ლეო მესის 50 ჯარიმა რიცხვებში

ლეო მესის 50 ჯარიმა რიცხვებში

"ვალიადოლიდის" წინააღმდეგ გუშინ გამართული შეხვედრის (5-1) შემდეგ ლიონელ მესის, კარიერაში, ჯარიმიდან გატანილი 50 გოლი დაუგროვდა.

"ბარსელონას" ოფიციალური ვებგვერდი ლეოს ჯარიმების სტატისტიკურ ანალიზს გვთავაზობს.

სეზონების მიხედევით

2008/09 - 1

2009/10 - 2

2010/11 - 1

2011/12 - 3

2012/13 - 6

2013/14 - 4

2014/15 - 2

2015/16 - 9

2016/17 - 5

2017/18 - 7

2018/19 - 8

2019/20 - 2

ტურნირების მიხედვით

66%, ანუ 33 ჯარიმა მესიმ ესპანეთის ჩემპიონატში გაიტანა, 5 ჩემპიონთა ლიგაზე, 3 ესპანეთის თასზე, 2 ევროპის სუპერ თასზე, 1 ესპანეთის სუპერ თასზე. დანარჩენი 6 ჯარიმა მან არგენტინის ნაკრებში გაიტანა.

მეტოქეების მიხედვით

მესის საყვარელი მეტოქე "ესპანიოლია", რომელსაც მან 6 ჯარიმა გაუტანა. "სევილიასა" და "ბილბაოს" კარში ლეომ ჯარიმა ხუთ-ხუთჯერ გაიტანა, "ატლეტიკოს" 3-ჯერ გაუტანა, ხოლო "დეპორტივოს", "რეალს", "ალმერიას", "ბეტისს", "ვილიარეალსა" და "ალავესს" - ორ-ორჯერ.

50 ჯარიმიდან 29 შინ ჩატარებულ შეხვედრებზე მოდის, 16 სტუმრად, ხოლო 5 ნეიტრალურ არენაზე.

დარჩენილი მიზნები

ლეოს შემდეგი მიზანი ჯარიმიდან 50 გოლის "ბარსელონას" მაისურით დაგროვებაა. ამ მიზნამდე მას მხოლოდ 6 ზუსტი დარტყმა აშორებს.

კიდევ ერთი მიზანია ჰეთ თრიქი საჯარიმო დარტყმებით. ამ სტანდარტის შესრულებით ლეოს დუბლი 2-ჯერ გაუფორმებია - 2015 წელს თბილისში, "სევილიასთან", ევროპის სუპერ თასზე და 2018 წელს "ესპანიოლთან", ლა ლიგაში.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 30 ოქტომბერი 2019 21:58
    0
    Легенда «Фиорентины» разрешил вечный спор.
    Бывший нападающий сборной Аргентины Габриэль Батистута сравнил двух великих аргентинских футболистов – Диего Марадону и Лионеля Месси.
    «Марадона лучше во многих аспектах. Может быть, Месси сильнее с точки зрения техники, но это неважно. Для меня Лео – лучший в мире прямо сейчас, но Марадона – лучший в истории. Это мое мнение, я его никому не навязываю.
    Возможно, партнеры Месси по команде скажут, что величайший – это он. Но я играл с Марадоной, а не с Месси», – цитирует Батистуту Marca.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 30 ოქტომბერი 2019 21:28
    0
    "ყველა მატჩში შეცდომას უშვებს", - იტალიაში დე ლიგტს აკრიტიკებენ
    თარიღი: ოქტომბერი 30, 2019, 21:10


    ყოფილმა იტალიელმა მცველმა, ფრანჩესკო კოლონეზემ განაცხადა, რომ "იუვენტუსის" ახალწვეული, მატეის დე ლიგტი ძალიან ბევრ შეცდომას უშვებს.

    მისი თქმით, ტურინში ჰოლანდიელს ზედმეტად რბილად ეპყრობიან.

    "დაცვის თვალსაზრისით, ეს კატასტროფაა", - ციტირებს კოლონეზეს სიტყვებს Le Figaro.

    "იტალიელი მცველი ასე რომ ცდებოდეს, სათადარიგოთა სკამზე დატოვებდნენ. "იუვენტუსის" თითოეულ მატში შეცდომას უშვებს".

    "ვფიქრობ, მას დემირალი შეცვლის, რომელიც ძლიერად გამოიყურება. რა თქმა უნდა, დე ლიგტიც მოუმატებს".

