"ბარსა" ქულებს ისევ კარგავს - 0-0 "სლავიასთან"

  • 5-11-2019, 23:54
  • WinGs
  • 14
"ბარსა" ქულებს ისევ კარგავს - 0-0 "სლავიასთან"

ჩემპიონთა ლიგის მე-4 ტურში "ბარსელონამ" პრაღის "სლავიას" უმასპინძლა. შეხვედრა ფრედ, 0-0 დასრულდა. 

კატალონიური გუნდი უპირატესობას ფლობდა, მაგრამ "სლავიამ" მეტოქეს ღირსეული წინააღმდეგობა გაუწია, ისევე როგორც წინა შეხვედრაში, რომელიც ერნესტო ვალვერდეს გუნდმა მოიგო. განსაკუთრებით აღსანიშნავია მათი მეკარის, ონდრჟეი კოლარჟის თამაში. 

4 ჩატარებულ შეხვედრაში 2 ფრის და 2 მოგების შემდეგ, "ბარსა" F ჯგუფს 8 ქულით ლიდერობს, "სლავია" კი 2 ქულით მეოთხე პოზიციაზეა. "ინტერს" და "დორტმუნდს", რომელთა დაპირისპირებაც რამდენიმე წუთში დაიწყება, 4-4 ქულა აქვთ. 

"ბარსელონა" მომდევნო ტურში დორტმუნდის "ბორუსიას" უმასპინძლებს. მატჩი თბილისის დროით 28 ნოემბერს, 00:00 საათზე დაიწყება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #14 6 ნოემბერი 2019 00:36
    5
    აი პროსტა გისმენთ რააა და მიკვირს, ვინ ცემი ფეხებია ან დემბელე და მითUმეტეს ეს ფატია თუ ფატიმა, ვაბშე გადახედეთ გუნდის სასტავს , ამ გუნდისგან რატო ითხოვთ რამეს? რა შემადგენლობა იყო და დღეს რა არის, ვინაა დემბელე, ლენგლე, რობერტო, არტურები, ბებერი ცუანა ვიდალები, ეგენი არც უნდა ატარებდნენ ამ ფორმას, მალკომისნაირ ტრანსფერებზე რო მუშაობენ , აი პროსტა რატო ელით ასეთი გუნდისგან ტიტულებს, გადახედეთ რეალს, რატო მპოიგეს ყველაფერი? რესურსის წყალობით, ლალიგა როცა დადეს ბოლოს ცე გუნდით 6 გოლი გაქონდა, ისეთი იგროკები ყავდა ზამენაზე ახლა მაგის ჩამოთვლა მეზარება, კიდევ ბევრჯერ ვთქვი და გავიმეორებ დემბელე მარტო გვარის გამო ცემო უნდა, გუნდს უნდა ტრანსფერები ტან მეგა და არა რარაც ჭე კლასის, თუნდაც ჭორებს რო ვუსმენ ისეთებით ინტერესდებიან მუღამს მოგიკლავენ თავიდანვე, დემბელეებით არტურებით, ფატიმებით ვერაფერს მოიგებს გუნდი, აწი აგინეთ ამ ვალვერდეს რამდენიც გინდათ, მე კი ჩემ აზრზე ვარ , არ არის მარტო ამ გამოს...ბული ვალვერდეს ბრალითქო,

    გუნდს წირდება ტრანსფერებიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი, საჭირო და არა ფინანსურად მომგებიანი, თუ ტიტულზე აქ პრეტენზია (ვგულისხმობ ლიგას) გუნდს ფაქტიურად როტაცია არ შეუძლია ისეთი მძორი სკამი აქ, ალბას შემცვლელი არაა, მარჯვენა ფლანგზე დაცვაში არავინაა, პიკე მობერდა და ვერაა ისეთI როგორიც თუნდაც შარშან იყო, დე იონგი მოვიდა და სკამს ხეხავს, ბუსკესი დაბერდა და ჩრდილიც კი არაა დღეს იმის რაც იყო, მითუმეტეს იმ ფონზე რო გუნდში მისი შემცვლელი არ არსებობს, რაკიტიჩზე იმას ვიტყვი რასაც სულ ვამბობდი , კი ბატონო კარგი ფეხბურთელია მაგრამ არა ბარსას დონის, მითუმეტეს მაშინ როცა ხავი-ინიესტას ტამაშებზე ვართ გაზრდილები,ამათი შემცვლელი არც არსებობს მაგრამ მიახლოებული მაინც იყიდონ ვინმე, ცენტრ ფორვარდი არაა გუნდში ვინც სუარესს ჩაანაცვლებ, ეგ ადამიანი დაბერდა და ყველა თამაშზე ვერ გაიტანს აკრობატულ გოლებს, გრიზმანს შეთამაშება ჭირდება, მესი ფორმიდან ამოვარდნილია, აი ესაა პრობლემა შემადგენლობის არ ქონდა და არა მარტო ვალვერდე, (ნუ ეგ კაცი ყველა ვარიანტში გასაშვებია, )
    ფანი [?]
    #13 6 ნოემბერი 2019 00:17
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია დორტმუნდი ინტერი ფრედ დამთავრდება

    ან ინტერი მოიგებს
    წევრი [?]
    #12 6 ნოემბერი 2019 00:15
    2
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Kaka22
    დემბელეს თუ ფატი არ ჯობდეს ეხა ტიპი შემოვიდა და რამდენჯერაც ბურთი მიიღო სულ კარგად გაამწვავა რაკიტიჩი შემოვიდა და ვერაფერი ქნა ალბათ დრო არ ეყო :დდ გრიზმანიც დასეირნობდა ან საერტოდ რატო იყიდეს ეგ თუ კრაიზე უნდა ეთამაშა? სუარესი დაიმტვრა და მაინც კრაიდან თამაშობს ეს :) მესიმ საბოლოო ჯამში ითამაშა ქვია რა მარა როცა მესი ხარ უფრო მეტი უნდა ქნა როგორც ის მეორე კაცი აკეტებს და იგებს :დდ ხოო დაცვაა საზიზღრობაა უმტიტი მაგრა აკლია და ისე მაგის დაბრუნების არ მჯერა მე ვალოს ხელში და ჩემთვის მატჩის ერთადერთი ნათელი წერტილი ანსუუუუ ფატი.. და შტეგოს ბრავო და მაინც დემბელეეს '''''"' იმიტორო დებილი ყავს გამჩენს

    მესი რო გრიზმანს აიგნროებს ეგეხ არ გამოგრჩეს

    დაიკიდე გრიზმნმაც

    ეგეეც აარი გეუბნებით დიდაად არ ეხატება არც მსოფლიოს მერე და დიდად მანამდეეც უყვაარდაა ტან ეს და სუარესი ხო გადააბმულები არიან საცოდააავი გრიზმანი :)
    ფანი [?]
    #11 6 ნოემბერი 2019 00:11
    3
    ციტატა: Ludovik
    დგესდეობით ყველაზე სუსტები ვართ სამწუხაროდ ლიგაზე, ტოპ გუნდებიდან. ვალვერდე პლუს მესი არაა ფორმაში, საშინელი დაცვა, შეუთამაშებელი ნახევარდაცვა. პოტენციალი 000000

    ეხლა 2 თამაშიც ზედიზედ რომ წავაგოთ და გაუჩალიჩონ ამ სლე ვალვერდეს არაა? როგორც ბენიტეს აააჯმევინ3ს თავის დროზე რეალიდან, და ეგრევე ხავი გვინდა

    ამ შემადგენლობას რო არანაირი ტრენერი არ უშველის არ იცი?
    Culé [?]
    #10 6 ნოემბერი 2019 00:09
    3
    ციტატა: Kaka22
    დემბელეს თუ ფატი არ ჯობდეს ეხა ტიპი შემოვიდა და რამდენჯერაც ბურთი მიიღო სულ კარგად გაამწვავა რაკიტიჩი შემოვიდა და ვერაფერი ქნა ალბათ დრო არ ეყო :დდ გრიზმანიც დასეირნობდა ან საერტოდ რატო იყიდეს ეგ თუ კრაიზე უნდა ეთამაშა? სუარესი დაიმტვრა და მაინც კრაიდან თამაშობს ეს :) მესიმ საბოლოო ჯამში ითამაშა ქვია რა მარა როცა მესი ხარ უფრო მეტი უნდა ქნა როგორც ის მეორე კაცი აკეტებს და იგებს :დდ ხოო დაცვაა საზიზღრობაა უმტიტი მაგრა აკლია და ისე მაგის დაბრუნების არ მჯერა მე ვალოს ხელში და ჩემთვის მატჩის ერთადერთი ნათელი წერტილი ანსუუუუ ფატი.. და შტეგოს ბრავო და მაინც დემბელეეს '''''"' იმიტორო დებილი ყავს გამჩენს

    მესი რო გრიზმანს აიგნროებს ეგეხ არ გამოგრჩეს

    დაიკიდე გრიზმნმაც
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    წევრი [?]
    #9 6 ნოემბერი 2019 00:05
    1
    SOS! ბარსა მაგარ გასაჭირშია. მწვრთნელმა ოპტიმალურ შემადგენლობას ვერ მიაგნო, თამაშის ხარისხი კრიტიკას ვერ უძლებდა დღეს.
    კაცი, კოუტინიოს და ახლა გრიზმანს რომ ვერ გამოიყენებს, ის ტრენერი არ არის!
    SOS ! ბარსა სამწუხაროდ იძირება!

    VALVERDE and BARTOMEU OUT!!!
    წევრი [?]
    #8 6 ნოემბერი 2019 00:04
    4
    დემბელეს თუ ფატი არ ჯობდეს ეხა ტიპი შემოვიდა და რამდენჯერაც ბურთი მიიღო სულ კარგად გაამწვავა რაკიტიჩი შემოვიდა და ვერაფერი ქნა ალბათ დრო არ ეყო :დდ გრიზმანიც დასეირნობდა ან საერტოდ რატო იყიდეს ეგ თუ კრაიზე უნდა ეთამაშა? სუარესი დაიმტვრა და მაინც კრაიდან თამაშობს ეს :) მესიმ საბოლოო ჯამში ითამაშა ქვია რა მარა როცა მესი ხარ უფრო მეტი უნდა ქნა როგორც ის მეორე კაცი აკეტებს და იგებს :დდ ხოო დაცვაა საზიზღრობაა უმტიტი მაგრა აკლია და ისე მაგის დაბრუნების არ მჯერა მე ვალოს ხელში და ჩემთვის მატჩის ერთადერთი ნათელი წერტილი ანსუუუუ ფატი.. და შტეგოს ბრავო და მაინც დემბელეეს '''''"' იმიტორო დებილი ყავს გამჩენს
    ფანი [?]
    #7 6 ნოემბერი 2019 00:03
    1
    დგესდეობით ყველაზე სუსტები ვართ სამწუხაროდ ლიგაზე, ტოპ გუნდებიდან. ვალვერდე პლუს მესი არაა ფორმაში, საშინელი დაცვა, შეუთამაშებელი ნახევარდაცვა. პოტენციალი 000000

    ეხლა 2 თამაშიც ზედიზედ რომ წავაგოთ და გაუჩალიჩონ ამ სლე ვალვერდეს არაა? როგორც ბენიტეს აააჯმევინ3ს თავის დროზე რეალიდან, და ეგრევე ხავი გვინდა
    Culé [?]
    #6 6 ნოემბერი 2019 00:01
    3
    ginebadac ar girs ukve. gulshematkivarma boikoti unda gamoucxadon da sayureblad ar unda mividnen campnowze
    Culé [?]
    #5 6 ნოემბერი 2019 00:00
    4
    იმედია ინტერი და დორტმუნდი გავა ჩვენ ჩავრვებიყ გუნდში ლიგაზეც 3 ზე გავალთ და ბოლოს ვიბრძვით რო შემდეგ წელს ლიგაზე გავიდეთ და მერე მაინც თუ გაააგდებენ იმ პიტალოსსსსს ეგაა საკითხაბია.
    უეჭველი 69 იბენ 4თვალა და მჟავა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #4 5 ნოემბერი 2019 23:58
    3
    meti ra unda gaapuchos. segunda divizionshi xo ar daaqveitos barca.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 5 ნოემბერი 2019 23:57
    3
    იმედია დორტმუნდი ინტერი ფრედ დამთავრდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]