ერნესტო ვალვერდე: უნდა გავიმეოროთ ის, რაც კარგად გამოგვდიოდა

  • 6-11-2019, 13:04
  • ერნესტო ვალვერდე: უნდა გავიმეოროთ ის, რაც კარგად გამოგვდიოდა

    ერნესტო ვალვერდე აღიარებს, რომ ბოლო დროს, მისი გუნდის თამაშში პრობელმები შეინიშნება, მაგრამ მომავალს მაინც ოპტიმისტურად უყურებს.

    "ფეხბურთში ყველაფერი ძალიან სწრაფად იცვლება. 3 დღის წინ ჩვენ 7-მატჩიანი მოგებათა სერია გვქონდა, ახლა კი ისე ჩანს, თითქოს სერიოზული პრობლემები გვაქვს. შაბათს გასამართ შეხვედრაზე უნდა ვიფიქროთ.

    თუ მომდევნო ტურში მოვიგებთ, შემდეგ ეტაპზე გავალთ.

    კარგი თამაშებიც ჩაგვიტარებია და აქცენტი ამაზე უნდა გავაკეთოთ. უნდა გავიმეოროთ ის, რაც კარგად გამოგვდიოდა.

    გრიზმანი გუნდთან ადაპტაციას განაგრძობს.

    ცოტათი ვღელავთ, მაგრამ საგანგაშო არაფერია. ჯგუფის ლიდერობას ვინარჩუნებთ.

    ჟუნიორ ფირპო? მინდა, რომ სათადარიგოთა სკამზე ერთი მარცხენა, ან მარჯვენა მცველი ყოველთვის მყავდეს. წინა შემთხვევაში ეს ჟორდი ალბა იყო, დღეს - სერჟი რობერტო. გვყავს ჟუნიორიც და თავის გამოჩენის შანსი მასაც მიეცემა.

    ბუსკეტსს, შესვენებაზე, თავბრუსხვევა ჰქონდა. მას მუცლის პრობლემა აქვს. საქმე კუნთის ტრავმასთან არ გვაქვს."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    6 ნოემბერი 2019 21:43

    ნეტა სელტამა ამოგტენოთ

    2
    გასულია
    ზვიკო წევრი [?]

    6 ნოემბერი 2019 17:47

    შენ რეიკი დედას მოუხშირა წვიმები შე კუტუუ კაცოო მამაშენს რაც შეუყვია ისეთი გამოსულხარ
    შენიიი ქსეროქსი მამა მიაცენზურა ბართომ.!.

    0
    გასულია
    Jekka წევრი [?]

    6 ნოემბერი 2019 17:16

    რასაც ვუყურებ სუარესის გარეშე გუნდი შეტევაში არის 0 არავითარი აგრესია და პრესინგი მცველებზე. გრიზმანი შემოგვატყუეს რასაც ვუყურებ ისევე როგორც კოუტინიო და დემბელე ჯამში 400 მილიონი დოლარი ამ ფასად ისევ ნეიმარიბდაებრუნებინათ ხო ჯობდა. ვალვერდე რო პანღურით გასაგდებია ფაქტია მაგრამ არც სხვა მწცრთნელი უშველის გუნდს კარგი ფორვარდისა და ვინგერის გარეშე ვერაფერს მივათწევთ.

    2
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    6 ნოემბერი 2019 16:57

    მხოლოდ გუნდში არაა პრობლემები თვითონ ხარ პრობლემააა..

    1
    გასულია
    Greengreen გულშემატკივარი [?]

    6 ნოემბერი 2019 16:40

    შენი დედას მივახტი დოინჯით მე

    2
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    6 ნოემბერი 2019 14:59

    მკვდარ ვირთხას გავს...იმედია სელტაც მოუგებს და იქნება მერე მაინც გააგდონ..

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ნოემბერი 2019 14:40

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ერთი მიზეზიც არ არსებობს რისგამოც ეს ცენზურა ბარსას მწვრთნელი იყოს, გულის ამრევია ეს გველაფერი, გუნდი აღარ არსებობს ყველა თავისთვის თამაშობს, ერთ დროს გუნდური ბრსელონა დანაწევრებულია, მოედანზე გაგება არაა, ყველა თავის ნებაზეა, გაავსეს უინტელექტო ზანგებით გუნდი და იმიტოა კაი შედეგები რო გვაქ, მესიც დასეირნობს მოედანზე ან რაქქნქს, კრაიზე სემედუ ყავს რომელთანაც ელემენტარულ სტენკას ვერ ათამაშებს, უფასოდ მოდიოდა ალვეში მოეყვანათ და ამ სემედოს სკამიდამ არ ააყენებდა, ვინგერად ყველაზე უნიჭო სლემბელე რომელმაც ვერ გაიგო რომელი ფეხით უნდა დაარტყას, ერთადერთი რაც გამოდის ბურთის კარგვაა.. ცსნტრი ვერ შეკრა, პრობლემებია დოხუი. წმენდაა საჭირო და ეა პრეზიდენტით უნდა დაიწყოს

    კიდე სემედუს ლანძაღვს წადი ბიჭო წადიი სხვა რამეს უყურე არაა ფეხბურთი შენი საქმე

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    6 ნოემბერი 2019 14:31

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ერთი მიზეზიც არ არსებობს რისგამოც ეს ცენზურა ბარსას მწვრთნელი იყოს, გულის ამრევია ეს გველაფერი, გუნდი აღარ არსებობს ყველა თავისთვის თამაშობს, ერთ დროს გუნდური ბრსელონა დანაწევრებულია, მოედანზე გაგება არაა, ყველა თავის ნებაზეა, გაავსეს უინტელექტო ზანგებით გუნდი და იმიტოა კაი შედეგები რო გვაქ, მესიც დასეირნობს მოედანზე ან რაქქნქს, კრაიზე სემედუ ყავს რომელთანაც ელემენტარულ სტენკას ვერ ათამაშებს, უფასოდ მოდიოდა ალვეში მოეყვანათ და ამ სემედოს სკამიდამ არ ააყენებდა, ვინგერად ყველაზე უნიჭო სლემბელე რომელმაც ვერ გაიგო რომელი ფეხით უნდა დაარტყას, ერთადერთი რაც გამოდის ბურთის კარგვაა.. ცსნტრი ვერ შეკრა, პრობლემებია დოხუი. წმენდაა საჭირო და ეა პრეზიდენტით უნდა დაიწყოს

    დემბელზე გეთანხმები

    მარა სემედუმ ძალიან მოუმატა
    და გუნდში რამეს თუ აკეთებეს სემედუა

    მესი,შტეგენი. დეიონგი სემედუ

    ნუ ის 2 გვათრევს და რაღაცას თუ შვება დეიონგი სა სემედუა. დაუღალავად შრომობენ მაინც

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    6 ნოემბერი 2019 14:25

    ციტატა: barca`barca
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: barca`barca
    რა დაბალი დონის მწვრთნელია დაჟე საუბარიც კი არ იცის ((( რა გაგვიჭირდა ესეთი რო ეს გვყავს მწვრთნელად, ძაან ცუდი პერიოდი უდგას გუნდს, არ მინდა რო ის ბარსა რომელსაც ესე ვგულშემატკივრობდი უბრალოდ წარსულს ჩაბარდეს, როგორც მილანი :(( თამაშების დროს უკვე აღარ მაქვს ისეთი რეაქციებუ როგორც ადრე, გინდ მოგებაზე და გინდ წაგებაზე. მესი გვყავს და ზუსტად ეხლაა დრო რო მაქსიმალირად გამოვიყენოთ მისი შესაძლებლობები და ლიგა მოვიგოთ მარა რათ გინდა ვალვერდეს შესწირა უკვე მერამდენე წელი ლეომ.. სწორედ მან უნდა ამოიღოს ხმა და დანაჩენმა კაპიტნებმაც, გუნდი გუნდს უნდა დაამსგავსონ და თუ გასაგდებია მწვრთნელი ყველაფერი გააკეთონ რო მოაშორონ გუნდს!!!! შემდეგ სეზონშიც თუ ეს დატოვეს უბრალოდ გუნდი უფრო დაბალ დონეზე ჩამოვა მეტი არაფერი არ შეიცვლება

    და დღემდე რამდენი აკბობს უჭკვიანესი ტრენერიაო


    პ.ს ესეთ განაღიზიანებელ ფოტოებს მაინც ნუ დებთ

    გუნდის ლიდერობას იმიტო ინარჩუნებ რო რეალი შენზე დიდ ტრაკშია


    და ლიგაზე დიდია შანსია რო ჩარჩე. ან სლავიას იმედზე ხარ და ეს გაძლებს სიმშვიდის საზღვარს


    ეხა გამოვა 4 თვალა და მჟავათი კმაყოფილი ვარო თქვას


    შეიძლება იყოს უჭკვიანესი საშუალო დონის გუნდისთვის, მარა ბარსელონა სხვა დონეა და სხვანაირი მართვა სჭირდება, ფაქტია ხო ვერც კოუტინიო და ვერც გრიზმანი ვერ აათამაშა კაცმა+ დემბელეც. ცოტა ფეხბურთელების ბრალიცაა მარა მწვრთნელის უფრო..
    ფეხბურთელები შეშინებულები დარბიან და საკუთარი თავის რწმენა აქვთ დაკარგული.. თუნდაც ბუსკეცის მაგალითი.. ესეთი არასტაბილური ჯერ არ ყოფილა+ არც ისეთ ასაკშია რო ასაკს დავაბრალოთ.. მოკლედ სასწრაფოდაა გუნდიდან გასაშვები ვალვერდე.. ესეთი შემადგენლობით სულ ჰანდიკაპებიათ უნდა ვიგებდეთ!!

    კიდევ ის ფაქტი მაოცებს რო ყოველთვის მოწინააღმდეგე გუნდთან შედარებით ბევრად ნაკლებს დარბიან.. შეიძლება ეს ერთ ერთი პროტესტი იყოს ფეხბურთელების მხრიდან.. რავიცი რავიცი ყოფილა შემთხვევები რო ცოტა ურბენიათ მარა ამდენი ხანი?? მერამდენე თამაშია უკვე მსგავსი სტატისტიკა ფიქსირდება.. არააქვთ მოტოვაცია, მონდომება რა უღიმღამოდ თამაშობენ ხო ეტყობათ.. მობეზრდათ ეს ცხვირგასიებული აშკარაა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ვღელავთ, მაგრამ საგანგაშო არაფერია. ჯგუფის ლიდერობას ვინარჩუნებთ.

    angry აუუ, ეს რა ნაგლი არსებააა! persevere

    ამ კაცს ვერ შეაგნებინეს რომ ბარსა მხოლოდ სტატისტიკის გამო არ თამაშობს და ჩვენთან პირველ ადგილზე თამაშის ხარისხია და მერე შედეგები,, იმიტომაცაა ესეთ დღეში რო ვართ

    რავიცი მე ვალვერდეს სიჭკვიანეს ვერ ვხვდები

    ტოპს 3 წელი ერთი და იგივე ცვლილება ყავს გაიყვანა რობერტო შემოიყვანა სემედუ ან პირიიქით.

    ალბა გაყავს რამდნეი ხანია და შემოყავს რობერტო და მარცხცნივ სემედუგადაყავს

    რატო შვება რისთვისბიყიდა მაშინ ფირპო.
    ან ახლა ისვე ვინგერად რატო დააყენა გრიზმანი.

    სხვა გუნდშიც ესე იზავდა ცენტრ ფორვარდს ვინგერად
    ახალგაზრდებს არანაირი დრო.
    არტური განაცხადს მიღმა.


    და 3 წელში მარტო 5 ჰერ გამოიცნო ცვლილება.
    უდებილესია

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    6 ნოემბერი 2019 14:05

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: barca`barca
    რა დაბალი დონის მწვრთნელია დაჟე საუბარიც კი არ იცის ((( რა გაგვიჭირდა ესეთი რო ეს გვყავს მწვრთნელად, ძაან ცუდი პერიოდი უდგას გუნდს, არ მინდა რო ის ბარსა რომელსაც ესე ვგულშემატკივრობდი უბრალოდ წარსულს ჩაბარდეს, როგორც მილანი :(( თამაშების დროს უკვე აღარ მაქვს ისეთი რეაქციებუ როგორც ადრე, გინდ მოგებაზე და გინდ წაგებაზე. მესი გვყავს და ზუსტად ეხლაა დრო რო მაქსიმალირად გამოვიყენოთ მისი შესაძლებლობები და ლიგა მოვიგოთ მარა რათ გინდა ვალვერდეს შესწირა უკვე მერამდენე წელი ლეომ.. სწორედ მან უნდა ამოიღოს ხმა და დანაჩენმა კაპიტნებმაც, გუნდი გუნდს უნდა დაამსგავსონ და თუ გასაგდებია მწვრთნელი ყველაფერი გააკეთონ რო მოაშორონ გუნდს!!!! შემდეგ სეზონშიც თუ ეს დატოვეს უბრალოდ გუნდი უფრო დაბალ დონეზე ჩამოვა მეტი არაფერი არ შეიცვლება

    და დღემდე რამდენი აკბობს უჭკვიანესი ტრენერიაო


    პ.ს ესეთ განაღიზიანებელ ფოტოებს მაინც ნუ დებთ

    გუნდის ლიდერობას იმიტო ინარჩუნებ რო რეალი შენზე დიდ ტრაკშია


    და ლიგაზე დიდია შანსია რო ჩარჩე. ან სლავიას იმედზე ხარ და ეს გაძლებს სიმშვიდის საზღვარს


    ეხა გამოვა 4 თვალა და მჟავათი კმაყოფილი ვარო თქვას


    შეიძლება იყოს უჭკვიანესი საშუალო დონის გუნდისთვის, მარა ბარსელონა სხვა დონეა და სხვანაირი მართვა სჭირდება, ფაქტია ხო ვერც კოუტინიო და ვერც გრიზმანი ვერ აათამაშა კაცმა+ დემბელეც. ცოტა ფეხბურთელების ბრალიცაა მარა მწვრთნელის უფრო..
    ფეხბურთელები შეშინებულები დარბიან და საკუთარი თავის რწმენა აქვთ დაკარგული.. თუნდაც ბუსკეცის მაგალითი.. ესეთი არასტაბილური ჯერ არ ყოფილა+ არც ისეთ ასაკშია რო ასაკს დავაბრალოთ.. მოკლედ სასწრაფოდაა გუნდიდან გასაშვები ვალვერდე.. ესეთი შემადგენლობით სულ ჰანდიკაპებიათ უნდა ვიგებდეთ!!

    კიდევ ის ფაქტი მაოცებს რო ყოველთვის მოწინააღმდეგე გუნდთან შედარებით ბევრად ნაკლებს დარბიან.. შეიძლება ეს ერთ ერთი პროტესტი იყოს ფეხბურთელების მხრიდან.. რავიცი რავიცი ყოფილა შემთხვევები რო ცოტა ურბენიათ მარა ამდენი ხანი?? მერამდენე თამაშია უკვე მსგავსი სტატისტიკა ფიქსირდება.. არააქვთ მოტოვაცია, მონდომება რა უღიმღამოდ თამაშობენ ხო ეტყობათ.. მობეზრდათ ეს ცხვირგასიებული აშკარაა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ვღელავთ, მაგრამ საგანგაშო არაფერია. ჯგუფის ლიდერობას ვინარჩუნებთ.

    angry აუუ, ეს რა ნაგლი არსებააა! persevere

    ამ კაცს ვერ შეაგნებინეს რომ ბარსა მხოლოდ სტატისტიკის გამო არ თამაშობს და ჩვენთან პირველ ადგილზე თამაშის ხარისხია და მერე შედეგები,, იმიტომაცაა ესეთ დღეში რო ვართ

    2
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:54

    ციტატა: barca`barca
    რა დაბალი დონის მწვრთნელია დაჟე საუბარიც კი არ იცის ((( რა გაგვიჭირდა ესეთი რო ეს გვყავს მწვრთნელად, ძაან ცუდი პერიოდი უდგას გუნდს, არ მინდა რო ის ბარსა რომელსაც ესე ვგულშემატკივრობდი უბრალოდ წარსულს ჩაბარდეს, როგორც მილანი :(( თამაშების დროს უკვე აღარ მაქვს ისეთი რეაქციებუ როგორც ადრე, გინდ მოგებაზე და გინდ წაგებაზე. მესი გვყავს და ზუსტად ეხლაა დრო რო მაქსიმალირად გამოვიყენოთ მისი შესაძლებლობები და ლიგა მოვიგოთ მარა რათ გინდა ვალვერდეს შესწირა უკვე მერამდენე წელი ლეომ.. სწორედ მან უნდა ამოიღოს ხმა და დანაჩენმა კაპიტნებმაც, გუნდი გუნდს უნდა დაამსგავსონ და თუ გასაგდებია მწვრთნელი ყველაფერი გააკეთონ რო მოაშორონ გუნდს!!!! შემდეგ სეზონშიც თუ ეს დატოვეს უბრალოდ გუნდი უფრო დაბალ დონეზე ჩამოვა მეტი არაფერი არ შეიცვლება