    "თუმცა, ჯერჯერობით, ჰოლანდიელი შეუსაბამოდ გამოიყურება", - დასძინა ექს-ფეხბურთელმა.

    არ მოგწონთ ეს ამბავი? ბარსაში რო არ გადმოვიყვანეთ?
    Culé [?]
    #7 30 ოქტომბერი 2019 21:25
    0
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ყველაზე მთავარი ჟუნინიოს რეკორდი 77 თუ 76 ჯარიმა აქვს გატანილი ჟუნინიოს ამ ტემპით თუ გააგრძელა მესიმ ჯარიმების გატანა კარიერის ბოლოს წესით კი უნდა ჰქონდეს მოხსნილი

    პ.ს. პეძიკას რამდენი ჯარიმა აქვს?

    54

    ნეტა თუ ახსოვს თვითონ ბოლოს როდის გაიტანა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 30 ოქტომბერი 2019 21:14
    3
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ყველაზე მთავარი ჟუნინიოს რეკორდი 77 თუ 76 ჯარიმა აქვს გატანილი ჟუნინიოს ამ ტემპით თუ გააგრძელა მესიმ ჯარიმების გატანა კარიერის ბოლოს წესით კი უნდა ჰქონდეს მოხსნილი

    პ.ს. პეძიკას რამდენი ჯარიმა აქვს?

    54

    უუჰ მარტივად გადაუსწრებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 30 ოქტომბერი 2019 21:14
    0
    ციტატა: jack slater
    ავტორები თინეიჯერები ხართ? დღეს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელის დაბადების დღეა____ თამაშობდა ბარსაში,8 მილიონად გადმოვიდა ბოკადან. დაგეწერათ რამე სტატია ბლიად. 59 ის გახდა.

    P.s. პრინციპში არ გაგემტყუნებათ. ჩემი ბავშვობის კუმირი დიეგოა, ბატისტუტაა,კანიჯა, გოიკოეჩია.(1990 ის მერე.___ბატიგოლი 94 იდან 90 ში არ თამაშობდა. 83 იანი ვარ)
    P.P.S რწყილი უდიადესია და ბედნიერი ვარ მაგის ერას რომ მოვესწარი.
    "მესი მესია, თამაში კი ბარსას წესია."

    ოღონდ პიდორი ვალვერდეს ხელში არა.
    7 მაისის მერე ბარსას იგრა არ მინახავს., დავიგინე იმ საღამოს ვალოდიას გაწვრთნილი ბარსას აღარ ვუყურო.

    დღეს იუბილარმა განაცხადა: მესი დღეს საუკეთესოა, მაგრამ მსოფლიოს პირველი მარადონაო, ალბათ იმიტომ რო ჩემთან ერთად თამაშობდაო. და ეს ჩემი აზრიაო.
    ფანი [?]
    #4 30 ოქტომბერი 2019 20:58
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ყველაზე მთავარი ჟუნინიოს რეკორდი 77 თუ 76 ჯარიმა აქვს გატანილი ჟუნინიოს ამ ტემპით თუ გააგრძელა მესიმ ჯარიმების გატანა კარიერის ბოლოს წესით კი უნდა ჰქონდეს მოხსნილი

    პ.ს. პეძიკას რამდენი ჯარიმა აქვს?

    54
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 30 ოქტომბერი 2019 20:54
    0
    და ყველაზე მთავარი ჟუნინიოს რეკორდი 77 თუ 76 ჯარიმა აქვს გატანილი ჟუნინიოს ამ ტემპით თუ გააგრძელა მესიმ ჯარიმების გატანა კარიერის ბოლოს წესით კი უნდა ჰქონდეს მოხსნილი

    პ.ს. პეძიკას რამდენი ჯარიმა აქვს?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #2 30 ოქტომბერი 2019 20:12
    2
    დბილისში პედროს გოლის დროს ხელზე როარ მოხვედროდა სევილიას ფეხბურთელს დიდი ალბათობით მესამეს გაიტანდა და ეგეც ჩაბარდებიდა წარსუკს.იმედია მაგადაც გაიტანს.არა ნორმალური სტატისტიკა აქ ულამაზეს სათამაშო სტილთან ერთად.
    Culé [?]
    #1 30 ოქტომბერი 2019 19:47
    3
    LEGEND, G.O.A.T. უბრალოდ სიტყვები არ მყოფნის.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"