ერნესტო ვალვერდე: კლუბში თავს დაფასებულად ვგრძნობ

  • 8-11-2019, 22:14
  • ერნესტო ვალვერდე: კლუბში თავს დაფასებულად ვგრძნობ

    "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი ერნესტო ვალვერდე, "სელტასთან" ხვალ გასამართი მატჩის წინ, საკუთარ მომავალთან დაკავშირებით საუბრობს.

    "სათქმელი ბევრი არაფერი მაქვს. "სლავიასთან" უკეთ რომ გვეთამაშა და გოლი გაგვეტანა, ყველა მშვიდად იქნებოდა.

    გრანდები ჩვეულებრივზე მეტ ქულას კარგავენ. ჩვენ უკვე წავაგეთ იმდენივე თამაში, რამდენიც მთელს წინა გათამაშებაში. ამ მატჩებში ჩვენ მოწოდების სიმაღლეზე არ ვიყავით, მეტოქეებმა კი კარგად ითამაშეს.

    კლუბი მხარს ყოველთვის მიჭერს და თავს დაფასებულად ვგრძნობ. არანაირი პრობლემა არ მაქვს.

    მომავალი? ამ საკითხზე არ ვღელავ." - განაცხადა ვალვერდემ დღევანდელ პრესკონფერენციაზე.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Culé_-_10 გულშემატკივარი [?]

    11 ნოემბერი 2019 21:04

    უთავმოყვარეო ყ... rage

    0
    გასულია
    akaki წევრი [?]

    9 ნოემბერი 2019 01:29

    ციტატა: M10 S9 D11
    აუ ტიპი რა დონის უთავმოყვარეოა ამდენი აგინებს და წარბიც არ უტოკდება

    აბა ჩვენ გვკიტხოს თავს როგორ ვგრძნობთ მაგის ტრეინერობით?მაგარი ნასტილნია ეგ თვალებდაფსებული

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 ნოემბერი 2019 00:39

    აუ ტიპი რა დონის უთავმოყვარეოა ამდენი აგინებს და წარბიც არ უტოკდება

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    8 ნოემბერი 2019 23:38

    უბრალოდ წადიიიი...

    3
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    8 ნოემბერი 2019 23:11

    ვაახხ )))

    ეს ვინ გადავიკიდეთ, მეცინება უკვე :დდ

    შევარდნაძესავით სანამ არ მოუნდება არსად არ წავა

    7
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    8 ნოემბერი 2019 23:06

    ვინც შენ გაფასეფს იმის ******

    7
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    8 ნოემბერი 2019 22:35

    უთავმოყვარეო ნაგავი!

    7
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    rijkaard გულშემატკივარი [?]

    8 ნოემბერი 2019 22:28

    მართალია 10000%. პატივს რო არ ცემდნენ და და არ უძვრებოდნენ ყოველი წაგების მერე აბა ასე არ ისაუბრებდა რაც მართალია ის თქვა. უბრალოდ წაგებას თავი დავანებოთ ამდენი სამარცხვინო ქამბექის მერე ისევ უძვრებოდნენ და რა თქვას. რაც ფეხბურთელებიცაა ისეთი დამსახურებული მწვრთნელიც ყავთ. რომელიმეს რო კლუბი უყვარდეს და პატივს ცემდეს მის ტრადიციებს და ფილოსოფიას ამას არ შეუძვრებოდნენ და აქამდე გაასხმევინებდნენ.

    1
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    8 ნოემბერი 2019 22:19

    ეს ან თავს ისულელებს ან მოწყვეტილია რეალობას.

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV