ვალვერდე: ვფიქრობ, ანსუ ფატი ცვლილებაზე უკეთესად თამაშობს

  • 8-11-2019, 23:02
  • WinGs
  • 9
ვალვერდე: ვფიქრობ, ანსუ ფატი ცვლილებაზე უკეთესად თამაშობს

რამდენიმე დღის წინ, ერნესტო ვალვერდემ განმარტა, რატომ არჩია "ლევანტეს" წინააღმდეგ უსმან დემბელეს ნაცვლად ანსუ ფატის გამოყენება. მან თქვა, რომ ფატის ნაცვლად დემბელე რომ წაეყვანა, ჰკითხავდნენ, საპირისპიროდ რატომ არ მოიქცა. დღეს, ვალვერდეს ჰკითხეს, რატომ ამჯობინა "სლავიასთან" ანსუ ფატის ძირითად შემადგენლობაში დაყენებას უსმან დემბელეს თამაში. 

"ასეთ თამაშში ორივეს შეეძლო, მონაწილეობა მიეღო. 

პირველ ტაიმში სივრცეები არ გვქონდა და დემბელეს სირბილი უჭირდა. მეორე ტაიმში მდგომარეობა გამოსწორდა, მაგრამ მოედანზე ფატის გამოყვანა მაინც გადავწყვიტე. ვფიქრობ, რომ მას ცვლილებაზე შემოსვლა უკეთესად გამოსდის, ვიდრე სასტარტო შემადგენლობიდან დაწყება". - განაცხადა ვალვერდემ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 9 ნოემბერი 2019 10:37
    2
    გიორგი როსტიაშვილი ვფიქრობ ერნესტო ვალვერდე ყ ლეა
    Culé [?]
    #8 9 ნოემბერი 2019 10:31
    3
    ამ ცხვირას ერთი მეორეზე უკეთეს სურათებს სად აძრობენ.
    Culé [?]
    #7 9 ნოემბერი 2019 10:11
    0
    სხვა რამეც რო იფიქრო არა წურბელავ...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    [?]
    #6 9 ნოემბერი 2019 02:01
    7
    იასნა 17 წლის ბიჭისთვის ეგრეც ჯობია, არაა აუცილებელი ეგრევე სასტარტო. და ეს დედააწიოკებული დააყენე გრიზმანი ცენტრში თავიდანვე, ფლანგზე დემბელე და მარჯვნივ მესი. ტიპს მკვდარზე აქვს დაგინებული გრიზმანზე ცენტრში არ ვათამაშებო? სუარესი დაიმტვრა ძლივს და რა ქნა გენიოსმა, მესი შემოწია ცენტრში. არადა გრიზმანმა ერთი იდეალური თამაში ჩაატარა სულ და ისიც ცენტრში იყო ბეტისთან. არც გოლის ალღო აქვს სუარესზე ნაკლები და არც დარტყმა. მესი დააიგნორებს და დააიგნოროს, დემბელე მოამარაგებს პასებით. 10 დან ერთს მაინც ხო გააკეთებს ზუსტს :D ერთი ბოლო პასი ქონდეს კიდე მაგას წესიერი რაღა გვიჭირდა. როცა აქეთ იქით ფლანგებზე არიან ორივე, სივრცე დიდია ერთმანეთს შორის და ვერ კომბინირებენ თორე ახლოს რო იყვნენ ერთმანეთთან, დემბელე მარცხნივ და გრიზი შუაში დარწმუნებული ვარ 1 გოლს მაინც გაიტანენ ერთ ერთის პასით და მეორის გოლით. მარა ხო ვიცი ეს შემოგზავნილი ისევ მარცხნივ გრიზმანს შეტენის. აშკარად ვიღაცამ დაავალა ვისშიც ბარსა 100 ზე მეტს გადაიხდის ყველა გააფუჭე და დედის სახე აახიეო
    Culé [?]
    #5 9 ნოემბერი 2019 01:07
    3
    იმედია შეცვლებზე ხშირად შეიყვან ამ სეზონში
    მომდევნო სეზონში მწვრთნელი მოვა და ის მიხედავს, სათამაშო დროს კი ორივეს გაუნაწილებს
    გრიზმანის ამბავია გაურკვეველი და უცნაური, 120 მილიონად ნაყიდ კაცს პასს არ აძლევენ გუნდშიო, დაიწერა
    თორე მარცხენა ვინგზე ორი შავტუხა ბიჭია და რაღაცნაირად სათამაშო დროს გაინაწილებთ...
    ცოტა კიდევ გაიზრდება სიმაღლეშიო და 2 სართულზეც მშვენიერია ეს ბავშვი, იქნებ ჯეკას შემცვლელი სწორედ ეს იყოს? მაინცდამაინც გრძელი და სტოლბა საჯარიმოში დარჭობილი ფორვარდები არასდროს იყო პარსას ძლიერი მხარე და სათამაშო სტილი
    Culé [?]
    #4 9 ნოემბერი 2019 00:06
    11
    დემბუზი უმაგრესია,ძაან მაგარ კომბინაციებს აწყობდა სემედოსთან.ვენგერი დაგვხატავდა.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #3 9 ნოემბერი 2019 00:00
    4
    საერთოდ არ ათამაშო უკეთესი იქნება უფრო მაგრად ითამშებს...)))) რაგიწოდო ვალიკო აღარ ვიცი.,..
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 8 ნოემბერი 2019 23:48
    9
    ხიდა ხვალ გრიზმანის მაგივრად შემოიყვანე მეორე ტაიმში თორე მოკვდება ერთხელ ეს გრიზმანი მოედანზე ამდენი სირბილით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]