    და დღემდე რამდენი აკბობს უჭკვიანესი ტრენერიაო


    პ.ს ესეთ განაღიზიანებელ ფოტოებს მაინც ნუ დებთ

    გუნდის ლიდერობას იმიტო ინარჩუნებ რო რეალი შენზე დიდ ტრაკშია


    და ლიგაზე დიდია შანსია რო ჩარჩე. ან სლავიას იმედზე ხარ და ეს გაძლებს სიმშვიდის საზღვარს


    ეხა გამოვა 4 თვალა და მჟავათი კმაყოფილი ვარო თქვას

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:50

    რა დაბალი დონის მწვრთნელია დაჟე საუბარიც კი არ იცის ((( რა გაგვიჭირდა ესეთი რო ეს გვყავს მწვრთნელად, ძაან ცუდი პერიოდი უდგას გუნდს, არ მინდა რო ის ბარსა რომელსაც ესე ვგულშემატკივრობდი უბრალოდ წარსულს ჩაბარდეს, როგორც მილანი :(( თამაშების დროს უკვე აღარ მაქვს ისეთი რეაქციებუ როგორც ადრე, გინდ მოგებაზე და გინდ წაგებაზე. მესი გვყავს და ზუსტად ეხლაა დრო რო მაქსიმალირად გამოვიყენოთ მისი შესაძლებლობები და ლიგა მოვიგოთ მარა რათ გინდა ვალვერდეს შესწირა უკვე მერამდენე წელი ლეომ.. სწორედ მან უნდა ამოიღოს ხმა და დანაჩენმა კაპიტნებმაც, გუნდი გუნდს უნდა დაამსგავსონ და თუ გასაგდებია მწვრთნელი ყველაფერი გააკეთონ რო მოაშორონ გუნდს!!!! შემდეგ სეზონშიც თუ ეს დატოვეს უბრალოდ გუნდი უფრო დაბალ დონეზე ჩამოვა მეტი არაფერი არ შეიცვლება

    0
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    kaikaci გულშემატკივარი [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:44

    ანუ ამით აღიარებს რომ გეგმა არ აქვს და უნდა გუნდის უკან დაბრუნება წარსულში. რაც არ მუშაობს არსად და არც ამ შემთხევაში იმუშავებს. ეს უკვე მოხსნილია მაგრამ აშკარად იმის უნარიც არ აქვს რომ ცოტა ითამაშოს. სუსტები ნებდებიან.Rნესტო!

    0
    გასულია
    gio basi წევრი [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:40

    დარწმუნებულივარ დეკემბრის ბოლომდე რამოდენიმე თამაშს კიდევ გატეხავს გუნდი განსაკუთრებით გასვლებს
    და ბოლოსდაბოლოს მოუწევთ გაშვებაა ამ ქლიბის

    0
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:35

    ვღელავთ, მაგრამ საგანგაშო არაფერია. ჯგუფის ლიდერობას ვინარჩუნებთ.

    angry აუუ, ეს რა ნაგლი არსებააა! persevere

    2
    გასულია
    Bequsha904 Culé [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:32

    Ra y.... Xar shena ici?? 😁😁😁😁

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:23

    გაასხმევინეთ ზამთარში და მოიყვანეთ ვენგერი ზაფხულამდე სხვა თუ არაფერი შეუტევს მაინც გუნდი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:16

    "უნდა გავიმეოროთ ის, რაც კარგად გამოგვდიოდა"

    გუშინ ყველაზე კარგად სიარული გამოგდიოდათ და შენ თუ ისევ მასე სიარულით ათამაშებ გუნდს მაშინ შენი დედა მივაცენზურე

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:14

    კარგად არაფერი გამოგდიოდათ. ასე რომ...

    0
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    6 ნოემბერი 2019 13:07

    ღიმილიც რო არაფრის მომცემი აქვს 😂😂😂😂😂😂

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV