რატომ ათამაშებს ვალვერდე დე იონგს ყოველთვის?

  • 2-11-2019, 12:09
  • რატომ ათამაშებს ვალვერდე დე იონგს ყოველთვის?

    მიმდინარე სეზონში "ბარსელონამ" 13 თამაში ჩაატარა და გუნდის ახალწვეულმა, ფრენკი დე იონგმა მონაწილეობა ყველა მათგანში მიიღო, აქედან 12-ჯერ ის სასტარტო შემადგენლობაში იყო.

    ერნესტო ვალვერდე, "ლევანტესთან" დღეს გასამართი მატჩის წინ, საუბრობს მიზეზზე, რომლის გამოც ის ჰოლანდიელ ნახევარმცველს ყოველთვის ათამაშებს.

    "დე იონგი ჩვენს თამაშს სიცოცხლეს მატებს. ის ბევრს აკეთებს როგორც ნახევარდაცვაში, ასევე ზოგადად, მაგალითად, ბურთის ფლობის დროს.

    ფრენკი დაცვაშიც ძალიან გვეხმარება. მას კარგი ფიზიკური მონაცემები აქვს და მისი ასაკის გამო, მისგან სწორედ ამას ველით." - განაცხადა ვალვერდემ მატჩისწინა პრესკონფერენციაზე.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    2 ნოემბერი 2019 16:49

    ვალვერდე აზრზე არ არის თუ როგორ დაასვენეს ფეხბურთელები და ძალები გადაანაწილოს. ეგრე ყველამ იცის მწვრთნელობა რა უნდა იმ წყობის დაყენებას რასაც ვალვერდე აკეთებს თუმცა აზრზე არ არის გადახალისებული გუნდით როგორ მოიგოს.

    1
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    2 ნოემბერი 2019 16:11

    ციტატა: nika 54
    მანუჩარას გავს მაჩაიძეს, ვისაც ახსოვს. მთელი თამაში შეეძლო ბურთი ეთრია და სამი კაცი ერთად ვერ ართმევდა. ერთი ეგაა გამამწვავებელი გადაცემა არ უვარგოდა.

    ფიზიკით მანუჩარა აღემატებოდა ორ ორი კაცი აჯდა ფეხზე როცა საუკეთესო ფორმაში იყო ბურთს ვერ ართმევდნენ მაგრამ კარიერის ბოლოს სისწრაფე საერთოდ დაკარგა და ახალკაცის გუნდის სქემაშიც არ ჯდებოდა თორემ ძალიან მაგარი ფეხბურთელი იყო

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 ნოემბერი 2019 15:07

    კარგია რო ათამაშებ მარა შიგადაშიგ რო დაასვებო კარგი იქნება

    პ.ს. დე იონგი კუმანის ხელში უფრო გვაჩვენებს თავის ნამდვილ შესაძლებლობებს ვიდრე ამ სვარშიკის

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Arthur-de jong წევრი [?]

    2 ნოემბერი 2019 14:50

    მფრინავი ჰოლანდიელი უნდა გახდე პრენკ.იმედია მართლა არ გადაევავს და მნიშვნელივან დროს არ დაგვეჩოქება.ჩვენი მნიშვნელოვანი დრო ნახ ფინალის მეორე მატჩია და იქ გვჭირდება ზუსტად ამის და ვიდალის მოძრაობები.აბა შენ იცი პრენკიჯან

    0
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    2 ნოემბერი 2019 14:48

    ბრავო კოლბეს აშკარად საუკეთესოა

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    2 ნოემბერი 2019 14:07

    არ გადაწვა შე მჟავე კიტრო კაცო

    3
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    2 ნოემბერი 2019 13:05

    შენს ხელში შეიძლება გაფუჭდეს.

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 ნოემბერი 2019 12:53

    მანუჩარას გავს მაჩაიძეს, ვისაც ახსოვს. მთელი თამაში შეეძლო ბურთი ეთრია და სამი კაცი ერთად ვერ ართმევდა. ერთი ეგაა გამამწვავებელი გადაცემა არ უვარგოდა.

    8
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    2 ნოემბერი 2019 12:27

    დე იონგ შე მოდრიჩის და რონალდოს გამბახებელო joy კიდე ბევრს ათრევ :დ

    7
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    პარტნიორები
    Flashscore.ge