მარკ კროსასი: "ბარსელონა" "რეალს" ემსგავსება

  • 5-11-2019, 11:57
  • მარკ კროსასი: "ბარსელონა" "რეალს" ემსგავსება

    "ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი მარკ კროსასი ერნესტო ვალვერდეს კარგ მწვრთნელად მიიჩნევს, მაგრამ მაინც აცხადებს, რომ 55 წლის სპეციალისტმა კატალონიურ გუნდს საფირმო ფილოსოფია დაუკარგა.

    "ბარსელონას" თამაში ნაცრისფერი გახდა, რისი მიზეზიც მწვრთნელია.

    ვალვერდე კარგი მწვრთნელია. მან კარგად იმუშავა და ლა ლიგა 2-ჯერ მოიგო, მაგრამ ის ნაცრისფერი მწვრთნელია, როგორც მისი გუნდი.

    საკითხი არ დგას, დაკარგა თუ არა "ბარსამ" თავისი ფილოსოფია, რადგან ის უკვე დაკარგულია. "ბარსას" ფილოსოფია მხოლოდ მოგებაზე არაა დაფუძნებული. ახლა, პრობლემა ფილოსოფიის დაბრუნებაა.

    "ბარსელონა" გახდა გუნდი, რომელიც უფრო და უფრო დამოკიდებულია ვარსკვლავებზე და არა გუნდზე. ის უფრო ფლორენტინოს "რეალს" ემსგავსება, ვიდრე 6 ტიტულის მომგებ "ბარსას". - ციტირებს 31 წლის ფეხბურთელის სიტყვებს Marca.

    მარკ კროსასი "ბარსელონას" აკადემიაში 2002 წელს, 14 წლის ასაკში მივიდა. კატალონიურ კლუბში მან 5 წელი გაატარა და შესაბამისად, ესპანელმა ნახევარმცველმა კარგად იცის, თუ რას ნიშნავს "ბარსელონას" ფილოსოფია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    6 ნოემბერი 2019 19:05

    ნამდვილად ვალო კაი მწვრთნელია

    2
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    5 ნოემბერი 2019 16:27

    ხალხო მითხარით მე გიჩევნიათ ბარსას რომ ვწვრთნიდე თუ ჩვენი ახალი გვარდიოლა?

    7
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    5 ნოემბერი 2019 15:02

    ვალვ3რდეს ხელში დაემსგავსება სამწუხაროდ.😱😡#OUTVALVERDE

    7
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    5 ნოემბერი 2019 14:20

    ციტატა: Dr. Anesth
    მესის მოთხოვეთ ეგ მესის.ვალვერდეს რო აგინებთ ვალვერდე სლეა და ეგ ყვეამ ვიცით.. მესი კრიშავს მაგასაც და სუარესსაც

    ხო თურმე ,მესის უთქვამს ბართოზე,ლამაზი და ლაღი თამაში არ გვინდაო ჩმოებივით უნდა ვირბინოთ,ასე მევასებაო!!!!!

    2
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    5 ნოემბერი 2019 13:55

    ციტატა: Dr. Anesth
    მესის მოთხოვეთ ეგ მესის.ვალვერდეს რო აგინებთ ვალვერდე სლეა და ეგ ყვეამ ვიცით.. მესი კრიშავს მაგასაც და სუარესსაც

    მესი არა სოროსი კრიშავს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Kaka22 წევრი [?]

    5 ნოემბერი 2019 13:33

    რეალს რო დაემსგავსოა რა უჭირს მაგათმა გასაკეტებელი გააკეთეს :დდ

    7
    გასულია
    Erekle - irakli წევრი [?]

    5 ნოემბერი 2019 13:11

    Sruliad vetanxmebi
    Barcam stili dakarga da magrad acvalebs valverde gunds

    3
    გასულია
    Dr. Anesth წევრი [?]

    5 ნოემბერი 2019 12:54

    მესის მოთხოვეთ ეგ მესის.ვალვერდეს რო აგინებთ ვალვერდე სლეა და ეგ ყვეამ ვიცით.. მესი კრიშავს მაგასაც და სუარესსაც

    7
    გასულია
    Nika92 გულშემატკივარი [?]

    5 ნოემბერი 2019 12:50

    და ამას ის ჩობანი აჩკარიკა და ეს სლერვერდე რატო არ კითხულობს.ტიპი რა უნამუსო და სლეა რო ამდენი ნეგატიური დამოკიდებულებისა მაინც ჯიუტად რო რჩება და კიდე დარჩენა რო უნდა.შავ ჭირზე უარესია ეს დედა მიჩენზურებული

    3
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    5 ნოემბერი 2019 11:59

    სამწუხაფოდ მართალია ეს კაცი

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV