავის ადარდებს..

    1
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    ანდრესი წევრი [?]

    9 ნოემბერი 2019 16:20

    ვერ გავიგე ესენი ყველა ტრა..ს მიმცემები ხომ არ არიან.

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    9 ნოემბერი 2019 15:48

    საბომჟეთია ბარსას დირექტორთა საბჭო,რომლის ბელადი ჩმორთუმეოა!

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    gio basi წევრი [?]

    9 ნოემბერი 2019 15:25

    ხოდაა მოგი**ანთ გაჩენის დღეე თითოეულ საბჭოს წევრს
    თქვენიიი უცოდინარიი დედაა ვატიტე
    ფეხბურთის აზრზეე არ ხართ
    მითუმეტეს გაგებაში არ ხართ ტოტალური ფეხბურთის
    ბარსელონაშიი ხართ თქვეეე შიბლებო
    დეპორტივოშიი კიარა ფუიი შემაძულეს თავი არმეგონა როდისმეე ასეთი შეგრძნებაა თუ მექნებოდა ბარსას თამაშის ყურებისას მგონია ბარსას ფორმაში გადაცმულ ბილბაოს ვუცქერ
    ჩამოეძინა კატალონიას თორემ ამათ როგორ არ აგდებენ საერთოდ ბარსელონადან ამ კუტუებს

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV