გოლს+პასი სისტემით ლეო მესი მე-2 ადგილზეა

  • 1-11-2019, 11:36
  • გოლს+პასი სისტემით ლეო მესი მე-2 ადგილზეა

    2019 წლის დასრულებამდე 2 თვეა დარჩენილი და ლეო მესი, კალენდარული წლის მონაცემებით, გოლს+პასის სისტემით, პირველ ადგილზე არაა, რაც მისთვის უჩვეულოა.

    მიმდინარე წლის მონაცემების დათვლის შემდეგ გაირკვა, რომ ლეომ თავი 38 გოლითა და 13 საგოლე გადაცემით გამოიჩინა. ანუ, გოლს+პასი სისტემით, მის აქტივში 51 ქულა. სეზონის სტარტზე მიღებული ტრავმის გათვალისწინებით, ცუდ შედეგად არ უნდა მივიჩნიოთ, მაგრამ ეს მაჩვენებელი პირველობისთვის საკმარისი არაა.

    2019 წელს, გოლს+პასი სისტემით, პირველ ადგილზე რაჰიმ სტერლინგია 53 ქულით. მესი მას მხოლოდ 2 ქულით ჩამორჩება.

    მე-3 ადგილს, 47 ქულით, რობერტ ლევანდოვსკი იკავებს, რომელსაც კილიან მბაპე (43) და სერხიო აგუერო (41) მოსდევენ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Saba chitashvili ახალბედა [?]

    1 ნოემბერი 2019 17:02

    გამარჯობათ ახალი ვარ და იმედია მიმიღებთ 2 ქულა არაფერი არ არის

    10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ნოემბერი 2019 16:59

    2 ქულა არაფერია რო მოინდომოს ლევანტესან გადაუსწრებს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    1 ნოემბერი 2019 14:42

    თავიდან რო სათაური წავიკითხე მეგონა დიდი განსხვავებაა თქო. 2 გოლი არაფერი არაა.

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 ნოემბერი 2019 14:08

    exla es nakrebi ro daemata su damtvreuli da gadamwvari chamodis da imedia egre ar moxdeba

    1
    გასულია
    Arthur-de jong წევრი [?]

    1 ნოემბერი 2019 14:00

    ციტატა: Messiah
    სტერლინგს ვიბც ცხენს ეძახით დამენახეთ ეგ ხალხი.. და რო წუწუნებდით ჩავიმ რო თქვა ვარსაში მოვიყვანდიო

    სტერლიგი რო მოიყვანო მას გვარდიოლაც უნდა გამოყვეს😀ისე ვერაა ხოდზე.გვარდიოლამ მაგრად მოხოდა სტერლინგი.მეც ვისურვებდი სიამოვნებით მაგრამ არაა მისი ადგილი ამ ეტაპზე ბარსელონაში.

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    1 ნოემბერი 2019 13:14

    კრისტინა სადაა?

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    10გიო10 გულშემატკივარი [?]

    1 ნოემბერი 2019 12:23

    ხვალვე გადაასწრებს ეგ არაა სანერვიულო

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge